Obecny czas: 15 Sie 2018, 19:30



Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 P 0139 i P 2096 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46
Posty: 18
Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
Ktoś coś z tym podpowie ?

_________________
Image


10 Kwi 2016, 11:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46
Posty: 18
Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
Nie wieżę że nikt nie miał takich cyrków <ściana>

_________________
Image


13 Kwi 2016, 21:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Tutaj masz podobny wątek: viewtopic.php?f=13&t=935
Generalnie chodzi o to aby dobrać odpowiednią średnicę dziurki w emulatorze.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


13 Kwi 2016, 22:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46
Posty: 18
Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
Czyli ma być dziurka o średnicy 3mm i taka jest, tak dla uspokojenia, ten katalizator co jest przy sondach wycinam tak ? Bo są dwa.

_________________
Image


17 Kwi 2016, 04:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46
Posty: 18
Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
dobra, po mimo że piszę sam do siebie ale może uda się coś zdziałać, wyjęte dwa katalizatory, w pierwszym plaster przepalony a drugi troche przypchany, wybite dwa plastry, jest pełen przelot, ciekawe czy po poskładaniu i wstawieniu emu nie bedzie błędu

_________________
Image


20 Kwi 2016, 06:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Rozbebeszałeś kata czy sprawdzałeś przez koniec rury jego stan? Masz jakieś fotki jak wyglądały te katy?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


20 Kwi 2016, 08:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46
Posty: 18
Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
piterus87 napisał(a):
Rozbebeszałeś kata czy sprawdzałeś przez koniec rury jego stan? Masz jakieś fotki jak wyglądały te katy?

Fotek nie zrobiłem, nic nie ciąem, po prostu wyczyściłem środki do czysta i z powrotem zamontowane

_________________
Image


20 Kwi 2016, 16:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
kamil4711 napisał(a):
Czyli ma być dziurka o średnicy 3mm i taka jest, tak dla uspokojenia, ten katalizator co jest przy sondach wycinam tak ? Bo są dwa.

Jeśli chodzi o dziurkę to 3 mm u mnie była za duża i zmniejszyłem ją do 1mm i błędów nie wywołało.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


10 Wrz 2016, 08:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.