Obecny czas: 17 Gru 2018, 20:20



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 Zawieszenie mps bl 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Witam, chciałem zapytać czy jest sens zastąpić seryjne zawieszenie jakimś innym w kwocie do 3 tys zł? Dodam, że nie chcialbym zbyt bardzo obniżac auta. Wiem, że kw v3 to ponoć rewelka ale chciałbym zaoszczędzić z 5 tys na zawieszniu (w szczególności, że jak dla mnie seryjnie jest ok, tylko niepewnie się robi przy wiekszych prędkościach) bo planuje na początku przyszłego roku zrobic 500+

Pozdrawiam Wam serdecznie :)


04 Gru 2018, 22:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
Rozumiem że masz dziecko w drodze :D


04 Gru 2018, 23:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Mazda to moje dziecko jak narazie <zlosnik>


04 Gru 2018, 23:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 250
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
Myślę że pytasz o Eibach B12 Pro Kit (Amortyzatory Bilstein B8 + sprężyny Eibach Pro) mam u siebie i w sumie polecam pod Twoje oczekiwania
amortyzatory bardzo spoko w odczuciu ich pracy
sprężyny dość miękkie więc na codzień całkiem komfortowo + są progresywne więc jak trzeba to działają i nic nie buja przy dużych prędkościach
no ale przy agresywnej sportowej jezdzie juz nieco gozej jest moim zdaniem wlasnie przez to ze sprezyny sa za miekkie cos za cos :P
obnizenie najmniejsze dostepne na rynku dla mnie w sumie za wysoko haha zjechalbym jeszcze z 1cm tylko nie ma takich spręzyn gwint tylko
no i to jest ten przedział cenowy o którym mówisz :)

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


05 Gru 2018, 00:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
No właśnie ten zestaw b12 miałem też na myśli. Bo cenowo się mieści, opinie czytałem, też jest ok :). Są jeszcze jakieś inne propozycje?


05 Gru 2018, 05:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 250
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
w tej cenie nie ma nic lepszego, ew mozna inne sprezyny z tymi amortyzatorami np H&R ktory jest twardszy a obnizenie chyba takie samo ale o ile twardszy to nie wiem ogolna opinia jest ze Eibach jest lepszy na codzien - ma ktos H&R z B8?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


05 Gru 2018, 09:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.