Obecny czas: 22 Sie 2018, 02:56



Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Dywagacje odnośnie e-tuningu 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
BL trzyma najgorzej cisnienie paliwa sposrod wszystkich MPSow. Ja bym na miejscu wlasciciela tego samochodu nie igral z ogniem bo inaczej tego nie nazwe. HPFP w BL to powinien byc jako pierwszy mod zrobiony przy wymianie dolotu i zmiany stockowej mapy. Tutaj mamy DP i stock internalsy. Ja bym jazde na WOT sobie odpuscil albo monitorowal cisnienia paliwa 24/7.

Tych tunerow co ja znam z usa nie dotkneli by tego auta z DP zanim by nie mialo wymienionych internalsow. Bez obrazy tutaj oczywiscie. W przypadku bum kazdy zawsze obwinia tunera bo tak najporosciej :|

Ja bym polecil wymienic wlascicielowi tego auto internalsy bo nie chcialbym kiedys uslyszec " no fakt moglem je wymienic ale czlowiec na bledach sie uczy ". To fakt ale niektore bledy kosztuja na za duzo :)


02 Sty 2015, 18:50
Profil

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Nie dotknęli by bo musieli by to przez neta zrobić :D


03 Sty 2015, 22:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
To nie ma znaczenia.
Wszystko w rekach tego co auto stroi.


04 Sty 2015, 20:23
Profil

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Moim zdaniem ma kurewskie znaczenie.


04 Sty 2015, 21:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Tez tak kiedys myslalem jesli mam byc szczery.


06 Sty 2015, 21:16
Profil

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
A ja myślę tak jak w poprzednim moim poście, jeśli mam być szczery.


06 Sty 2015, 21:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Chyba jednak nie ma, sam sprzedałem swojego starego AccessPorta gościowi z UK, który następnie kupił sobie za 60 funtów e-tuning u osoby, która jest polecana na forum mpsowners i która wystroiła chyba połowę tamtejszych mpsów. Swoją drogą miałem kilkukrotnie przyjemność rozmawiać z tym człowiekiem - szkoda że u nas nie ma takiej chęci bezinteresownej pomocy jak tam...

_________________
Image


06 Sty 2015, 21:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Sprawdzasz serię, wszystko gra lub nie. Jeśli gra, bawimy się w strojenie. Przestaje grać, noga z gazu.

Tak masz rację da się sprzedać tą samą mapę do wielu samochodów, ale większość ma jakieś problemy techniczne, dlatego uważam ,że to nie ma sensu. Trudniej zniszczyć silnik przy 380 nM niż przy 500 nM ?


06 Sty 2015, 22:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Cały proces tuningu bazuje na robieniu logów i pracy nad mapą na zasadzie iteracji. Logi możesz sobie robić sam, następnie wysyłać je np. za ocean i otrzymywać gotowe mapy do testów. Podobnie ze sprawdzeniem serii, wysyłasz logi i dostajesz feedback jeżeli coś wygląda nie tak. Nie widzę tutaj żadnego problemu?

Natomiast co do map, to gotowce masz już gratis a AccessPortem czy VersaTunerem, cała zabawa nie polega na wciśnięciu klientowi kolejnego OTSa, który z każdym autem działa inaczej, ale na dostrojeniu mapy pod Twój konkretny setup. W stanach bardzo duża ilość ludzi korzysta z takich usług, bo są tańsze niż wizyta u stacjonarnego tunera i wykonywane przez ludzi, którzy mają o wiele większą wiedzę w temacie.

_________________
Image


06 Sty 2015, 22:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Feat zapewne mowi o Dj JUT bardzo powazanym tunerem na wyspach. Wystroil praktycznie wszytskie MPS-y tam i jeszcze te ktore mialy robione ten "normalny" nie e-tuning.

Sorry Mirek wiem ze jestes mechanikiem ponoc dobrym z tego co mi sie o uszy obilo ale nie znasz e-tuning z tego co piszesz juz widze. Szczerze to tez sie tego obawialem kiedys ale wiem ze to byl najlepszy wybor jaki podjalem. Niepotrzebnie wczesniej stracilem pieniadze i czas na zabawe.
Jak chcesz to Ci opisze krok po kroku jak to wyglada.

PS, Zeby wiedziec ze cos jest nie tak z autem musisz zrobic loga i jak sie okaze cos nie tak to noga z gazu.
W e-tuning tez zrobisz loga i tuner go odczyta zanim zrobi edycje programu. Jesli cos jest nie tak to noga z gazu. Nie dostaniesz nastepnej mapy do poki nie naprawisz usterki (tuner ci powie co to jest) i wyslesz nowego loga po naprawie auta.
Tuner nie urzywa tej samej mapy do wszsytkich samochodow! <lol>
Dostajesz mape na start i od niej zaczynasz zabawe. Kazdy program jest robiony indywidualnie.
PS2. Chcesz moje logi zobaczyc ? Moze bys sie zdziwil w koncu ze to jest normalne poza granicami Polski w tych czasach i wcale nie musisz do tunera jezdzic za kazdym razem.


06 Sty 2015, 22:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.