Obecny czas: 19 Gru 2018, 12:18



Odpowiedz  [ 65 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
 [6 MPS] Jakie polecacie tarcze i klocki? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1192
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
czołem,

co by trochę "contentu" dodać to powiem, co tam u mnie ;)
Nagle i niespodziewanie skończyły mi się klocki przednie... bardzo wesoły metaliczny dźwięk hamowania gołego klocka o tarczę mnie przywitał... Ciekawy sposób, żeby się nauczyć, że klocki w MPS3 BL nie mają blaszek sygnalizacyjnych o zużyciu :)
Tak czy inaczej, ponieważ problem spotkał mnie nagle, zrobiłem szybki rekonesans po gdańskich serwisach i wybrałem to co było od ręki dostępne - mianowicie TWR GDB1607. Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale koszt bardzo mnie pozytywnie zaskoczył, bo łącznie z wyminą uszczuplałem o równe 300 zł. Hamuje to nie najgorzej w sumie... do następnej wymiany musi starczyć.
Nawiązując do wcześniejszych postów, to przynajmniej te TRW hamują na zimnym ;) więc do miejskiej jazdy emeryckiej się jakoś tam nadają

Dodam jeszcze, że tarcze posiadam nawiercane Zimmermana.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


17 Cze 2014, 13:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
na drugi raz prosimy w temacie o 3ce a nie 6tce <zlosnik>

viewtopic.php?f=16&t=143

Choć w przypadku przodu jest o tyle łatwiej że są takie same <lol>

_________________
DISItune


17 Cze 2014, 13:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 21 Maj 2013, 18:49
Posty: 44
Auto: Mazda 6 MPS
Witam.Dosc dlugo sie nie odzywalem , ale to z braku czasu. Mam kilka uwag na temat tarcz i klockow czego raczej nie kupowac .Po ostatniej jezdzie do norwegii tarcze Ashika (przod) moge sobie w <dupa> wsadzic ( doslownie) pogiely sie po niecalych 15k, przy normalnej jezdzie :| ,moze raz hamowalem ze 150 do 0 no ale bez jaj.Klocki TRW niezle hamulcuja na nawet na zimno ale kierewsko pyla . Mam pytanie co teraz dobrac zeby bylo choc troche odporniejsze na krzywienie i nie piszczalo jak pociag. Myslalem nad DBA 4000 tyle ze gladkie i do tego klocki hawk hps ale patrzac na cene za gladkie DBA 729 zeta za sztuke a nacinane DBA za 600 no to tak troszku dziwnie. Defakto patrzac na wiele postow wstecz gladkie powinny wspolpracowac z hawkami a nacinane niekoniecznie. Doradzcie cos bo mnie szlak trafi z tymi hamulcami.
Pozdrawiam.


20 Sie 2014, 18:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2014, 22:29
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa
Auto: MPS BK'08
Ja mam DBA nacinane + DS2500 + przewody w oplocie i szału nie ma hamowanie z 200 - 0 zakończyło się zagotowaniem :( fakt nie wiem jaki mam płyn więc nie wykluczam przyczyn w nim.


20 Sie 2014, 23:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Góra napisał(a):
Ja mam DBA nacinane + DS2500 + przewody w oplocie i szału nie ma hamowanie z 200 - 0 zakończyło się zagotowaniem :( fakt nie wiem jaki mam płyn więc nie wykluczam przyczyn w nim.


jak to hamowanie ze mną to ja wciąż mam nadzieję ze ten hałas to były tylko tarcze a nie zgrzanie, ale to Ty powinienneś czuć czy przestały hamować po tym hamowaniu czy hamowały dalej. Jeżeli faktycznie przestały to ciekaw jestem co masz za płyn bo reszta powinna działać <panic>

_________________
DISItune


21 Sie 2014, 07:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
Pomijajac mieszanie watku 3 i 6.... Pewnie wczesniej bym zajrzal :-)

Na uj Wy kupujecie te wydumki wszystkie. Kto z Was hamuje tak, zeby kosztem komfortu faktycznie wykorzystac te hamulce. Przynajmniej w BLu hamulce daja rade w naprawde duzym ekstremum w torowych warunkach.... Poki sie nie skoncza oczywiscie :-)

_________________
Głowix


28 Sie 2014, 16:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Hamowanie zima, na oblodzonej autostradzie... Jak bym byl na serii, to bys tego postu nie widzial :)

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


28 Sie 2014, 17:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
Burdoror napisał(a):
Hamowanie zima, na oblodzonej autostradzie... Jak bym byl na serii, to bys tego postu nie widzial :)


Na lodzie to zdaje sie by wystarczyl hebel od malucha..... Raczej opona z kolcami by Ci sie przydala.

Poza tym od wymiany klocka i tarcz sila hamowania to o ulamki wzrasta.... Raczej odpornosc na wiele hamowan jedno po drugim. A tu seria wbrew obiegowej opinii duzo wytrzyma.

Na spocie omowimy :-)

_________________
Głowix


28 Sie 2014, 18:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2014, 20:12
Posty: 77
Miejscowość: Poznań
Auto: 6MPS
U mnie Hawki HPS zagotowały się przy pierwszym hamowaniu ~180 - 0, wręcz rozmazały się na tarczach (DBA 4000 T3), dymiły dobre 20min a hamulców nie miałem jeszcze pół h później :) Albo trafiłem jakiś trefny sort albo to jest padaka a nie klocek, szukam właśnie czegoś innego a HPSy do reklamacji :)


16 Sty 2015, 16:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Kupowałem HPSy tylko bezpośrednio w US i nigdy nie miałem z nimi problemu. Ja rozumiem, że 3ka jest lżejsza, ale bez przesady, 150kg nie zrobi aż takiej różnicy.

_________________
DISItune


16 Sty 2015, 21:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 65 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Norreca oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.