|
Obecny czas: 27 Kwi 2018, 05:19
|
logowane parametry z OBD. Cobb AP i inne.
Autor |
Wiadomość |
misiekwaw
Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23 Posty: 2755 Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
|
Salamander napisał(a): qgp napisał(a): Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"? W Torque PRO informuje mnie o tym in English  A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju?
_________________DISItune
|
16 Lip 2015, 15:56 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 949 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
misiekwaw napisał(a): Salamander napisał(a): qgp napisał(a): Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"? W Torque PRO informuje mnie o tym in English  A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju? Ale może nie w MPS.. bo też tak się zacząłem zastanawiać, niby skąd.. M_E lepsze rozgrzanie na pewno nie zaszkodzi 
_________________ Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm
|
16 Lip 2015, 16:09 |
|
 |
Salamander
Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45 Posty: 269 Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS RED BK
|
misiekwaw napisał(a): Salamander napisał(a): qgp napisał(a): Tym samym mam takie głupawe pytanie... czy którykolwiek parametr logowany przez Cobb`a jest mi w stanie powiedzieć że silnik jest już odpowiednio rozgrzany i gotowy na "ostrzejszą jazdę"? W Torque PRO informuje mnie o tym in English  A to ciekawe... Wróży sobie temperaturę oleju? Nie wróży  niestety na podstawie temperatury płynu chłodniczego ale bajer fajny jak nagle auto do Ciebie mówi  A co do temperatury oleju w silniku to ok trochę to zajmuje dłużej, pomijając fakt że istotna jest też temperatura olej w skrzyni biegów
_________________ Mazda 3 MPS BK [RED] torque steer by FREEKTUNE <<<Kraków / Austria>>>
|
16 Lip 2015, 16:33 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1083 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
Kolejne pytanko... czy cobb ap monitoruje EGT? Ponoć to jeden z parametrów na który warto zwrócić uwagę.
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...
|
18 Sie 2015, 13:43 |
|
 |
emilioestewez
Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05 Posty: 1928 Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
|
1. EGT będziesz mógł sobie monitorować jak zamontujesz sobie czujnik w kolektorze. 2. Nie obsłużysz tego AP. AP czyta to co może z ECU - a ECU nie posiada tej informacji.
_________________Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIKemilio
|
18 Sie 2015, 13:53 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1083 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
dzięki emilio!
żeby nie robić kolejnego posta - co na co dzień monitorować? Obecnie mam AFR, KR, C.Load, AcFP, CoolantTemp.. Na coś konkretnego zwracać uwagę?
Pytanie bonusowe - czy KR w normalnej, codziennej jeździe ma znaczenie, czy tylko przy WOTach? Obserwuje, że przy takim normalnym miejskim przemieszczaniu czasem coś tam pyknie na wskaźnikach, czasem nawet wysokie. Przy WOTach póki co nie zlogowałem ani razu KR. Normalne to?
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...
Ostatnio edytowany przez qgp, 18 Sie 2015, 14:05, edytowano w sumie 1 raz
|
18 Sie 2015, 13:59 |
|
 |
emilioestewez
Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05 Posty: 1928 Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
|
_________________Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIKemilio
|
18 Sie 2015, 14:03 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1083 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
plus pytanie pomocnicze. Montaż twardszej poduszki CPE RMM ma wpływ na KR? (W sumie silnik inaczej leży i inaczej go tam trzęsie)
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...
|
19 Sie 2015, 08:52 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
U mnie jak były stuki też obstawiałem początkowo poduszkę, że jest za twarda. Po wymianie poduchy na OEM, stuki były nadal takie same, więc to nie poduszka. Silnik musiałby być chyba przymocowany na sztywno, żeby Knock Sensor zaczął coś wykrywać 
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
19 Sie 2015, 09:32 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|