Obecny czas: 26 Maj 2018, 11:16



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 Maska carbon 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Hej
Czy ktoś z was rozważał może wymianę maski na carbonową? Jest to w ogóle odczuwalna różnica masy? Czy coś takiego w ogóle się sprawdza, jest trwałe i nadaje się na Polskie warunki pogodowe? Auto garażowane ale przecież pod pracą i tak musi stać bez budy.
Koszt 4k,jakby ktoś się zastanawiał.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


14 Lis 2015, 19:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
patrząc na wagę maski w 6, to na bank było by to odczuwalne... ale jak jest w 3, czy też jest taka ciężka, to nie wiem.. ale carbon jest mega lekki, więc jeśli zmiana na lekkie koła jest odczuwalna, to maska pewnie też..

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


14 Lis 2015, 20:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
4k dla 20kg? IMO najgorzej wydane pieniądze jakie można wymyślić w tym aucie, zwłaszcza jeśli to auto na codzień a nie torowy zapierdalacz do wygrywania klasy...

_________________
DISItune


14 Lis 2015, 23:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
misiekwaw napisał(a):
4k dla 20kg? IMO najgorzej wydane pieniądze jakie można wymyślić w tym aucie, zwłaszcza jeśli to auto na codzień a nie torowy zapierdalacz do wygrywania klasy...

no właśnie... to samo sobie myślę. Mam możliwość kupna takowej, jednak za te pieniądze wolałbym inne rzeczy kupić.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


14 Lis 2015, 23:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
wiesz, ale szpan i szacun na dzielni priceless <zlosnik> <glupek2> <co jest>

_________________
DISItune


14 Lis 2015, 23:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Taki sam szpan byłby jakbym se maskę okleił folią carbonową :)
A dywagacje o tej masce zaczęły się jak zauważyłem pierwszą rdzę u siebie na mojej. Zacząłem dążyć temat i zastanawiać się skąd taka popularność w sumie masek carbonowych. Cena kosmiczna a przecież oszczędza się tylko kilka kilo, jednocześnie wygląda się nieco ostentacyjnie mówiąc delikatnie :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


15 Lis 2015, 00:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.