Obecny czas: 21 Wrz 2018, 18:26



Odpowiedz  [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Vesratuner vs AccessPort Cobb 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
wujekbob1103 napisał(a):
Chłopaki dzięki za odpowiedzi, przy okazji dużo się dowiedziałem postanowione czekam narazie na rozwój sytuacji z cobbem. Mam nadzieje że zluzują i nie będzie płatne te szkolenie.


w razie W. mogę ci podesłać instalke accestunera ;) gdzieś to mam pokitrane po dyskach.

Będziemy hakować system

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


27 Lip 2016, 15:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 223
Auto: Mazda 3 MPS
Zakładamy stowarzyszenie hakerów <panic> trochę cykam ale czego się nie robi żeby skasować checka


27 Lip 2016, 20:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
qgp napisał(a):
w razie W. mogę ci podesłać instalke accestunera ;) gdzieś to mam pokitrane po dyskach.

Będziemy hakować system



instalacje mam 2 ale niestety najwazniejszy jest plik license.ini bez ktorego nie odczytasz/zapiszesz mapy do swoje AP.


28 Lip 2016, 14:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
olrzyn napisał(a):
qgp napisał(a):
w razie W. mogę ci podesłać instalke accestunera ;) gdzieś to mam pokitrane po dyskach.

Będziemy hakować system



instalacje mam 2 ale niestety najwazniejszy jest plik license.ini bez ktorego nie odczytasz/zapiszesz mapy do swoje AP.


możesz powiedzieć coś więcej? W czym w praktyce przeszkadza licence.ini na dzień dzisiejszy oraz po wprowadzeniu zmian przez cobba? Warto poszerzyć wiedzę ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


28 Lip 2016, 16:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
W praktyce wygląda to tak, że przy użyciu ATRa możesz otworzyć i wyedytować dowolną mapę, oczywiście w obrębie jednej platformy (6, 3 BK, 3 BL etc.) i urządzenia (AP V2 lub V3). Plik license.ini jest rodzajem klucza, który zawiera numer seryjny twojego AP i którym jest podpisywana każda mapa którą generujesz. Następnie po załadowaniu pliku z mapą do AP, następuje sprawdzenie czy została ona podpisana kluczem o takim samym S/N jak Twój AP. Jeżeli nie, to AccessPort nie pozwala zrobić reflasha.

_________________
Image


28 Lip 2016, 17:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Pytanie - czy nie wystarczy otworzyć podesłanej mapy od kogoś, we własnym ATR, zrobić zapisz jako i dopiero wtedy wgrać do AP? U mnie coś takiego działa, ale może poruszamy inny temat.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


28 Lip 2016, 18:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
qgp napisał(a):
Pytanie - czy nie wystarczy otworzyć podesłanej mapy od kogoś, we własnym ATR, zrobić zapisz jako i dopiero wtedy wgrać do AP? U mnie coś takiego działa, ale może poruszamy inny temat.

Feat napisał(a):
Sprawa wygląda tak, że COBB bodajże w maju zablokował możliwość pobierania nowych instancji AccessTunera, natomiast wszystkie dotychczasowe instalacje działają normalnie.

_________________
Image


28 Lip 2016, 20:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
@no tak ;) rozumiem.

A propos - dzisiejszy update od cobba
http://www.cobbtuning.com/accesstuner-u ... did-atr-go

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


29 Lip 2016, 08:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
"Current versions of ATR will continue to function as they do today, we will not remotely disable them or anything like that. It is possible that old versions of the software may be able to be updated but that process is not yet in place."

Pierdolenie straszne ze strony Cobba... w jednej wypowiedzi, ich rzecznik daje sprzeczne sygnały. W pierwszym zdaniu niby zapewnienie, że klienci którzy pozyskali ATR wcześniej, nie będą zmuszeni do updatetu. W drugim zdaniu napisał, że w zasadzie to sam nie wie, czy w przyszłości tego nie wymuszą.

Zabawne jest też, że Cobb uważa wydanie dodatkowo ~150 dolarów na przymusowe szkolenie, za niewielki wydatek. Oczywiście sama cena AP nie zostanie w żaden sposób obniżona. To zostało jasno powiedziane.

IMHO - zakup cobba w tej chwili nie ma już żadnego sensu. 650$, czyli ~2600 PLN + jeszcze trzeba doliczyć przesyłkę, cło, za urządzenie, które po tych zmianach, nie pozawala na modyfikowanie map. To w sumie po co komuś takie urządzenie?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


29 Lip 2016, 10:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
qgp napisał(a):
A propos - dzisiejszy update od cobba
http://www.cobbtuning.com/accesstuner-u ... did-atr-go

To jest update z początku lipca.

qgp napisał(a):
"Current versions of ATR will continue to function as they do today, we will not remotely disable them or anything like that. It is possible that old versions of the software may be able to be updated but that process is not yet in place."

Chodzi im o to, że jeżeli pobrałeś wcześniej ATRa to będziesz dalej mógł z niego korzystać, a może nawet uaktualnić do najnowszej wersji za darmo.

qgp napisał(a):
Zabawne jest też, że Cobb uważa wydanie dodatkowo ~150 dolarów na przymusowe szkolenie, za niewielki wydatek. Oczywiście sama cena AP nie zostanie w żaden sposób obniżona. To zostało jasno powiedziane.

To jest celowe działanie, aby zniechęcić ludzi do samodzielnego strojenia. Jeżeli to szkolenie będzie kosztować $150, a e-tuning kosztuje $250 to większość osób (szczególnie nowych) będzie wolała oddać sprawę w ręce tunera niż robić to na własną rękę i to jest właśnie cel COBBa.

qgp napisał(a):
IMHO - zakup cobba w tej chwili nie ma już żadnego sensu. 650$, czyli ~2600 PLN + jeszcze trzeba doliczyć przesyłkę, cło, za urządzenie, które po tych zmianach, nie pozawala na modyfikowanie map. To w sumie po co komuś takie urządzenie?

Patrzysz teraz z perspektywy osoby która chce modyfikować mapy i umie to robić. Duża część użytkowników wgrywa OTSy albo dostaje mapy od tunera i nawet nie wie co to jest ATR.

Tak czy inaczej jest nadzieja, to jest ostatnia odpowiedź COBBa na jeden z komentarzy:
Cytuj:
Hey Cameron! Our intent is to provide users who previously purchased Accesstuner Race an access code that allows them to take the course at no charge and then download the updated version of Accesstuner. Once the new system is in place and we release Accesstuner for the Focus RS you should be good to go!

Marshall@COBB

Pytanie tylko na jakiej zasadzie będą przyznawać te darmowe kody i dlaczego piszą "użytkownicy którzy zakupili ATRa", skoro był on dostępny za darmo - może to tylko takie sformułowanie, tak czy inaczej okaże się.

_________________
Image


29 Lip 2016, 11:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.