Obecny czas: 19 Paź 2018, 21:23



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Jaki AFR przy WOT 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 395
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
A kto porównywał afr zczytywany z sterownika a ten rzeczywisty z wydechu? Czy wartości te się pokrywają?

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


06 Kwi 2014, 13:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Porównywałem w mojej bardzo dawno temu i do 6000 pokrywało się idealnie, później troche mniej idealnie ale nie rozjeżdżało się mocno.
SSG sprawdzało we wrześniu w aucie Neo i pokrywało się praktycznie idealnie.

Jak ogarnę podpięcie Innovate'a do mazdaEdit to będę to sprawdzał na bierząco w kolejnych autach. Bo na razie mogę sprawdzać w osobnym sofcie i jest to niewygodne, ale awaryjnie się już da.

_________________
DISItune


06 Kwi 2014, 14:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
misiekwaw napisał(a):
Pavko wszystko zależy od obrotów. Na stockowej mapie masz AFR schodzący do okolic 10 10.1 - 9,9 - 10 - 10.1. 9,5 może oznaczać że dzwonił w sensie postukiwał.

14,7 na jałowym to tak jak ma być

Bartek, czasem byś się ugryzł w język albo palce <zlosnik>

Misiek czy mam patrzyc na Actual Air to Fuel Ratio czy na Desired Air Fuel to Ratio ? Bo tam jest roznica minimalna ale jest.


06 Kwi 2014, 14:42
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Pavko napisał(a):
Misiek czy mam patrzyc na Actual Air to Fuel Ratio czy na Desired Air Fuel to Ratio ? Bo tam jest roznica minimalna ale jest.


Actual. Desired możesz sobie w mapie sprawdzić ;)
Chyba, że chcesz sobie porównać o ile się rozjeżdża, to patrząc na oba będziesz miał jak na dłoni. Chyba że źle rozumiem co wskazuje desired.

_________________
DISItune


06 Kwi 2014, 15:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
misiekwaw napisał(a):
Pavko napisał(a):
Misiek czy mam patrzyc na Actual Air to Fuel Ratio czy na Desired Air Fuel to Ratio ? Bo tam jest roznica minimalna ale jest.


Actual. Desired możesz sobie w mapie sprawdzić ;)
Chyba, że chcesz sobie porównać o ile się rozjeżdża, to patrząc na oba będziesz miał jak na dłoni. Chyba że źle rozumiem co wskazuje desired.

<spoko> tak jak myslalem i tym sie kierowalem.
rozjezdza sie przy 5700rpm a najbardziej przy 6100.
Wrzucilbym to na Excela i podrzucilbym Ci mailem. Jak bys mogl mi to oblukac to by bylo super.
Mam za bogata mieszanke i musze teraz znalesc przyczyne. Nie wydaje mi sie ze powietrze gdzies sie ulatnia pomiedzy turbo a przepustnica bo doladowanie trzyma.
Cos mnie wku... <lol> tylko jeszcze nie wiem co <co?> .


06 Kwi 2014, 15:35
Profil

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Misiek mam Twoje PW <spoko> .
Powinienem sie ogarnac w ciagu godziny :) .
Super dzieki.


06 Kwi 2014, 15:52
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 395
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Pavko napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
Pavko napisał(a):
Misiek czy mam patrzyc na Actual Air to Fuel Ratio czy na Desired Air Fuel to Ratio ? Bo tam jest roznica minimalna ale jest.


Actual. Desired możesz sobie w mapie sprawdzić ;)
Chyba, że chcesz sobie porównać o ile się rozjeżdża, to patrząc na oba będziesz miał jak na dłoni. Chyba że źle rozumiem co wskazuje desired.

<spoko> tak jak myslalem i tym sie kierowalem.
rozjezdza sie przy 5700rpm a najbardziej przy 6100.
Wrzucilbym to na Excela i podrzucilbym Ci mailem. Jak bys mogl mi to oblukac to by bylo super.
Mam za bogata mieszanke i musze teraz znalesc przyczyne. Nie wydaje mi sie ze powietrze gdzies sie ulatnia pomiedzy turbo a przepustnica bo doladowanie trzyma.
Cos mnie wku... <lol> tylko jeszcze nie wiem co <co?> .



mnie padła uszczelka pomiędzy kolektorem wydechowym a turbo. Auto jutra trafi na zaufany warsztat- uszczelki będą dorabiali...
z ciekawostek...
-nowa uszczelka (tylko ASO) kosztuje 380zł netto + 650zł uszczelka pomiędzy turbo a DP...wg mnie grube przegięcie...

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


06 Kwi 2014, 21:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Tutaj masz :)
http://www.ebay.com/itm/Mazdaspeed-3-20 ... r#shpCntId
a ta druga kosztuje w USA $35 :)


08 Kwi 2014, 21:57
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 395
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
No proszę...a nasz serwis jak za złoto...

Usterka naprawiona. Doładowanie znowu się polepszlo i przy okazji wyszły nie fachowe rozwiązania pi poprzednich mechaniorach.

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


10 Kwi 2014, 07:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Gru 2011, 18:59
Posty: 341
Miejscowość: Pabianice
Auto: Expert 2.0 HDI
6 MPS
M_E napisał(a):
No proszę...a nasz serwis jak za złoto...

Usterka naprawiona. Doładowanie znowu się polepszlo i przy okazji wyszły nie fachowe rozwiązania pi poprzednich mechaniorach.

Te poprzednie mechaniory to chyba ''ulubiona'' firma tuningowa chłopaków z Wawy ;) <zlosnik>

_________________
aso MPS ABBCO Kraków- polecam


10 Kwi 2014, 08:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.