Obecny czas: 23 Paź 2018, 01:45



Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 stabilizator tylny / Rear Sway Bar / czy można kupić w PL? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1073
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ale przez komfortowe rozumiesz bardziej miękkie, czy lepiej wybierające nierówności? :P

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


06 Sty 2016, 21:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
torek napisał(a):
ale przez komfortowe rozumiesz bardziej miękkie, czy lepiej wybierające nierówności? :P


Jedno i drugie. w 3 BK B8 + Eibach lepiej wybiera nierówności i jest miększe przy normalnej jeździe.

_________________
DISItune


06 Sty 2016, 21:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1184
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
misiekwaw napisał(a):
torek napisał(a):
ale przez komfortowe rozumiesz bardziej miękkie, czy lepiej wybierające nierówności? :P


Jedno i drugie. w 3 BK B8 + Eibach lepiej wybiera nierówności i jest miększe przy normalnej jeździe.

Czyli co... Same plusy?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


06 Sty 2016, 22:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Jest jeden minus - jest niżej i trzeba trochę uważać.

_________________
DISItune


06 Sty 2016, 22:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1184
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
No jest to minus ale do przeżycia chyba. W swojej Mazdzie miałeś chyba podobny zestaw?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


06 Sty 2016, 22:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
No jest to minus ale do przeżycia chyba. W swojej Mazdzie miałeś chyba podobny zestaw?


Tak. B8 + Eibach + tylny stabilizator JBR. Podczas normalnej jazdy było przyzwoicie w zakrętach sztywno <peace>

_________________
DISItune


06 Sty 2016, 22:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1073
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
czyli na B8+ Eibach będzie niżej niż na serii+ Eibach? :>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


07 Sty 2016, 06:22
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1184
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
powinno być niezacznie niżej imho, z tego co widziałem na jutubach porównanie amortyzatorów (z bk chyba) to te bilsteiny są minimalnie krótsze.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


07 Sty 2016, 11:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
torek napisał(a):
czyli na B8+ Eibach będzie niżej niż na serii+ Eibach? :>


w 3 MPS BK tak

_________________
DISItune


07 Sty 2016, 11:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
powinno być niezacznie niżej imho, z tego co widziałem na jutubach porównanie amortyzatorów (z bk chyba) to te bilsteiny są minimalnie krótsze.


ponad 2cm co wbrew pozorom robi różnicę

_________________
DISItune


07 Sty 2016, 11:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.