Obecny czas: 21 Cze 2018, 11:05



Odpowiedz  [ 120 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Amortyzatory Mazda 3 MPS BK 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
denzel80 napisał(a):
Przecież to jest nawet droższe od Bilsteina to po co się nad tym zastanawiać.

Tydzień przejeżdzony na B8. Polecam.


<spoko>
Ja już któryś miesiąc i dalej w skowronkach :D

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


02 Paź 2015, 20:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Panowie czy ktoś z Was spotkał się z problemem stukających amorów Bilsteina? Od pewnego czasu na drobnych nierównościach lub szczególnie kiedy jadę po kostce brukowej w przednim zawieszeniu z obydwu stron słychać stuki podobne do tych, które wydają zużyte łączniki. Wszystkie tuleje na wahaczach sprawdzone - sztywne bez luzów. Łączniki praktycznie nowe. Mocowania amorków - nowe. Na końcówkach drążka też zero luzów. Pozostały chyba tylko amortyzatory. Sprawdzałem ich sprawność - obydwa po 87%. Znalazłem w sieci kilka podobnych przypadków, gdzie też krótko po wymianie Bilsteiny zaczęły stukać. Znajomy mechanik jakiś czas po wymianie moich amorów też zapytał w żartach czy nie zaczęły mi już czasem stukać bo to ponoć częsty przypadek z B6 :| Nie uśmiecha mi się ich regenerować po zaledwie 7 tys. km...

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


07 Maj 2016, 13:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Było brać B8, nic nie stuka :D

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


07 Maj 2016, 17:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Wiem, że dałem ciała z tymi B6 no ale mądry polak po szkodzie. Tak czy siak czy to b6 czy b8 nie powinny po tak krótkim czasie stukać

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


07 Maj 2016, 19:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 24 Mar 2016, 15:27
Posty: 19
Miejscowość: Wroclaw
Auto: Mazda 323 GTR
A nie stuka górna poduszk amortyzatora ? U mnie było podobnie na gładkim prostym auto jechało pięknie , małe wyboje i taki stukot z przodu jak z łączniak stabilizatora . Jak jechałem po progu zwalniającym nic . Kostka brukowa taki stukot znowu się pojawiał.

_________________
Mazda 323 GTR


13 Lip 2016, 08:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Puduchy obydwie były nowe więc raczej odpada... ale jak będę miał chwilę to zdemontuję amortyzator i sprawdzę ich stan.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


13 Lip 2016, 09:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 760
Auto: 6 MPS
Były, mamy same wpadki od 2 lat z tymi amorami w różnych markach.


30 Wrz 2016, 21:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Sty 2015, 22:55
Posty: 7
Miejscowość: Poznań
Auto: Mazda 3MPS (BK)
Czy ja dobrze kojarzę, że B8 na przód miały być -20mm w stosunku do serii?
Bo to co wyciągnąłem z auta- raczej oryginał, bo made in Poland <ok> jest niższe od B8 o jakieś 25mm...
O co kaman <co?> Bilstein coś zmienił?


Załączniki:
20171104_173831 (Large) (Small).jpg
20171104_173831 (Large) (Small).jpg [ 115.55 KiB | Obejrzany 554 razy ]
10 Lis 2017, 20:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1114
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Chyba do 30 obniża

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


10 Lis 2017, 22:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 53
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Elo. Jestem właśnie po wymianie tylnych amortyzatorow, bo jeden wylał (. Zdecydowałem się na kyb 343412 i w porównaniu do starych fomoco nawet tego wylanego pracują dużo gorzej. Są zdecydowanie mieksze. Ale co ciekawe w porównaniu do fomoco są dłuższe a tył obniżyła o 7mm według metra.


28 Lut 2018, 15:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 120 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.