Obecny czas: 22 Paź 2018, 00:29



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 3 MPS BK - dolot, wydech, turbo, FMIC, HPFP, 402KM i 544Nm 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 157
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Modyfikacje:
Zakuty silnik
FMIC
Wydech
Dolot
HPFP
Hybrydowe turbo
Usunięty balans i egr
402KM i 544Nm

Image

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


12 Gru 2016, 22:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 11 Kwi 2015, 18:57
Posty: 40
<lubieto> to jeszcze jeździ czy już lata? <wot>


20 Sty 2017, 18:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 157
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Ograniczenie prędkości do 285km/h, bo by odleciała <oczko>, ale do tej prędkości przyspiesza bez żadnych oporów. Cały czas wciska w fotel <serduszka>

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


20 Sty 2017, 18:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
jak bedziesz mial jakis filmik pod reka to mozesz wrzucic :D

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


20 Sty 2017, 18:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 157
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Nie mam filmu z obecnymi modami, ale kiedyś nagrywałem jak miała 315 KM zmieniony był wydech, dolot i pompa. https://youtu.be/JvgtuCwzGnQ. Teraz jedzie dużo szybciej :D

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


20 Sty 2017, 18:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.