Obecny czas: 17 Gru 2018, 00:51



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Logowanie jakie parametry 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Panowie pytanko szybkie, jakie parametry uwzględnić przy logowaniu?


02 Mar 2017, 21:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Accel. Pedal Pos. (%) Actual AFR (AFR) Boost (PSI) Boost Air Temp. (° F) Calculated Load (Load) Coolant Temp. (° F) HPFP Act. Press. (PSI) Inj. Duty Cycle (%) Intake Temp. (° F) Knock Retard (°) Long Term FT (%) MAF Voltage (V) Mass Airflow (g/s) RPM (RPM) Short Term FT (%) Spark Adv. (°) Throttle Position (%) Vehicle Speed (mph) Wastegate Duty (%)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


03 Mar 2017, 06:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Dzięki wielkie.


03 Mar 2017, 08:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Taaaa, zwłaszcza te wszystkie temperatury w ° F <lol> <zlosnik> i kalkulator w głowie <zlosnik>

_________________
DISItune


03 Mar 2017, 08:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Jak mawiał klasyk: "To u nas widno i dolar według tego Fawrenhajta stoi" :D

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


03 Mar 2017, 09:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
misiekwaw napisał(a):
Taaaa, zwłaszcza te wszystkie temperatury w ° F <lol> <zlosnik> i kalkulator w głowie <zlosnik>


Ta, jednostkami się nie przejmować :) se każdy ustawia jak chce. Tak wkleiłem, bo ja tak loguje. Kopiuj / wklej z datalogu sobie zrobiłem w dodatku przez telefon komórkowy.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


03 Mar 2017, 09:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Panowie moje logi nie znam się na tym ale to doładowanie chyba powinno mnie martwić
https://drive.google.com/file/d/0ByPWo5EjN6jbU3R2b2VuTDZXbDQ/view?usp=drivesdk

Log zrobiony na 4 biegu, z modów Sri +tip od corksporta. Mapa stage 1 od cobba dla stocka wygrana za czasów kiedy autem jeździł Dr. Fugazi


06 Mar 2017, 20:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
No boost strasznie niski. Spróbuj wyjąć i wyczyścić MAP Sensor bo być może źle odczytuje ciśnienie w kolektorze. Przy takim doładowaniu powinieneś już odczuwać konkretnie brak mocy.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


06 Mar 2017, 22:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Czujnik map czysty, jakieś inne sugestie?


08 Mar 2017, 16:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Boost leak?
Co masz w ogóle za turbo?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


08 Mar 2017, 16:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.