Obecny czas: 19 Gru 2018, 12:23



Odpowiedz  [ 122 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
 Amortyzatory Mazda 3 MPS BK 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 532
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Rafcar rozebał system.

24-215237 - 390,00 zł szt na zamówienie - czyli czas oczekiwania ok
tygodnia

35-110767 - 470,00 zł
35-110774 - 470,00 zł

Dla porównania firma z pod wwa proponowała przód po 521 pln tył po 466 pln sciągany z niemiec i za to sciągnięcie jeszcze 120 za kuriera...

400 pln rożnicy...

Zamawiam :D

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


08 Wrz 2015, 09:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
misiekwaw napisał(a):
Ty naprawdę kochasz szukac problemów <glupek2>


Tak, to moja pasja <lol>

misiekwaw napisał(a):
problem z MPSem nie jest taki, że coś nie będzie fizycznie pasować, tylko taki, że jak CYWILNY amor jest taki sam do 1.6 i do MPSa to ja tego nie widzę w działaniu i obstawiam efekt jak u kolegi hondaja


Na tyle mam Kayaby założone przez poprzedniego właściciela (a raczej przez sprzedawcę przed moim kupnem), które też niby pasują do wszystkich cywilnych trójek i co? Jest sztywno. Nic nie buja. Auto zachowuje się tak jak należy, więc nie wiem czy to jednostkowy przypadek z KONI u hondaja czy rzeczywiście przód jest tak wrażliwy na inne niż OEMowe (lub Bilsteina) amory.

Zauważyłem też, że dzisiaj IC zaktualizował swój katalog amorów do MPSa o... właśnie wspomniane Kayaby

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Wrz 2015, 09:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Przód w MPSie jest sporo cięższy niż w cywilach. Czy będzie działało? Nie wiem, skoro tył dla Ciebie działa ok, to pewnie przód też będzie.

Tu dochodzi jeszcze inna sprawa. Dla jednego seryjny MPS się super prowadzi a dla innego ma kiepskie tłumienie dobicia czy ryje przodem... każdy ma inne wymagania / oczekiwania.

_________________
DISItune


08 Wrz 2015, 09:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 11 Paź 2013, 15:56
Posty: 31
Miejscowość: W-wa
Auto: Mazda 3 MPS BK 08'
Panowie, poczytałem, porozważałem i kupiłem B6 na przód. Niby nic się nie dzieje jeszcze z OEM ale ponton na "śpiących policjantach" nie do zniesienia już :D
Nie znalazłem info wprost w tym wątku a znowu w Maździe A-Z twierdzą, że nie trzeba...
Chodzi mi o ustawianie zbieżności po wymianie. Trzeba czy nie trzeba?
P.S. Sprężyny zostawiam OEM.
Dzięki z góry za info


23 Wrz 2015, 11:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1192
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
zbieżność? no trzeba moim zdaniem, jak to przy wymianie amorów.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


23 Wrz 2015, 15:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 532
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Ja na dniach montuje b8 i mechanik twierdzi że trzeba zbieżność robić.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


23 Wrz 2015, 16:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 11 Paź 2013, 15:56
Posty: 31
Miejscowość: W-wa
Auto: Mazda 3 MPS BK 08'
piterus87 napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
Ty naprawdę kochasz szukac problemów <glupek2>


Tak, to moja pasja <lol>

misiekwaw napisał(a):
problem z MPSem nie jest taki, że coś nie będzie fizycznie pasować, tylko taki, że jak CYWILNY amor jest taki sam do 1.6 i do MPSa to ja tego nie widzę w działaniu i obstawiam efekt jak u kolegi hondaja


Na tyle mam Kayaby założone przez poprzedniego właściciela (a raczej przez sprzedawcę przed moim kupnem), które też niby pasują do wszystkich cywilnych trójek i co? Jest sztywno. Nic nie buja. Auto zachowuje się tak jak należy, więc nie wiem czy to jednostkowy przypadek z KONI u hondaja czy rzeczywiście przód jest tak wrażliwy na inne niż OEMowe (lub Bilsteina) amory.

Zauważyłem też, że dzisiaj IC zaktualizował swój katalog amorów do MPSa o... właśnie wspomniane Kayaby


To teraz i ja mogę swoje 3 grosze dorzucić do dyskusji - już nie teoretyzując, tylko pisząc o faktach i to na własnym przykładzie. W sobotę wymieniłem mocno już "stapczanione" przednie OEMy po 71kkm na Bilsteiny B6 (sprężyny zostawiłem OEM). Wspomnę tylko, że czerwcowe badanie techniczne wykazało na przedniej parze OEMowych amorów 77-78% skuteczności <rotfl> ... tyle, że liczby liczbami, a ja czułem co raz bardziej tapczanowe ich zachowanie - dobijanie przodu po zjeździe z chopek, kładzenie przodu na zakrętach, nurkowanie przy hamowaniu.
Z wad B6 - po wymianie przód podniósł się trochę (myślę, ze ok. 1cm - nie mierzyłem przed i po <glupek2> ) i to jedyna wada... ale po tym jak zrobiłem jazdę próbną po gównianej nawierzchni, chopkach i po ciasnych, szybkich zakrętach to ani przez chwilę nie żałuję tej decyzji. Twierdzę do tego, że komfort nie ucierpiał a wręcz widzę poprawę!
Co do tyłu - mam kilka miesięcy temu wymienione OEMy (wypłynął jeden - znane przypadki :| ) na... OEMy czyli Kayabę. I faktycznie potwierdzam, że nie ma jakiejś przepaści w działaniu w tej chwili przodu z tyłem. Ale tak jak pisał Misiek - przód jest dużo cięższy niż w innych wersjach Mazdy 3 (no może oprócz diesli) i taki tandem, czyli B6 przód + Kayaba tył daje radę... pytanie oczywiście przez ile km tył będzie dawał radę. Jak stwierdzę, że przód pracuje a tył już udaje, że pracuje - bez zastanawiania zmienię tył na B6


28 Wrz 2015, 15:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 11 Kwi 2015, 18:57
Posty: 40
Witam .Wie ktoś coś na temat
http://xteam.pl/koni-fsd/1534-2100-4043-koni-fsd.html
jak to się ma do Bilsteiny B6 no i które lepsze ?


01 Paź 2015, 19:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Nie wiem czy to tu, ale ktos pisal, że po włożeniu do 3 zrobiła się masakra i to totalna.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


01 Paź 2015, 19:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 532
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Przecież to jest nawet droższe od Bilsteina to po co się nad tym zastanawiać.

Tydzień przejeżdzony na B8. Polecam.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


02 Paź 2015, 09:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 122 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Norreca oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.