Obecny czas: 21 Maj 2018, 21:59



Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1935
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
W związku z tym że musiałem skremować trochę niutonów z powodu uślizgującego się sprzęgła wystroiłem swoją na wersję light.
Niestety dopóki nie wjedzie mocniejsze sprzęgło mogę zapomnieć o podjechaniu z mocą. Co nie zmienia faktu że potencjał jest ;)
Warunki na hamowni temperaturowo koszmarne i dodatkowo źle ustawiona odcinka (7000 zamiast 6700) :/ Wiec trzeba doliczyć z 20 niutów i jakiś marny kuń albo dwa.
Pomiar robiony na czwórce.

Image

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lip 2013, 10:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
I tak nie jest zle. Ale te Nm to masz niezle napakowane. Zastanawiam sie, dlaczego?
A odcinki chlopaki nie mogli ustawic pod Ciebie?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


10 Lip 2013, 10:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1935
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
No napakowane. Generalnie nieustająca walka z niutonem przez co i moc cierpi. Uj trudno. Sprzęgło trzeba zamawiać jakieś mocniejsze i nie jęczeć :)
Źle ustawili i co im zrobisz :)

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lip 2013, 10:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Widze ze z ta odcinka to wszedzie maja problemy, pewnie dlatego ze obrotomierz w mpsie nie nalezy do najdokladniejszych :) Mi i ekscesowi przy ostatnich rolkach ustawili odciecie na 7000 i od 2 tygodni czekamy na korekte... Natomiast jezeli chodzi o Twoj wykres to wyglada to bardzo zacnie, nie da sie ukryc :)

_________________
Image


10 Lip 2013, 10:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1935
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Feat napisał(a):
Widze ze z ta odcinka to wszedzie maja problemy, pewnie dlatego ze obrotomierz w mpsie nie nalezy do najdokladniejszych :) Mi i ekscesowi przy ostatnich rolkach ustawili odciecie na 7000 i od 2 tygodni czekamy na korekte...

Masakra jakaś jest z tym <lol>
Feat napisał(a):
Natomiast jezeli chodzi o Twoj wykres to wyglada to bardzo zacnie, nie da sie ukryc :)

A senkju. Jak wjedzie mocniejsze sprzęgło to obiecuję się poprawić :D

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lip 2013, 10:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
BTW. Jaki masz przebieg i od jakiego njutona zaczyna Ci sie slizgac to sprzeglo? I jak to sie objawia (przy jakis rpm'ach)?

_________________
Image


10 Lip 2013, 11:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1935
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Przebieg mam mały - 51 tyś.
460-470 niutonów to jest granica u mnie. Parę niutów więcej i zaczyna się ślizgawa.
W zasadzie niezależnie od obrotów (np. startując nawet od 3,5-4 tyś też potrafi się uślizgnąć na mocniejszej mapie).
Tą stroiłem starając się nie przekroczyć 460Nm (i tak wychodzi bo z błędem ustawienia odcinki wychodzi z 460).

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


10 Lip 2013, 12:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
CO odpowiada (najbardziej) za podniesienie momentu obrotowego? Mowie o tuningu. Bo to az kurka dziwne, ze w Nm sa takie rozbieznosci.

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


10 Lip 2013, 12:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
O jakich rozbieżnościach mówisz?

_________________
DISItune


10 Lip 2013, 12:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Inaczej sie zapytam. Czy przyrost Nm jest zawsze proporcjonalny do przyrostu Hp? Czy sa czynniki wplywajace inaczej na moc a w innym miejscu na moment?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


10 Lip 2013, 12:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.