Obecny czas: 25 Kwi 2018, 15:20



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 [3 BK] Stabilizatory 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Zdecydowalem sie na jeden, tylny. Ktos na forum opisywal, ze z dwoma komfort jazdy znacznie sie pogorszyl - oczywiscie na rzecz przyczepnosci i stabilnosci. Jednak obecnie musze wazyc, zeby nie przesadzac z utrata komfortu :)
Jeszcze nigdy nie zamawialem w JBR, zpobaczymy, jak szybko paczka dotrze. (W UK chlopaki nie narzekali...)

Wspomniany stabilizator:
http://www.jamiesplanet.com/Sway_Bars/MS3/GEN1/index.htm

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


08 Lut 2011, 09:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Zainstalowalem go dzisiaj.Zajelo mi to dwie godziny. Odkrecenie srob z koncowek to istna masakra.
Musze przyznac, ze stabilizator prezentuje sie rewelacyjnie. Na zakretach czuc ogromna roznice. Nie musze zapierac sie juz noga, by nie wypasc z fotela :D Samochod jedzie jak po sznurku.

W paczce oprocz elementow mocujacych, samego stabiliatora - byly dolaczone 2 paczuszki smaru i utwardzacz do srub.

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


13 Mar 2011, 23:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
A co to kurwa jest "utwardzacz do śrub" ? Hartowanie w pascie ? Biorę każdą ilość !


14 Mar 2011, 10:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
To taka rozowa maz, ktorej pare kropel nakladasz na gwint. A potem, jak chcesz odkrecic te srube - to szlag trafia cie niemilosierny :D

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


14 Mar 2011, 10:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Aaaa, znaczy zabezpieczenie gwintu Loctite !
Lepiej się powkurwiać przy odkręcaniu niż zgubić stabilizator :)


14 Mar 2011, 11:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 21:20
Posty: 558
Miejscowość: warszawa lewobrzeżna
Auto: czarna diablica
ma ktos u siebie w 6 lub miał jakis stabilazor "tuninigowy" jakies plusy ewentualnie? ja mysle o przednim <rotfl> plus rozpórka , Bartku to mówisz ze sztywno i jak po szynach po zalozeniu <rotfl> :D <co?>

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=x5AXDnoI ... re=channel


15 Mar 2011, 19:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Sztywnosc - mialem na mysli, ze nie musze sie juz wiecej zapierac kolanami przy ostrych zakretach. Praktynie przechyl jest ledwo zauwazalny/odczywalny. Ma to swoj minus, Trzeba ardziej uwazac, zeby dupa nie odleciala w bok :)

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


16 Mar 2011, 09:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Bielsons, nie chcesz przedniego, chcesz tylny. Wyjeżdża przodem ? Usztywniasz tył i jest lepiej, wiem bo mam.


16 Mar 2011, 09:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
fazer72 napisał(a):
Bielsons, nie chcesz przedniego, chcesz tylny. Wyjeżdża przodem ? Usztywniasz tył i jest lepiej, wiem bo mam.


a której marki masz ten tylny stabilizator?
mam ofertę na Whiteline regulowany 24 mm, taki masz? chwalisz?


16 Mar 2011, 11:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Taki mam i chwalę. Trzeba tylko dobrze nasmarować elementy polimerowe bo skrzypią niemiłosiernie jak są suche.


16 Mar 2011, 12:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.