Obecny czas: 16 Gru 2018, 02:26



Odpowiedz  [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna
 [3 BK / BL] Tarcze i klocki przod 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1091
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ja teraz mam Hawki, ale muszę zmienić, bo już końcówka jest. Jednak z uwagi na kilka rzeczy które będę robił, to wezmę TRW DTEC, więc zobaczymy jak to wypadnie.. jak kijowo, to po Poznaniu od razu zrobią out. A jak będzie ok, to się je zostawi. Mam nadzieję że z tarczą DBA będzie ok.
Kumpel ma u siebie w Focusie założone, to względem serii jest sporo lepiej.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


31 Mar 2016, 14:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2014, 13:39
Posty: 131
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS BL
michas napisał(a):
pytanie do specjalistów :}
z przodu założone tarcze Zimmermann + klocki Black Diamond Predator.
Wszystko zamawiane po VINie, plug&play.

Zauważyłem małą przypadłość - jak pojeżdżę i wbijam wsteczny i gdy jadę do tyły przy małej prędkości i zahamowaniu słychać puknięcie. Jakby klocek się przesuwał, był luźny albo zacisk czy coś..
Tarcze i klocki sam sobie wymieniałem, ale sprawa jest tak prosta, że chyba nie mogłem nic źle złożyć :]

Czy ktoś miał podobny przypadek? Czytam na necie, jedni piszą że to się zdarza i z tym trzeba żyć, ale jak dla mnie to nie powinno być luzu w hamulcach nigdzie. Może blaszki ponaginać? W najbliższy weekend zdejmę koło i zobaczę co tam jest grane.



Zagadka rozwiązana. Klocki Black Diamond Predator są o 1-2mm węższe na "uszach" klocka niż seria i stąd miały minimalny luz w jarzmie. Mechanik przyspawał na klockach 1mm, ładnie spiłował i jest pięknie. Żadnego stukania już. Dla potomnych :)

_________________
3MPS/SRI-CS/GFB-BOV/BILSTEIN B12 KIT/CS-CARBON_HOODSCOOP/ULTIMATE RACING 4"


13 Kwi 2016, 12:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2014, 05:28
Posty: 88
Miejscowość: Łódź
Auto: brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8
black 3 mps BL 2010
śmignięty tysiak na secie:
przód DBA street T2 + hawk HPS, tył komplet ATE standard
+ przewody HEL w oplocie.

wrażenia:
na zimno, nie hamuje <facepal>
na ciepło, hamuje jak głupie. za każdym razem tak samo.
Nie testowałem jeszcze dużych odhamowań (160+ -> 0), więc nie wiem, ale miałem już okazję sprawdzić awaryjne 140 -> 40, pozytywnie ;)

Zauważyłem za to, że przód bardzo się grzeje nawet przy względnie spokojnej jeździe... trochę mi się to nie podoba...

_________________
black 3 mps BL 2010
brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8


10 Maj 2016, 07:07
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2014, 20:12
Posty: 77
Miejscowość: Poznań
Auto: 6MPS
Wracając do tematu hamulców: Wsadziłem przed Poznaniem Ferodo DS Performance i jestem bardzo zadowolony - Hawki nie dawały rady przy masie szóstki, Ferodo nie zmiękły nawet na torze. I nie pylą i nie piszczą przy codziennej jeździe :)


10 Maj 2016, 10:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 396
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
lodooowa napisał(a):
śmignięty tysiak na secie:
przód DBA street T2 + hawk HPS, tył komplet ATE standard
+ przewody HEL w oplocie.

wrażenia:
na zimno, nie hamuje <facepal>
na ciepło, hamuje jak głupie. za każdym razem tak samo.
Nie testowałem jeszcze dużych odhamowań (160+ -> 0), więc nie wiem, ale miałem już okazję sprawdzić awaryjne 140 -> 40, pozytywnie ;)

Zauważyłem za to, że przód bardzo się grzeje nawet przy względnie spokojnej jeździe... trochę mi się to nie podoba...


Dba w u mnie się pogięły podczas godzinnej zabawy na śniegu w mieście. Rozebrałem hamulec i nic nie było zapieczone. Tarcze przetoczyłem i dalej jeździłem ale już nie chciałem ich tak intensywnie używać. Być może jeżdżą do dziś ale do ostrej zabawy to średnio.

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


11 Maj 2016, 08:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1091
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
tor zniosły, latanie po mieście znoszą.. więc chyba nie ma tragedii, nawet po przetoczeniu. a i zabawy po śniegu zniosły w zimę.. może nie godzinne... ale 20 minutowe :D

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


11 Maj 2016, 09:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Dzien dobry panom :-)

Przeczytalem tutaj ta cala dyskusje i chcialem sie zapytac kto tutaj
jezdzi na orginalnych tarczach i klockach HAWK HPS?

Ja zalozylem w przodzie i wtyle nowe orginalne tarcze ATE i klocki
HAWK HPS.
Na poczatku bylem rozczarowany bo na zimnych hamulcach sie gozej
hamowalo niz na orginalnych a na cieplych sporo lepiej.
Teraz po przebiegu 280 km hamulce i tarcze sie dosiebie dotarly.
Na zimnych hamulcach hamujesie jak wczesniej na orginalnych, a na cieplych
hamulcach hamuje sie o wiele lepiej niz na orginalnych hamulcach.

Wiec u mnie sie orginalne tarcze ATE i klocki HAWK HPS sie dobrze sprawdzaja.

Przepraszam za bledy i pozdrawiam z Niemiec.
Adam


02 Wrz 2017, 11:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Dzisiaj hamowałem trzy razy pod żąd z 200 km/h na 100 km/h I tarcze OEM ATE razem z klockami HAWK HPS sie sprawdzają. Hamuje Sport ostrzej jak orginalne, więc polecam. <lubieto>

Pozdrawiam


04 Wrz 2017, 17:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Panowie, ja jeszcze raz ten temat tutaj porud ze, czyli Tarcze orginalne ATE I Klocki HAWK HPS.

Wydaje mi się że te klocki so jakieś dziwne. Przyjechac ostrym hamowaniu so super a jak jeżdże po miescie i hamuje irmalnie to wydaje mi sie że te klocki jakis troche za miekie są i wtedy słabo hamują.
Kto z was ma też klocki HAWK HPS i może coś na ten temat powiedzieć.

Pozdrawiam Adam


05 Wrz 2017, 17:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Ja mam hawk hps ale wrrsja 5.0 i są bardzo dobre. Co prawda po kilku hamowaniach robi się miękko ale po moim układzie hamulcowym raczej ciężko więcej oczekiwać.
Te Twoje hawk to jaki model? Może one potrzebują wysokiej temperatury do dobrego działania? To typowe dla sportowych klocków. Z tego powodu nie brałem takich pod uwagę

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


05 Wrz 2017, 18:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.