Obecny czas: 21 Paź 2018, 22:17



Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Sprężyny Eibach 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
Panowie,
potrzebuje waszej porady

Mam Mazde 3 MPS BL. Chce to Auto troche niżej położyć ale nie za dużo, mniej więcej 30mm.
H&R odpada bo podobno idzie Auto w dól o ponad 40 mm, tak słyszałem w Niemczech.

Co myślicie o spreżynach Eibach? Auto ma być podobno niższe o około 25 - 30 mm, co mi wystarczy , ale czytałem często na Niemieckim forum, że te sprężyny marki Eibach z orginalnymi amortyzatorami nie pasują i są za twarde. Niby z armotyzatorami Bilstein B8 są bardziej komfortowe. Czy to Prawda?
Prosze o porade.


27 Lut 2018, 20:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
jak nie patrzysz na koszty to bierz b12 prokit

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


27 Lut 2018, 20:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
No B12 Pro Kit, czyli Eibach sprężyny i Bilstein B8 amortyzatory,były by najlepsze ale jest mu to troche za drogie. To bym się bardziej pokusił na amortyzatory KONI SRT , bo są tańsze niż Bilstein B8.

Pytanie jest ale, jakie macie doświadczenie z sprężynami Eibach ?
Czy trzeba koniecznie do tego kupić amortyzatory jak Koni czy Bilstein, którzy są troche twardsze, czy wystarczy jak Kopie nowe orginały n.p. marki Sachs ?

Co wy o tym myślicie?


28 Lut 2018, 06:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 527
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Mam fabrycznie eibach w pakiecie Aero, i wymieniłem amortyzatory na B8 co Nam daje B12 i jest to fantastyczny zestaw.

Co do Koni to cytat naszego forumowicza hondaj :

"No wiec przyszedł czas na podsumowanie z mojej strony.
Amory wymienione (Koni Str.t) tył wymieniałem sam przód wymieniony dzisiaj.
Aby się nie rozwodzić w temacie to moje odczucia można określić w jednym zdaniu.
Jeżeli ktoś uważa, że amortyzatory OEM są marne to w stosunku do KONI określił bym je jako wybitne.
Autko buja na boki jak na sprężynie, zupełnie straciło na precyzji prowadzenia, ogólnie PORAŻKA!
Z zalet mogę wymienić jedynie to, że są i bezproblemowy montaż.

Poniżej dla potomnych rysunki z wymiarowaniem (STR.T oraz SPORT) jak by kto potrzebował.
Ja swoją przygodę z KONI kończę na tym doświadczeniu i w następnym sezonie ładuję Bilstein lub conajmniej OEM jeżeli nie będzie mnie stać."

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


28 Lut 2018, 08:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 367
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Ile wychodzi kwotowo za ten zestaw co polecacie, tak z ciekawości?


28 Lut 2018, 09:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 527
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
http://www.topendpower.pl/p/pl/eib-e90- ... ps+06.html

http://www.bilstein-shop.com/bilstein-m ... 19454.html

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


28 Lut 2018, 13:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
Dzięki za porade.
No to wole jednak orginalne Bilstein B4 niż Koni srt.
Hetnie bym chciał Bilstein B8 ale kosztują dwa razy tyle co B4.

A jak sie sprawdzały te sprężyny Eibach na orginalnych amortyzatorach?
Było ok , czy za bardzo się huśtało, tak że koniecznie trzeba Bilstein B8?


01 Mar 2018, 06:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 527
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Trudno mi ocenić bo miałem już chyba wylane amory jak wymieniałem na b8.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


01 Mar 2018, 16:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
No, orginalne niebieskie sprężyny Eibach już mam.
Do tego zamuwiłem nowe teleskopy Bilstein B4 i zobaczymy w komplecie jak sie bedzie sprawdzało.

Jak wy tutaj Fotki wzucacie?


Załączniki:
Bild3.JPG
Bild3.JPG [ 61.92 KiB | Obejrzany 523 razy ]
05 Mar 2018, 17:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL
I do tego nowe amortyzatory Bilstein B4, czyli serja i pare dodatkowych czesci...


Załączniki:
Bild_1.jpg
Bild_1.jpg [ 40.41 KiB | Obejrzany 484 razy ]
Bild_3.jpg
Bild_3.jpg [ 21.4 KiB | Obejrzany 484 razy ]
Bild_2.jpg
Bild_2.jpg [ 19.99 KiB | Obejrzany 484 razy ]
09 Mar 2018, 11:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.