Obecny czas: 14 Lis 2018, 05:38



Odpowiedz  [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
 Tuning od A do Z. Co mozemy zmienic - full opcje. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 531
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
loteria, jednym pada po 30k innym działa bez zarzutu, ja mam 184k na seryjnej i ostatnio do niej zaglądano i było sucho. 12k przejechane na programie na 302 KM. Tylko fakt jest np taki że nigdy nie jechałem szybciej niż 160km/h.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


06 Gru 2015, 18:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
hej.
tak jak napisał Denzel - turbiny k04 niektórym służą długo i niezawodnie, innym się rozsypują. Mi się rozleciała po ok. 85k km. Ciężko powiedzieć, czy to nie wina poprzedniego, agresywnego właściciela moje madzi :) Nie mniej - czytałem sporo o k04 i faktycznie awarie są dość częste. Pamiętać należy jednak, że to turbina - bardzo często psujący się element.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


06 Gru 2015, 20:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Moja ma przelatane 127 tys. i zero problemów a nie ma ze mną lekkiego życia. Pompuje do 1,27- 1,29 bara i trzyma ciśnienie.

Denzel to po co Ci MPS? <rotfl>

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


06 Gru 2015, 21:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
piterus87 napisał(a):

Denzel to po co Ci MPS? <rotfl>


<rotfl> <rotfl> no właśnie.. przecież 160 to dośc szybko się pokazuje na liczniku..
Ja od programu mam zrobione 12 tyś, -326KM i na razie jest chyba ok <spoko> sporadycznie gdzieś od wielkiego dzwona puści sobie bączka, ale ciśnienie trzyma i oleju nie ubywa.

Co do jazdy po autostradzie z Vmax... to bardziej na twoim miejscu obawiał bym się o silnik.. <lubieto> (bo rozumiem że masz na myśli pedał przyspawany do podłogi i 260-270km/h.. (licnzikowe) ).Bo nie wiem jak zniesie takie obciążenie załóżmy przez 100km nie pierwszej świeżości silnik..

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


07 Gru 2015, 09:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
torek napisał(a):
...
Co do jazdy po autostradzie z Vmax... to bardziej na twoim miejscu obawiał bym się o silnik.. <lubieto> (bo rozumiem że masz na myśli pedał przyspawany do podłogi i 260-270km/h.. (licnzikowe) ).Bo nie wiem jak zniesie takie obciążenie załóżmy przez 100km nie pierwszej świeżości silnik..


może się mylę, ale czy dla naszego germańskiego kolegi nie byłoby dobrym pomysłem zamontować czujnik EGT? Już drugi post, w którym widzę, że planuje jechać grubo ponad 200km/h po autostradzie i jak sądzę ma to być bardziej średnia niż chwilowa prędkość :D
pozostałe parametry będzie miał zlogowane przez AP, ale tych EGT tam nie zobaczy, a wysokie EGT to chyba dobry znak ostrzegawczy, żeby przestać pałować auto?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


07 Gru 2015, 09:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
tak, EGT mu się przyda, ale generalnie kupił sobie auto które kompletnie nie nadaje się do jego oczekiwań (turbo). Do takiego popierdalania po autostradzie to się kupuje duże wolnossące silniki a nie uturbione popierdółki

_________________
DISItune


07 Gru 2015, 09:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
A widział ktoś kiedyś jakieś 2.3 DISI w którym popłynęły tłoki po dłuższej jeździe na autostradzie z gazem w podłodze (i nie mówię tutaj o usterkach wtrysków czy sond lambda które się zdarzają)? Pytam bo ja nie widziałem, dlatego zastanawiam się czy rzeczywiście jest się czego obawiać. Napewno do takich przelotów wypadało by mieć porządniejszy wydech (albo przynajmniej DP), skrojony na miarę program oraz już wspominany czujnik EGT co by monitorować sytuację.

_________________
Image


07 Gru 2015, 10:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
no tak, tylko pytanie, ilu użytkowników mps tak przepala swoje jednostki? bo to że na autostradzie zamknie się szafę raz czy drugi w trakcie załóżmy 100km to nic się nie stanie.. ale przelecieć tak 100km (bo na więcej i tak chyba bak nie pozwoli <rotfl> ) to ja nie wiem.. wydech to by był chyba czerwony, tak samo jak turbina <wow> a wskaźnik EGT to podstawa. U mnie przy takich prędkościach EGT nie przekracza 950 C, (ale nie jest to nie wiadomo jak długi odcinek.. po prostu rozpędzenie się ;) )
Moje zdanie jest takie jak Miśka.. na takie wyczyny to się kupuje V6 lub V8 i wtedy but i heja.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


07 Gru 2015, 15:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Hyba mnie zle mnie zrozumieliscie.

Nie hodzi mi teraz przez 100 km walic ile sie da na Autostradzie.
Ja na Autostradzie tym samochodem jestem raz albo dwa razy wroku i tylko po to zeby zobaczyc ile jedzie.


Taki przyklad, jade w Niedziele rano na Autostrade jak jest jeszcze pusta, lece sobie spokojnie 180 albo 200 i widze dluga prosta droge, wiec daje gaz do dechy i patrze ile osiagnie, no to ile tych kiometruw potzrebuje zeby osiagnac te 260-270?
Gora 10 km???
no i potem noga z gazu i po wszystkim.

No to hyba taki krutki odcinek hyba ten motor wytrzyma czy nie?

Pozdrawiam
Adam


07 Gru 2015, 19:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
jasne, że wytrzyma... przynajmniej powinien ;) Wszystko zależy co tam z nim porobiłeś i jaką masz do niego mapę - dlatego EGT sensor jest dobrym pomysłem. Przy większych modach, dałby mi poczucie większego bezpieczeństwa, że to co zrobiłem (oraz jak ułożył mapę tuner) jest dla mojego auta bezpieczne. Póki co sam mam stockowe (prawie) auto, ale i tak takim czujnikiem bym nie pogardził.
Sam silnik jest dość dobry, ale pamiętajmy że ZoomZoomBoom się u naszych amerykańskich, tunignujących przyjaciół jednak zdarza (u mnie nawet bez modów poleciał ;) no ale jak poprzedni właściciel go mocno katował, to chyba nie było innego wyjścia)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


07 Gru 2015, 20:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.