Obecny czas: 17 Gru 2018, 21:11



Odpowiedz  [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
 [3 BK / BL] Tarcze i klocki przod 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
nie wiem jak DBA, z serią DS2500 hamuje od razu

_________________
DISItune


09 Lut 2013, 19:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 396
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Burdoror napisał(a):
Czy zestawik dba 4000 z f2500 hamuje na zimnym? Bo moj obecny zestaw ma z tym problemy, delikatnie mowiac...
Znaczy to, ze awaryjne hamowanie na autostradzie wyglada tak. 160km/h, hamowanie, 1...2...3 sekundy nadla 160km/h, odpuszczenie, hamowanie zabka... Powoli zaczynaja sie rozgrzewac...

Jak to wyglada z w/w zestawem? Bo jak tak samo, to pirdziele i wracam do serii z ATE.



Tak hamuje. Jest ok, czasem ten zestaw piszczy, ale nie ma tragedii. Ale wydaje mi się , że przy aucie które robi przebiegi autostradowe jak moje to ta tarcza mija się z celem. Przy większych prędkościach hałasuje.

gucior napisał(a):
M_E napisał(a):
Dba 4000 się skończyły. Z moich informacji wynika, że założone były przy około 70kkm teraz mam 97kkm. Zaczęły bić i widać na nich pęknięcia. Poddały się w zwykłej codziennej jeździe - nigdzie auto nie było upalane, nie wpadło na rozgrzanych hamulcach w kałużę ani nic z podobnych rzeczy. Słaba ta trwałość jak na coś co tyle kosztuje...



mhhh, chyba muszę się odezwać bo przez tak nieścisłe komunikaty tworzą się mity później powielane w sieci.

Twoje tarcze były założone przy 65.000 km czyli przejechały one 32.000 km. Wydaje mi się, że na zdecydowanie wydajniejsze tarcze w aucie które waży 1,7t+ i ma circa 300 km to chyba nie jest jednak zły wynik. Przecież one są z jakiegoś powodu lepiej hamują - warto też przy ocenie trwałości czy jakości wspomnieć o tym, że przez te 32.000 połączone były z wydajnym klockiem DS 2500 Każda tarcza nawiercana będzie w obrębie tych nawierceń pękać, taki ich urok.
Cena - 550pln sztuka to nie jest mało oczywiście ale też nie są jakąś mega ceną. Stąd wydaje mi się, że DBA 4000 za rzeczywistą poprawę hamowania + niezłą trwałość należałoby raczej pochwalić. i na sam koniec - hamowaniem z 200 km/h do zera które na nich ćwiczyłeś pewnie też im nie pomogło myślę stąd opinia, jest z lekka niesprawiedliwa


Z 200do było tak nie zaprzeczam ale potem było spoko i takich akcji nie było i nie hamowałem nigdy do zera. Sam zestaw hamował bdb - co do tego nie mam żadnych zarzutów tylko czemu tak nagle się skończyło bez żadnego powodu. Trudno jest mi porównać do czegokolwiek innego bo zwyczajnie takiego porównania nie mam ale mimo wszystko wymienię na oem.
Być może przebieg rzędu 32kkm jest dla nich wystarczający.

PS auto nie ma i nie miało 300...

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


Ostatnio edytowany przez M_E, 09 Lut 2013, 20:28, edytowano w sumie 1 raz



09 Lut 2013, 20:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
DBA 4000 nacinane hamuluje na zimno nawet z HPS. Moje standardy z HPS teraz są hooyowe jak nie wiem co. Więcej HPSów nie kupię do zwykłych tarcz. Z nacinanymi to inna bajka.


09 Lut 2013, 20:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
DS 2500 działa skutecznie od zimnego do totalnego zagrzania. Z różnych kombinacji jakie ćwiczyłem zdecydowanie to najlepszy klocek jaki może być na ulicę i do wściekania się.

a tarcze od hamowania z 200 km/h pogną się każde, bez wyjątku. dziwne, że w ogóle tyle przejechały.


09 Lut 2013, 20:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 396
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
gucior napisał(a):

a tarcze od hamowania z 200 km/h pogną się każde, bez wyjątku. dziwne, że w ogóle tyle przejechały.


Pół roku temu były takie akcje gdyż sytuacja na drodze tego wymagała... 2 takie hamowania . potem już nigdy czegoś takiego nie było. Moim skromnym zdaniem jakość hamowania bdb ale trwałość słaba...Od hamulców wymaga się gotowości w każdych warunkach i o każdym czasie....

Zbędna dyskusja. Ty miałeś je świeże. Ja mam jej po jakimś przebiegu i mogę określić co się dzieje na teraz....

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


09 Lut 2013, 21:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Nie wypieprzam otwartych drzwi stwierdzeniem że "wszystko zależy od stylu jazdy". Wiadomo. Zależy.
Mam tarcze stock (jeszcze fabryczne), do tego HPSy i jestem z tego zestawu bardzo zadowolony. Nie przypominam sobie sytuacji że miałem fading albo że klocki żrą w oczach tarcze. Na jesieni zrzuciłem osobiście cały przód do czyszczenia i uważam że HPSy delikatnie obchodzą się ze stock tarczą - a mimo to auto hampluje much better niż na klockach ATE.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lut 2013, 00:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 396
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
emilioestewez napisał(a):
Nie wypieprzam otwartych drzwi stwierdzeniem że "wszystko zależy od stylu jazdy". Wiadomo. Zależy.
Mam tarcze stock (jeszcze fabryczne), do tego HPSy i jestem z tego zestawu bardzo zadowolony. Nie przypominam sobie sytuacji że miałem fading albo że klocki żrą w oczach tarcze. Na jesieni zrzuciłem osobiście cały przód do czyszczenia i uważam że HPSy delikatnie obchodzą się ze stock tarczą - a mimo to auto hampluje much better niż na klockach ATE.


Przebieg?

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


10 Lut 2013, 00:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Całkowity przelot niecałe 49 tyś z czego 13 tyś na HPSach. Zużycie klocka uznaje na razie za marginalne a stan tarczy jest bez zarzutu. Nie wiem może cuda jakieś ale moim odczuciu ten setup ma sens.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lut 2013, 00:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 396
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Jak widać można...

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


10 Lut 2013, 00:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
emilioestewez napisał(a):
Całkowity przelot niecałe 49 tyś z czego 13 tyś na HPSach. Zużycie klocka uznaje na razie za marginalne a stan tarczy jest bez zarzutu. Nie wiem może cuda jakieś ale moim odczuciu ten setup ma sens.


Emil nie hamuje dopoki nie dojedzie na miejsce. Ot cala filozofia....


Ja u siebie ATE + ATE ceramic. Hamuja ok, trwalosc się okaze...
Wczesniej seryjne tarcze + 2x seryjne klocki 37300 km, ale gdyby nie zabawy to pociagnelyby do 40000.

_________________
Głowix


10 Lut 2013, 08:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.