|
Obecny czas: 27 Kwi 2018, 05:21
|
Autor |
Wiadomość |
kamil4711
Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46 Posty: 18 Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
|
Ktoś coś z tym podpowie ?
_________________
|
10 Kwi 2016, 11:27 |
|
 |
kamil4711
Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46 Posty: 18 Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
|
Nie wieżę że nikt nie miał takich cyrków 
_________________
|
13 Kwi 2016, 21:53 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Tutaj masz podobny wątek: viewtopic.php?f=13&t=935Generalnie chodzi o to aby dobrać odpowiednią średnicę dziurki w emulatorze.
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
13 Kwi 2016, 22:47 |
|
 |
kamil4711
Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46 Posty: 18 Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
|
Czyli ma być dziurka o średnicy 3mm i taka jest, tak dla uspokojenia, ten katalizator co jest przy sondach wycinam tak ? Bo są dwa.
_________________
|
17 Kwi 2016, 04:00 |
|
 |
kamil4711
Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46 Posty: 18 Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
|
dobra, po mimo że piszę sam do siebie ale może uda się coś zdziałać, wyjęte dwa katalizatory, w pierwszym plaster przepalony a drugi troche przypchany, wybite dwa plastry, jest pełen przelot, ciekawe czy po poskładaniu i wstawieniu emu nie bedzie błędu
_________________
|
20 Kwi 2016, 06:48 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Rozbebeszałeś kata czy sprawdzałeś przez koniec rury jego stan? Masz jakieś fotki jak wyglądały te katy?
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
20 Kwi 2016, 08:19 |
|
 |
kamil4711
Rejestracja: 27 Mar 2016, 16:46 Posty: 18 Miejscowość: Suwałki
Auto: mazda 3 MPS 2009
|
piterus87 napisał(a): Rozbebeszałeś kata czy sprawdzałeś przez koniec rury jego stan? Masz jakieś fotki jak wyglądały te katy? Fotek nie zrobiłem, nic nie ciąem, po prostu wyczyściłem środki do czysta i z powrotem zamontowane
_________________
|
20 Kwi 2016, 16:12 |
|
 |
pudel_hc
Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28 Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
|
kamil4711 napisał(a): Czyli ma być dziurka o średnicy 3mm i taka jest, tak dla uspokojenia, ten katalizator co jest przy sondach wycinam tak ? Bo są dwa. Jeśli chodzi o dziurkę to 3 mm u mnie była za duża i zmniejszyłem ją do 1mm i błędów nie wywołało.
_________________ Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
|
10 Wrz 2016, 08:20 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|