Obecny czas: 19 Paź 2018, 11:43



Odpowiedz  [ 52 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 moje logi 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
a te zminiejsze świece to od jakiego momentu mają sens? W sensie jak bardzo trzeba zmodzić auto żeby trzeba było te świece zmieniać? Bo do stock / semistock mpsa chyba wstawianie zimniejszych świec jest niewskazane? Czy coś pomieszałem ;)?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


02 Lis 2016, 16:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
no dobra kupię te zimne

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


02 Lis 2016, 19:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
qgp napisał(a):
a te zminiejsze świece to od jakiego momentu mają sens? W sensie jak bardzo trzeba zmodzić auto żeby trzeba było te świece zmieniać? Bo do stock / semistock mpsa chyba wstawianie zimniejszych świec jest niewskazane? Czy coś pomieszałem ;)?

Chłodniejsze świece na pewno dobrze jest założyć przy zwiększonym booscie, agresywniej ustawionym zapłonie no i wtedy, kiedy auto mocno stuka.
Czy u mnie były już potrzebne chłodniejsze? Nie wiem. Zamontowałem je, żeby sprawdzić czy KR trochę się uspokoi i tak już zostało. A że mam zrobiony już drugi program i kilka modów a w perspektywie kolejne, takie świeczki na pewno się przydadzą :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


02 Lis 2016, 23:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1072
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Ja na nich śmigałem i nie narzekałem :) więc polecam.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


03 Lis 2016, 00:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
świeczki zmienione, na razie nie klepalem ich więc są oryginalne z przerwą 0.8mm, przejechałem się do pracy, kilka razy podeptalem i czuje ewidentna poprawę, nie ma już szarpania i czuje że stał się bardziej zrywny. W tygodniu jaj znajdę chwilę to sklepie je na 0.7mm. może jutro albo dziś wieczorem zrobię jakiegoś loga jeszcze, także dzięki chłopaki i do usłyszenia

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


05 Lis 2016, 14:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Zimniejsze NGK maja przerwe 1.1mm fabrycznie.
Stockowe NGK 0.8mm

Jak nie przerywa to nie musisz zmieniac jak juz sa w srodku. Zacznie przerywac jak zmienisz mape i dodasz doladowania. Wtedy zmien przerwe. <spoko>


05 Lis 2016, 15:39
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
ok

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


05 Lis 2016, 15:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
zrobiłem dziś 2 małe logi po wymienie świec, szarpanie zniknęło, ale afr dalej niepokojący ?
niesterty miałem pod ręką tylko telefon z apka forescan, jest ona trochę mniej dokładna niż laptop. Pokazuje odczyt do 5000 obrotów, a na zegarach było 7, nie wiem czemu, no ale wrzucę.

4ty bieg, 3000 obrotów.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing - log pierwszy

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing - log drugi

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


07 Lis 2016, 23:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
logi chyba spoko, za krótkie zeby cos powiedzieć. Musialbys na 4 biegu z ok. 3k zamknąć obrotomierz do 6.5k na pełnym WOT. Ten niski kr na początku to raczej nic nadzwyczajnego. W drugim logu go nie widać. Możliwe ze miales nagrzane auto i wysoki BAT za pierwszym razem, przez to coś tam wyszło (lub to tylko przypadek, to niskie wartosci KR).

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


08 Lis 2016, 00:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
obrotomierz był zamknięty na wocie, miałem jakieś 170-180km/h na blacie, ale nie wiem dlaczego forescan pokazuje tylko 5k obrotów. W końcu to apka za 10zł + kabel usb za 50 :P

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


08 Lis 2016, 00:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 52 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.