Obecny czas: 26 Maj 2018, 01:05



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 logowane parametry z OBD. Cobb AP i inne. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Salamander napisał(a):
qgp napisał(a):
Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"?


W Torque PRO informuje mnie o tym in English :D


A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju?

_________________
DISItune


16 Lip 2015, 15:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
misiekwaw napisał(a):
Salamander napisał(a):
qgp napisał(a):
Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"?


W Torque PRO informuje mnie o tym in English :D


A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju?


Ale może nie w MPS.. bo też tak się zacząłem zastanawiać, niby skąd.. :P

M_E lepsze rozgrzanie na pewno nie zaszkodzi <spoko>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


16 Lip 2015, 16:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
misiekwaw napisał(a):
Salamander napisał(a):
qgp napisał(a):
Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"?


W Torque PRO informuje mnie o tym in English :D


A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju?


Nie wróży ;) niestety na podstawie temperatury płynu chłodniczego ale bajer fajny jak nagle auto do Ciebie mówi :)
A co do temperatury oleju w silniku to ok trochę to zajmuje dłużej, pomijając fakt że istotna jest też temperatura olej w skrzyni biegów

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


16 Lip 2015, 16:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Kolejne pytanko... czy cobb ap monitoruje EGT? Ponoć to jeden z parametrów na który warto zwrócić uwagę.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


18 Sie 2015, 13:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1936
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
1. EGT będziesz mógł sobie monitorować jak zamontujesz sobie czujnik w kolektorze.
2. Nie obsłużysz tego AP. AP czyta to co może z ECU - a ECU nie posiada tej informacji.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


18 Sie 2015, 13:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
dzięki emilio!

żeby nie robić kolejnego posta - co na co dzień monitorować? Obecnie mam AFR, KR, C.Load, AcFP, CoolantTemp.. Na coś konkretnego zwracać uwagę?

Pytanie bonusowe - czy KR w normalnej, codziennej jeździe ma znaczenie, czy tylko przy WOTach? Obserwuje, że przy takim normalnym miejskim przemieszczaniu czasem coś tam pyknie na wskaźnikach, czasem nawet wysokie. Przy WOTach póki co nie zlogowałem ani razu KR. Normalne to?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


Ostatnio edytowany przez qgp, 18 Sie 2015, 14:05, edytowano w sumie 1 raz



18 Sie 2015, 13:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1936
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
<spoko>

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


18 Sie 2015, 14:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
plus pytanie pomocnicze. Montaż twardszej poduszki CPE RMM ma wpływ na KR? (W sumie silnik inaczej leży i inaczej go tam trzęsie)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Sie 2015, 08:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
U mnie jak były stuki też obstawiałem początkowo poduszkę, że jest za twarda. Po wymianie poduchy na OEM, stuki były nadal takie same, więc to nie poduszka. Silnik musiałby być chyba przymocowany na sztywno, żeby Knock Sensor zaczął coś wykrywać :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


19 Sie 2015, 09:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.