Obecny czas: 17 Sie 2018, 01:04



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Logowanie jakie parametry 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Jakie mody masz zrobione w tym aucie? Albo masz padnięte turbo (chociaż w tym przypadku powinny być dodatkowe, zauważalne objawy) albo masz jakąś nieszczelność w dolocie, lub BPV Ci się nie domyka i ciągle upuszcza powietrze w dolot albo masz padnięty EBCS. Musisz sprawdzać wszystko po kolei.
Ale naj sam pierw to posprawdzaj wszystkie obejmy czy są porządnie dokręcone zaczynając od turbo, potem przy IC i na przepustnicy kończąc.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Mar 2017, 17:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Z modów tylko tip+Sri od corksporta. Ech czeka mnie więc kolejny weekend w garażu


08 Mar 2017, 17:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Ebcs w porządku bpv w porządku szczelność dolotu w porządku katy w porządku, jedynie stożek zmechacony zastanawiam się czy to on nie stanowi tu problemu. W weekend trochę pośmigalem samochodem i rzeczywiście zauważalny spadek mocy nie mówiąc już o spalaniu przy spokojnej miejskiej jeździe 15 litrów to trochę za dużo.


16 Mar 2017, 09:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
zależy od definicji "spokojnej jazdy" oraz "jazdy miejskiej". Poniżej 12 w mieście, przy spokojnej jeździe, raczej nie schodzę. A najczęściej kończy się na 14 i to bez upalania.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


16 Mar 2017, 10:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
U mnie przy obecnych warunkach w mieście ok 15l. W trasie ostatnio było 10,5
Rober nie masz jakichś niepokojących dźwięków przy doładowaniu? Coś typu szlifierka?
Być może filtr też jest przyczyną bo przepływ masz dość mały. Wyczyść jeszcze MAFa sprayem do hamulców.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


16 Mar 2017, 11:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Spokojna jazda to dla mnie jazda do 3k obrotów z lekkim muskanien pedału gazu :P. Na szczęście żadnych metalicznych odgłosów nie stwierdziłem. Nic trzeba szukać dalej. Spróbuję jeszcze z tym filtrem powietrza jak to nie pomoże to trzeba będzie odwiedzic Mirka w Krakowie.


16 Mar 2017, 11:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Światło dzienne przez obydwa katy Pan widział ?


20 Mar 2017, 10:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Tak światło dzienne widać. Dzisiaj usłyszałem ( albo już mam schizy potem potwierdzę) przy lekkim dodawaniu gazu na 2 tak od 2k obrotów dźwięk jakby diesel jest bardzo cichy ale postaram się nagrać.


27 Mar 2017, 15:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
A podjedź to z łaski swojej na jakąś hamownię i sprawdź ile Ci wypluje i jak się kreska przedstawia. Będziesz miał jakiś szerszy pogląd na sytuację.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


27 Mar 2017, 16:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Hamownia <płacze> https://drive.google.com/open?id=0ByPWo5EjN6jbRHNQc3VwU2NpY3c


03 Kwi 2017, 14:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.