Obecny czas: 14 Lis 2018, 09:58



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 3 MPS BL SSG turbo+ dolot + wydech + FMIC + soft 385KM 509Nm 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Modyfikacje auta:
- turbo CorkSport
- FMIC
- dolot
- wydech
- DP
- internalsy
- remap

Image
Image

_________________
DISItune


21 Kwi 2016, 09:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
niekuty?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Kwi 2016, 12:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Z tego co pamiętam to nie.

_________________
DISItune


21 Kwi 2016, 12:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no to jestem pod wrażeniem wytrzymałości silników. Do tej pory myślałem że już okolice 300 KM to blisko progu bólu dla tego sinika.
Zajebisty wykres swoją drogą. Gratki i zazdro klientowi ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Kwi 2016, 12:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
no to jestem pod wrażeniem wytrzymałości silników. Do tej pory myślałem że już okolice 300 KM to blisko progu bólu dla tego sinika.

Bo? Popatrz na mój wykres, czy na wykres emilioestewez. Poniżej 350 ale grubo powyżej 300 też sporo jest. Że nie wspomnę o nie kutym BLu 402KM <faja>
Ja rozumiem, że są tacy co wysadzają seryjne silniki, ale są też tacy co jeżdżą na serii +100.

qgp napisał(a):
Zajebisty wykres swoją drogą. Gratki i zazdro klientowi ;)

thx <czarodziej>

_________________
DISItune


21 Kwi 2016, 12:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
ja jestem jakiś sceptyczny, bo jeżdże autem po ZoomZoomBoom... ale fakt, to prawdopodobnie wina katowania auta przez mojego poprzednika ;)
No nic. Zobaczymy jak finansowo w tym roku się ułoży. Po zmianie opon na szersze, dostrzegam możliwość podniesienia jeszcze mocy bez całkowitej utraty trakcji ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Kwi 2016, 12:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
ja jestem jakiś sceptyczny, bo jeżdże autem po ZoomZoomBoom... ale fakt, to prawdopodobnie wina katowania auta przez mojego poprzednika ;)
No nic. Zobaczymy jak finansowo w tym roku się ułoży. Po zmianie opon na szersze, dostrzegam możliwość podniesienia jeszcze mocy bez całkowitej utraty trakcji ;)


Później zmienisz na szersze i lepsze i podniesiesz bardziej <lol> ;)

_________________
DISItune


21 Kwi 2016, 12:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Potem to już tylko takie opony <zlosnik>

Image

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


21 Kwi 2016, 13:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Wystarczą takie:
Image

Jeździłem, polecam.

_________________
DISItune


21 Kwi 2016, 13:07
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
A co to jest?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Kwi 2016, 13:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.