Obecny czas: 25 Lut 2018, 06:27



Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Mazda 3 bl mps seria 227 Km 296 Nm 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
Tak robię dla samego siebie. Auto ma spory przebieg i chce to wszystko ładnie wyczyścić i poblokować niepotrzebne rzeczy. Wiem że to jakiś spektakularnych zmian nie da ale będę troszku lepiej spał.


12 Kwi 2016, 11:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 24 Mar 2016, 15:27
Posty: 19
Miejscowość: Wroclaw
Auto: Mazda 323 GTR
po zlocie w Poznaniu ogarne się i podjade do Jetronic na Opolską
zainwestuję kolejne 150 zł i zobaczymy co wyjdzie ale po tym jak auto zapiernicza to jest spokojnie u mnie 260 KM .
Dziś pożyczyłem jeszcze G- Techa i jak bedzie trakcja to zmierzymy czas 0-100 i 1/4 mili .

_________________
Mazda 323 GTR


12 Kwi 2016, 12:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Salamander napisał(a):
Miałem tak samo z moim pomiarem na hamowni inercyjnej. Tylko obciążeniowa bo szkoda kasy

To jest hamownia obciążeniowa.

torek napisał(a):
czy zaślepienie EGR faktycznie coś daje? czy to tylko operacja dla lepszego samopoczucia? ;)

Daje. Doskonale widać to np. po przepustnicy. Po 30-40 tys. km od czyszczenia (które było połączone z zaślepieniem EGRa) jest ona praktycznie jak nowa. Natomiast wcześniej po przelocie 50-60 tys. był już na niej spory nalot sadzy.

wujekbob1103 napisał(a):
Ogarnę parę mini gratów pozaślepiam EGR i grzanie przepustnicy i pojadę wtedy.

Obawiam się, że to nie przywróci utraconych koni. W Twoim przypadku zaczął bym od wymiany świec i filtra powietrza, następnie sprawdził bym ECU pod kątem ew. błędów i zrobił logi (to podstawa). Jeżeli wszystko będzie ok, to odwiedziłbym dla pewności jeszcze jedną hamownię (np. EcuProject - ten sam sprzęt jak w ctroniku, natomiast chłopaki trochę lepiej ogarniają). Jeżeli wynik będzie dalej sporo poniżej serii to trzeba będzie zrobić test kompresji.

DARO MPS napisał(a):
po zlocie w Poznaniu ogarne się i podjade do Jetronic na Opolską zainwestuję kolejne 150 zł i zobaczymy co wyjdzie ale po tym jak auto zapiernicza to jest spokojnie u mnie 260 KM .

Pomiar ośki w Jetroniku kosztuje 300 zł, aczkolwiek mają bardzo porządną, jednorolkową hamownię MAHA. Po za tym nie sądzę, abyś był stanie wyczuć stratę tych 30 Nm biorąc pod uwagę, że kupiłeś auto już z takimi parametrami.

Jeżeli obydwoje macie podobne ubytki w stosunku do serii, to myślę, że dobrym pomysłem jest też zrobienie zrzutki i pojechanie jednym z aut do EcuProject. Jeżeli wynik będzie sporo rozbieżny z tym z Ctronika, to macie winowajcę całej sytuacji. Ja ostatnio hamowałem u nich auto 2 dni. Poprawny i miarodajny pomiar bez uślizgów udało się wykonać dopiero po rozmowie z producentem hamowni, aczkolwiek moje auto jest obniżone, więc to też trochę inna historia.

_________________
Image


12 Kwi 2016, 13:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 759
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Feat napisał(a):
Pomiar ośki w Jetroniku kosztuje 300 zł


300 zł? :| Toć nawet Mastersi w Wawie biorą mniej

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


12 Kwi 2016, 15:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Tak, z tym że Jetronik ma o wiele bardziej zaawansowany model hamowni, jest to MAHA MSR-1000. Kiedyś słyszałem, że są tylko dwie takie hamownie w Polsce, aczkolwiek nie wiem ile jest w tym prawdy. Tak czy inaczej też uważam, że cena jest lekko przesadzona, no ale widać nie zależy im na robieniu zwykłych pomiarów, wolą zarabiać na strojeniu, dlatego cena lekko zaporowa.

_________________
Image


12 Kwi 2016, 15:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
Feat wydaje mi się żę c-tronik ma inercję, dzisiaj z olrzynem sprawdzony komp i żadnych błędów jutro wymieniam świeczki i sprawdzam kompresje.

Po za tym z olrzynem doszliśmy do wniosków że Feat musimy cię na zlot wyciągnąć i wydusić z ciebie trochę wiedzy.


12 Kwi 2016, 22:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
wujekbob1103 napisał(a):
Feat wydaje mi się żę c-tronik ma inercję, dzisiaj z olrzynem sprawdzony komp i żadnych błędów jutro wymieniam świeczki i sprawdzam kompresje.

Po za tym z olrzynem doszliśmy do wniosków że Feat musimy cię na zlot wyciągnąć i wydusić z ciebie trochę wiedzy.

Ctronic ma obciążeniową hamownię 4WD DP4L-SYNCHRO firmy DynoProject. Inercję mieli kilka lat temu i był to znany z pokazywania cudów Vtech. Natomiast jeżeli chodzi o zlot to nie ma problemu, możemy ogarnąć coś stricte MPSowego, dajcie po prostu znać.

_________________
Image


13 Kwi 2016, 09:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
Dzisiaj kompresja sprawdzona i na wszystkich cylindrach identycznie. Świeczki wymienione mimo że stare były w bardzo dobrym stanie.

Na komputerze żadnych błędów.

Została turbawka do obejrzenia ale wydaje mi się że oni coś nie do końca ogarneli te hamownie.


13 Kwi 2016, 20:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.