Obecny czas: 19 Gru 2018, 13:22



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 [3 BK] Stabilizatory 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Samorwanko jest niezbedne, to fakt. Musisz je przesmarowaywac co jakis czas?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


16 Mar 2011, 12:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
gucior napisał(a):
mam ofertę na Whiteline regulowany 24 mm, taki masz? chwalisz?


skąd jeśli wolno spytać? i za ile ;)

_________________
DISItune


16 Mar 2011, 12:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
czerwony JBR ladniejszy :)

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


16 Mar 2011, 12:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
misiekwaw napisał(a):
gucior napisał(a):
mam ofertę na Whiteline regulowany 24 mm, taki masz? chwalisz?


skąd jeśli wolno spytać? i za ile ;)


4turbo 799 pln brutto do mojego auta, na mail przesłałem Ci ich katalog

fazer72 napisał(a):
Taki mam i chwalę. Trzeba tylko dobrze nasmarować elementy polimerowe bo skrzypią niemiłosiernie jak są suche.


zamówiłem :) a kurde miałem już nic w aucie nie grzebać w morde go i nożem ;) później pojawi się kolejny mądrala w stylu godisme i powie, że jak jest stabilizator to to śmietnik i zajeżdzony na pojeżdżawkach a nie igła jak mówię <lol> <lol> hahaha hahaha


16 Mar 2011, 12:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
gucior napisał(a):
4turbo 799 pln brutto do mojego auta, na mail przesłałem Ci ich katalog


thx

_________________
DISItune


16 Mar 2011, 13:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
fazer72 napisał(a):
Bielsons, nie chcesz przedniego, chcesz tylny. Wyjeżdża przodem ? Usztywniasz tył i jest lepiej, wiem bo mam.


masa robi swoje no i rozkład mas przedewszystkim nie moge znalezc info o rozkladzie mas mozna sobie tylko popierdolic ze to ze tamto...juz pytałem czy ktos cos wie ale osmiele sie zrobic <zawracanie> <zawstydzony> <co?>

<czytaj> Weight distribution 59.5 / 40.5


Ostatnio edytowany przez bielsons 09 Kwi 2011, 21:44, edytowano w sumie 2 razy



16 Mar 2011, 22:35
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
bielsons napisał(a):
fazer72 napisał(a):
Bielsons, nie chcesz przedniego, chcesz tylny. Wyjeżdża przodem ? Usztywniasz tył i jest lepiej, wiem bo mam.


mam takie wrazenie w ciasnych "zawijasach" ze wyjezdza przodem(2lata wBMW wczesniej) ale to tylko w "wolnych" zakretach o duzym kącie jak chce sie je szybciej pokonac to ma sie takie wrazenie...zeby to poprawic lepszy stabilizator na tył czy przód?


imho tył

_________________
DISItune


16 Mar 2011, 23:07
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
jak tam zamontoeales Gucior bo i mnie kusi ale jakos nie moge sie przekonac do tylnego wzgledem - przód + rozpórka ale to moje fanaberie <glupek2> , przesłałbys katolog?? :D


23 Mar 2011, 17:14
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
bielsons napisał(a):
jak tam zamontoeales Gucior bo i mnie kusi ale jakos nie moge sie przekonac do tylnego wzgledem - przód + rozpórka ale to moje fanaberie <glupek2> , przesłałbys katolog?? :D


Próbujesz czasem zrozumieć co ludzie odpisują w odpowiedzi na pytanie, które zadajesz?

Tak z ciekawości pytam.

_________________
DISItune


23 Mar 2011, 17:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
bielsons napisał(a):
jak tam zamontoeales Gucior bo i mnie kusi ale jakos nie moge sie przekonac do tylnego wzgledem - przód + rozpórka ale to moje fanaberie <glupek2> , przesłałbys katolog?? :D


Zamówiłem, ma przybyć za 2 tygodnie. Jak założę dam znać tyle, że będę go wkładał przy zmianie na koła letnie co może utrudnić bezpośrednią opinię co do samego stabilizatora.
t


23 Mar 2011, 17:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.