Obecny czas: 19 Cze 2018, 20:54



Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 stabilizator tylny / Rear Sway Bar / czy można kupić w PL? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
http://www.rafcar.rybnik.pl/pl/strona/7-kontakt

Ja tu kupywałem bilstein b8. zastaw na przód i tył i było 400 pln taniej niż w zarkpolu.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


05 Sty 2016, 14:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1109
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
dzięki Denzel!

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


05 Sty 2016, 15:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
qgp napisał(a):
tak, już trafiłem na stronę tego zerkopola czy jak im tam ;)

Edit - a w przypadku jakby brać z eibachem prokit, to ebachy b6 czy b8? Coś ostatnio na zlocie rozmawialiśmy że jedne znich są bardziej pod obniżające sprężyny? Czy mi się coś pomyliło?


Tak jak piterus87 mówi :) Ja jeżdżę na zestawie bilstein B8 i Eibach. Zauważyłem na spocie że jednak znacznie wolniej pokonywałem progi zwalniające od Was

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


05 Sty 2016, 19:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
przy okazji b8 plus spręzyny obniżająće to jest bilstein b12.

http://www.bilsteinpolska.pl/33/bilstein-b12-pro-kit

jak zamierzasz to wchodzić to może taniej w komplecie jest kupić...

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


05 Sty 2016, 19:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1109
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Salamander napisał(a):
Tak jak piterus87 mówi :) Ja jeżdżę na zestawie bilstein B8 i Eibach. Zauważyłem na spocie że jednak znacznie wolniej pokonywałem progi zwalniające od Was


haha ;) no zauważyłem właśnie. Pytanie czy to argument za czy przeciw takiemu zestawowi :) Ty jak oceniasz taki zestaw w do codziennego wożenia tyłka?

Denzel - dzięki za podpowiedź. Sprawdzę sobie jak cenowo wygląda b12 w porównaniu z b8+sprężyny osobno.

Co do mojego skrzypienia. Dźwięk faktycznie jak jakiś stary tapczan :) Dużo głośniejszy jak postoi na mrozie. Natomiast koryguję - na pewno chodzi o przednie amortyzatory. Przetestowałem to przed chwilą na jednym (trójkątnym) progu zwalniającym. Nie wykluczone, że tył też coś tam skrzypi, ale przód jest głównym winowajcą...
To jak rozumiem wina zużycia tego OEMowego badziewia, czy po prostu mrozy tak na to wpływają ;)?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


05 Sty 2016, 20:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Patrząc na to, że moje b6 mają przelatane zaledwie jakieś 2-3 tys. km... to albo Bilsteiny też są badziewne albo to jednak nie wina amortyzatow :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


05 Sty 2016, 20:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1109
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no nic, zobaczymy w piątek jak mi mechaniory zdiagnozują. Jeśli to nie amory, to kasę wydam na RSB. Jak amory, to wymienie je, być może ze sprężynami a RSB poczeka z miesiąc lub dwa.
Kurcze, wolałbym uniknąć mega twardego samochodu, bo żona zacznie się domyślać że ładuję kasę w auto ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


05 Sty 2016, 20:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
qgp napisał(a):
haha ;) no zauważyłem właśnie. Pytanie czy to argument za czy przeciw takiemu zestawowi :) Ty jak oceniasz taki zestaw w do codziennego wożenia tyłka?


W zakrętach auto się trzyma super. Na równej drodze bajka. 30mm obniżenie też pewnie na to wpływa plus zalety wizualne :) Jest niżej ale tragedii nie ma, nic nie ociera no chyba że miejsce jest już naprawdę niestandardowe. Auto też mam do jazdy na co dzień i nie narzekam. Na nierównościach trzeba zwolnić bo serce pęka ale różnicy w porównaniu do serii z twardością nie ma, bardziej chodzi o mniejszy skok amora dlatego progi pokonuje wolniej żeby uniknąć dobijania.
Amory bardzo solidne, widać po samym wykonaniu.
Ja nie żałuję, myślę że to idealny kompromis

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


06 Sty 2016, 00:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1109
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no dobra, to mnie przekonałeś :)
zapuściłem pytania do naszych polskich sklepów o b8 i b12. Zobaczymy w piątek co jest do naprawy.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


06 Sty 2016, 10:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
B8 + Eibach ProKit są bardziej komfortowe niż seryjny zawias.

_________________
DISItune


06 Sty 2016, 21:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.