Obecny czas: 21 Lip 2018, 18:04



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Logowanie jakie parametry 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Albo masz zwaloną mapę albo BPV nie trzyma Ci ciśnienia czyt. nie zamyka się do końca i puszcza non stop powietrze z powrotem w dolot przez co turbo nie może zbudować odpowiedniego boostu.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


03 Kwi 2017, 15:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Idzie jakoś samemu sprawdzić czy ten zawór się nie zamyka bo mam już dosyć zabrskich mechaniorów wg których wszystko jest w porzadku


03 Kwi 2017, 15:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Jedyne co możesz zrobić to wykręcić BPV (raptem 2 śrubki) i naciskając z odpowiednią siłą na tłoczek sprawdzić czy otwiera się płynnie bez zacięć i z odpowiednim oporem. Musisz użyć dość dużej siły, żeby go ruszyć. Chyba że masz walniętą sprężynę w nim to powinieneś to wyczuć. Innej metody nie znam

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


03 Kwi 2017, 16:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Jutro sprawdzę to w garażu. Gdyby ten zawór był trzasniety może być zamiast niego hybryda z pro perfectu?


03 Kwi 2017, 16:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Odezwij się do Torka, bo z tego co pamiętam to on miał kiedyś w swoim ex MPSie ten zawór.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


03 Kwi 2017, 16:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 991
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Ja miałem Greddy BPV. a nie Properfekta ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


03 Kwi 2017, 20:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
torek napisał(a):
Ja w poprzednim aucie miałem properfecta. I złego słowa powiedzieć nie można. Działa, powietrze upuszcza (i to caaałkiem głośno). Gwarancja jest z tego co pamiętam dwuletnia, więc w razie problemów można odesłać na serwis - bo firma z Polski.
A dźwięk był mniej więcej taki:
https://www.youtube.com/watch?v=1vkkEKBs_tM

Fakt, nie doczytałem, że nie chodziło o MPSa ale ponoć miałeś zawór tego producenta. Kłamczuch :P

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


03 Kwi 2017, 22:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 991
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hehhe ale to był zwykły type I więc nie wiem, jak się sprawuje.
Ale fakt, problemów z nim nie miałem <spoko> <zlosnik>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


04 Kwi 2017, 08:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Sprawdzałem ten tloczek wciska się i po chwili wraca na miejsce. Nie pozostaje nic innego jak odwiedzic Mirka w Krakowie. Jest możliwość że może być coś z węzykiem który leci od dolotu do ebcs? Byc moze jest zapchany lekko, mieli mi go wymienić a zostawili, nie wiem tylko czy to może dawać takie objawy.


04 Kwi 2017, 13:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
rober napisał(a):
Sprawdzałem ten tloczek wciska się i po chwili wraca na miejsce. Nie pozostaje nic innego jak odwiedzic Mirka w Krakowie. Jest możliwość że może być coś z węzykiem który leci od dolotu do ebcs? Byc moze jest zapchany lekko, mieli mi go wymienić a zostawili, nie wiem tylko czy to może dawać takie objawy.


Jak to? Dopiero po chwili wraca na miejsce? On powinien otwierać się płynnie pod dość dużym naciskiem palca i od razu wracać na miejsce razem z palcem. Nie tak, że Ty go wciśniesz a on dopiero po chwili wraca. Jeżeli tak jest to masz zwalony BPV.
EBCS steruje doładowaniem więc jeżeli któryś z wężyków jest uszkodzony/zapchany to sterowanie jest automatycznie zaburzone.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


04 Kwi 2017, 14:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.