Obecny czas: 21 Lip 2018, 10:39



Odpowiedz  [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
 [3 BK / BL] Tarcze i klocki przod 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015, 15:40
Posty: 33
Auto: 3 MPS BL
Witam,

Mam potrzebę wymiany klocków oraz tarcz z przodu, mazparts zaproponował mi następujące graty :

klocki na przód ATE lub TRW

tarcza na przód ZIMMERMANN lub ATE

Dopiero zaczynam przygodę z MPS stąd takie elementarne pytania, proszę o wyrozumiałość :D. Czy takie zestawy to jest plug & play i mogę spokojnie je dobrać po VIN i zamontować w ASO ?

Dzięki z góry


31 Mar 2016, 12:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2761
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
To czy jest plug&play zależy czy dobrze dobiorą.

Tarcze Zimmermana możesz spokojnie brać, klocki do tego wziąłbym Hawk HPS 5.0.

_________________
DISItune


31 Mar 2016, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015, 15:40
Posty: 33
Auto: 3 MPS BL
Dzięki, czyli nie bawić się w ATE ani TRW. Tak naprawdę tarcze mam jeszcze w miarę do dotarcia wiec może zostawię je na skatowanie przez najbliższe słoneczne tygodnie, na pewno muszę zmienić klocki i to szybko, do seryjnej tarczy co najlepiej wybrać w taki układzie ?


31 Mar 2016, 12:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2761
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Hawk HPS 5.0

_________________
DISItune


31 Mar 2016, 13:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015, 15:40
Posty: 33
Auto: 3 MPS BL
Dziękować, ostatnie pytanie czy Hawk HPS 5.0 bardzo piszczą, nie ukrywam że chciałbym tego uniknąć a gdzieś czytałem że HPS ogólnie są głośne ?


31 Mar 2016, 13:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2761
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
przy prawidłowym montażu nie bardzo

_________________
DISItune


31 Mar 2016, 13:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2015, 15:40
Posty: 33
Auto: 3 MPS BL
<lubieto> thx


31 Mar 2016, 13:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no Hawki na pewno będą lepsze od ate i trw, ale są też dużo od nich droższe (chyba 3x ??). Jeśli dobrze rozumiem intencję Seby to on chce dojechać taracze. Imho do wymiany tarcz bym wziął TRW a Hawki zamontował co najwyżej później. Ja mam wsadzone teraz TRW, bo nie było akurat innych pod ręką i są spoko. Do codziennej jazdy się nadają - nie hałasują, nie trzeba ich jakoś rozgrzewać. Nie mam co prawda porównania do hawków.

--- edit: no chyba że ktoś nie ma co robić z pieniędzmi :D to pewnie że hawki można brać (aczkolwiek jak ktoś ma mpsa to raczej nie narzeka nigdy na nadmiar gotówki jak sądzę)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


31 Mar 2016, 13:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2014, 13:39
Posty: 125
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS BL
Ja mam teraz klocki Black Diamond Predator (ok. 290PLN) i powiem tak - na zimno hamują jak seria ATE, nie widzę różnicy, ale jak tylko je rozgrzeję konkretnym hamowaniem to czuję że się wręcz kleją do tarcz :)
Hawki odpuściłem z uwagi na cenę, ale może kiedyś spróbuję :)

_________________
3MPS/SRI-CS/GFB-BOV/BILSTEIN B12 KIT/EXHAUST: MAGNAFLOW 4"


31 Mar 2016, 13:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Ja mam założone Hawk HPS i hamują całkiem przyzwoicie. Na pewno lepiej niż seria.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


31 Mar 2016, 13:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.