Obecny czas: 26 Kwi 2018, 12:41



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 P0550 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Power steering pressure sensor circuit.

Co z tym fantem zrobic?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


14 Mar 2014, 20:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 21 Maj 2013, 18:49
Posty: 44
Auto: Mazda 6 MPS
Na pompie wspomagania powinienes miec czujnik cisnienia, zdejmij wsuwke mozliwe ze zasniedziala. Chyba ze czujnik walniety co raczej malo prawdopodobne.


14 Mar 2014, 21:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Czyli resetowac blad i walic go w cholere?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


14 Mar 2014, 22:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 21 Maj 2013, 18:49
Posty: 44
Auto: Mazda 6 MPS
Warto sprawdzic , ale jesli nic sie zlego ze wspomaganiem nie dzieje to kasuj.


14 Mar 2014, 22:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Skreca, jak skrecal :) Nie zauwazylem roznicy.blad wyskoczyl, jak wot na zapiaszczonym asfalcie zronilem i kontrolka trakcji zaczela szalec . Pewnie zbieg okolicznosci. Ale teraz i tak je mam jak tego sprawdzic. A w niedziele znowu do Szwabowni jade. Wolalbym nie ogladac celiny przez cala droge :)

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


15 Mar 2014, 01:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2755
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Tak jak Ci Jacek napisał - sprawdź poziom płynu, jak za mało to dolej i skasuj. I tak jak kolega wyżej sprawdź wtyczkę.
Parametry płynu kiedyś znalazłem, teraz jakoś nie mogę. Mogę pójść później do garażu to przeczytam z butelki. Mogę też Ci trochę wlać z tej butelki w razie co. Będę później w centrum, na Urynów niestety się nie wybieram ;)

_________________
DISItune


15 Mar 2014, 07:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.