Obecny czas: 16 Lis 2018, 16:32



Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Vesratuner 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Mogles pisac ze zamawiasz bo tez bym chetnie wzial dla siebie ;) No ale juz po ptakach...

_________________
Image


13 Kwi 2012, 22:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 25 Mar 2011, 18:43
Posty: 204
Auto: mps 3 czarna 2010 piękna i cudowna
VersaTuner for Mazda mps II comming soon... :)

_________________
Image


14 Kwi 2012, 13:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Gru 2011, 19:46
Posty: 43
Miejscowość: wawa
Auto: 3 MPS 2008 (BK)
Feat napisał(a):
Mogles pisac ze zamawiasz bo tez bym chetnie wzial dla siebie ;) No ale juz po ptakach...



Nic po ptakach. Teraz bede w czerwcu to ci moge przywiezc.

Jak juz bede mial dokladny termin to dam znac i po prostu bedziesz mogl zamowic do biura to ci przywioze.

Problem byl taki ze cos karty mi nie chcialo zaakceptowac i musialem prosic kumpla zeby za mnie zaplacil jego karta z US.

Probowallem kilkoma, master i visa i nawet kilkoma z UK bo tez mam i dupa :(


Jakby co to po prostu mozesz kiedys do mnie podjechac jak bedziesz mial soft i mozemy wgrac.


pozdro


15 Kwi 2012, 13:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Ok, bardzo chetnie, daj znac jak juz cos bedziesz wiedzial. A z podjechaniem moze byc problem, bo ja z Wroclawia :)

_________________
Image


15 Kwi 2012, 18:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Widzę że pojawiło się wsparcie dla BL i CX-7. O ile cenowo jest to jakaś alternatywa w stosunku do AccessPort-a to biorąc pod uwagę ogólnie dostępne know how do AP - to argument cenowy raczej blednie.
Co ciekawe już jest pełne wsparcie dla LC i FFS dla wszystkich modeli.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


09 Kwi 2013, 09:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Ja jezdze na Versa i jestem mega zadowolony :) . Swietny program, bardzo fajny w obsludze.
Teraz doszly nowe opcje w nowszej wersji :) Czytac ponizej. :)

VersaTune is proud to announce the release of VersaTuner 1.9. This new release includes the following exciting new features:

All Platforms:

A major refresh of the Tune Editor:
Enhanced user interface
Change tracking
Tune comparison
Table name search
Improved 3d table render manipulation
Table group names with changed tables relative to the selected comparison tune are displayed in bold text.
Tables with changed cells are marked with an asterisk in the table list.
You will be prompted to save a tune with unsaved changes when exiting Tune Editor.

Datalog Autosave – Datalogs now auto save with an automatically generated name based on the current date and time, ie Data log - 11/3/2014 8:36:38 AM. Simply press the space bar to start and stop logging in the dashboard tab. Logs will automatically be saved and the dashboard will remain active after logging stops. We hope this increases the safety of datalogging by eliminating the need to enter and accept a log name.

Mazdaspeed6/Mazda6 MPS, Mazdaspeed3,Mazda3 MPS, Mazda CX-7:

Torque Limit Disable – FINALLY!!! You can now disable all torque limiters, including traction control and torque vectoring due to steering angle sensor (SWAS) input. This feature is enabled via a new check box in Tune Customizer.

Mazdaspeed6/Mazda6 MPS, Mazdaspeed3,Mazda3 MPS:

MegaSpool – A Mazdaspeed/Mazda MPS tuning first. Now even the biggest turbos can be fully spooled at launch. MegaSpool provides configurable timing retard during Launch Control and No-Lift-Shift. This feature is configured in Tune Customizer.


12 Lis 2014, 17:11
Profil

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
jakby ktoś potrzebował zakupy są na mazdaspeeds.org

https://mazdaspeeds.org/index.php?threa ... 2017.4612/

zapisałem się ale coś słabo idzie


19 Maj 2017, 12:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2014, 20:12
Posty: 76
Miejscowość: Poznań
Auto: 6MPS
tutaj jest już lepiej: http://www.mpsowners.co.uk/viewtopic.php?f=84&t=25275


19 Maj 2017, 14:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
kurcze myślałem że na mpsowners już się skończyło a to chyba aktualne ide obadac temat i pisze do versy czy mnie przepiszą


19 Maj 2017, 15:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
Dobra steve z versy napisałe mi że mnie przepiszę uff, zbliża się versa wkońcu będzie można graty wkładać i szaleć


20 Maj 2017, 15:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.