Obecny czas: 21 Paź 2018, 15:09



Odpowiedz  [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
 Tuning od A do Z. Co mozemy zmienic - full opcje. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 288
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Feat napisał(a):
1. Jaki jest domyślny limiter prędkości dla map OTS to już nie pamiętam, ale na pewno można go bardzo łatwo i szybko zmienić.

Stage 1 limity ma zdjęte. Limit prędkości jest ustawiony na 200MPH czyli 321.8km/h :D nic tylko jechać tyle

Feat napisał(a):
2. Możesz delikatnie podnieść ciśnienie paliwa dla lepszej atomizacji, ale nie jest to żaden mus.

Potwierdzam.
Stage 1 dla BK upgrade pompy nie jest odgórnie wymagany i nie ma wymogu zmian w ciśnieniu paliwa.
W BL zalecana jest już pompa ale tylko ze względu na większą loterię jeśli chodzi o trzymanie prawidłowego ciśnienia a nie ze względu na zmiany wartości.
Tak mi tłumaczył facet w sklepie jak ściągałem Cobba. Z resztą jest coś napisane też o tym w Manualu do stage 1

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


09 Lis 2015, 20:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1073
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
a możesz napisać, dlaczego tak bardzo zależy Ci na tym Vmax? ja wiem że w niemczech są autostrady no limit.. no ale i tak z pedałem w podłodze z berlina do dortmundu nie przejedziesz.. Najfajniejsze w MPS to są przyspieszenia, a nie vmax hahaha <lubieto>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


10 Lis 2015, 09:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 288
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
torek napisał(a):
a możesz napisać, dlaczego tak bardzo zależy Ci na tym Vmax? ja wiem że w niemczech są autostrady no limit.. no ale i tak z pedałem w podłodze z berlina do dortmundu nie przejedziesz.. Najfajniejsze w MPS to są przyspieszenia, a nie vmax hahaha <lubieto>


No to sie zgadza! <spoko>
Chodz czasami trzeba pogonic jakac beemke czy mietka 200+km/h <rotfl> lub siedziec na ogonie porsche <serduszka>

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


10 Lis 2015, 10:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
No w prawdzie nie mam zamiaru 100 km na pelnym gazie jechac ale czasami chcial bym krutko 260 poleciec ale zeby sie motor nie rozlecial.
A wy tez na Stage1 jezdzi cie?


10 Lis 2015, 10:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1073
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ale to do 250 to świat i ludzie.. i tak później to już jedzie jak by chciał a nie mógł hahaha
patrząc po tym jak moja 6 leci.. to może z górki do 270-280 by się bujnęła.. ale to długa górka musiała by być..bo tak to dochodzi do 260.. i już jest męka.. :D

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


10 Lis 2015, 12:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
No moja Mazda 3 mps dochodzi do 255 i potem meka i to mnie troche wkuza. Mam niby samochud ktury jest przy 250 ograniczony â nawet tyle nie da Rad, bo jak jest na liczniku 255 do moze tak naprawde jest dopiero 245 km/h.

Mam takie pytanko.
Duzo modyfikacji nie mam , tylko Racepipe, internals, Turbo Inletpipe i Simota Filter.
To ze na Stage 1 musze pujsc na AFR 11.0 to Teraz wiem , ale musze jeszcze cos zrobic w boost Tabelkach, zeby przez to ze mam Racepipe i nie ma drugieko Katalysator, nie doszlo do boost Spikes?

Na Hypertechu mam Boost Spikes 1.25 bara od 3000 do 4500 U/min ale Motor sie mimo to trzyma.


10 Lis 2015, 13:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 395
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Edition-Man2 napisał(a):

Na Hypertechu mam Boost Spikes 1.25 bara od 3000 do 4500 U/min ale Motor sie mimo to trzyma.


o tym już było tu na forum...

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


10 Lis 2015, 20:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Panowie, mam mal pytanko.

Na Tabelkach Boost Tables Throttle close jest wpisane cisnienie 1.21 bara od 2500 do 7000 U/min. Czy to znaczy ze on mi bedzie na Stage1 zamykal radykalnie przepustnice jesli turbo przekroczy 1.21 bara? Przeciesz to w tedy zepsuje przepustnice, czy nie?


15 Lis 2015, 08:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Edition-Man2 napisał(a):
Czy to znaczy ze on mi bedzie na Stage1 zamykal radykalnie przepustnice jesli turbo przekroczy 1.21 bara?

Tak. Jest to jeden z mechanizmów ochrony przed overboostem.

Edition-Man2 napisał(a):
Przeciesz to w tedy zepsuje przepustnice, czy nie?

Nie.

_________________
Image


15 Lis 2015, 11:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Panowie,
musze sie znowu roche popytac ale tylko tak sie moge czegos nauczyc.

Tutaj w Niemczech naprawde caly czas czytam ze w tych MPSkach turbiny sa nic warte i podobno szybko padaja przy dostrojonej Mapie, przedewszystkim na Autostradzie przy VMAX.

Czy to naprawde tak jest, ze te Turbinki tak szybko padaja?

Rozmyslam na tym bo chcial bym wiecej mocy niz mi Hypertech daje, ale boje sie ze mi wtedy turbinka przy Vmax pujdzie, a nie chce strojic jakas Mape , zeby sie potem tylko wlec na Autostradzie, bo to wtedy nie ma sensu strojenia.

Co o tym myslicie i jakie macie doswiadczenie.

Pozdrawiam z Niemiec.

Adam


06 Gru 2015, 16:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.