Obecny czas: 21 Paź 2018, 02:31



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 nakrętki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
ktoś może polecić mi jakieś nakrętki? firme/model stalowe czy aluminiowe? byłbym wdzięczny

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


15 Lis 2016, 19:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
ja mam Japan Racinga odkrecane i przykrecane pneumatem wiec farby ciut zeszlo ale trzymaja dobrze. Mam te dluzsze za 229zl

http://jmshop.pl/115-nakretki-do-kol


16 Lis 2016, 09:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
ok dzieki :)

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


16 Lis 2016, 19:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 765
Auto: 6 MPS
salamander też ma aluminiowe, pneumat nie daje im rady :-)


16 Lis 2016, 21:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 288
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
mirek_krk napisał(a):
salamander też ma aluminiowe, pneumat nie daje im rady :-)


Tak zgadza się. Jestem z nich zadowolony.
Kute nakrętki firmy D1Spec ze stopu aluminium oraz magnezu.
Cena około 250

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


05 Gru 2016, 20:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
trzeba uważać na D1 spec, bo masa podrób jest.. prawie się naciąłem na takie, a na forum hondy widziałem co się stało z podróbkami po mocniejszej przejażdżce..

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


05 Gru 2016, 23:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
http://toptuner.pl/page/opis/p1/200886


ja kupiłem coś takiego - chciałem srebrne i kryte nie widziałem nic lepszego

firmy w sumie nie znam ale wydaje się być ok - jak będzie to się okaże - chyba że ktoś ma/miał?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


06 Gru 2016, 19:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 131
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Jakie lepsze: stalowe czy ze stopu aluminium?


18 Maj 2018, 09:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
moim zdaniem lepsze stalowe, aluminium znacznie lzejsze i niby podobnie wytrzymale ale ja mu nie ufam po nagrzaniu robi sie za miekkie

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


18 Maj 2018, 12:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 131
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Zamówiłem TPI stalowe kute czerwone. Mam nadzieję że będą dobrze wyglądały z czarnymi felgami. Gdyby ginęły w czerni felg i opon to przemaluje jeszcze dekielki na czerwono :D


18 Maj 2018, 16:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.