Obecny czas: 22 Sie 2018, 02:57



Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 poliuretany zawieszenia mps 3 bl? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Edition-Man78 napisał(a):
Tyle Co ja wiem to jest ten sam ale na 100% pennen nie jestem.

Panowie a te tuleje polyuretanowe na stabilizatorze to nie piszczą z biegiem czasu ?

Pozdrawiam.


Raczej nie piszczą. Jak się zużyją to po prostu bardzo nagle zaczynają pukać.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


14 Gru 2017, 09:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Trochę jednak skrzypią po jakimś czasie :) Dlatego w zestawie z tulejami dodawany jest też smar. Ja swoje spryskuje też co jakiś czas silikonem w sprayu.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


15 Gru 2017, 23:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
No to jestem ciekawy.

Musze wymienić przednie wachacze,w przodzie i wtyle te tuleje u stabilizatora.

Tyle co widziałem to w Mazdzie 3 MPS BL śruby, kture przehodzą przez tylni przegub wchacza, przechodzą też przez przegub stabilizatora a dojście do śrub okropne no ale jakoś bedzie.


17 Gru 2017, 13:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
Tak , nowe wachacze marki Meyle zamontowałem. Dojście do tylnich śrub przy stabilizatorze nie jest najlepsze.

Tyle tuleje tylnego stabilizatora zamieniłem na polyuretanowe 75 Shore i funkcjonuje.
Przesyłka z Polski Firma Deuter do Niemiec trwała tylko 3 dni. <spoko>


23 Sty 2018, 14:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Jaką twardość tulei do stabilizatorów whiteline 27 mm przód i tył polecacie? 75 czy 85?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


31 Maj 2018, 19:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.