Obecny czas: 21 Maj 2018, 21:53



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
 3 MPS seria 260KM 397Nm 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Prośba o ocenę wykresu. Za 2 dni kupuję tego MPSa, i przed zakupem zrobiłem pomiar na hamowni. Jak myślicie? Chyba nienajgorzej jak na serię co?

Image

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


09 Kwi 2015, 12:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Dokładność hamowni vtech można porównać do wróżenia z fusów. Miałem kiedyś do czynienia z takową i pokazywała cuda na kiju. Ten wykres też nie wygląda na wiarygodny, auto do 6000 rpm trzyma moc, gdzie w seryjnym programie przy 5500 rpm zaczyna zamykać się przepustnica.

_________________
Image


09 Kwi 2015, 12:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Niestety V-TECH to jedyna hamownia w Olsztynie dlatego chcąc nie chcąc byłem zdany tylko na ich usługi. Jakiś czas temu hamowałem u nich swoją 150-konną "trójkę" i pomiar wyszedł dość wiarygodny tak więc nie wiem co o tym sądzić :| Pomiar w jednym i drugim przypadku wykonywany był dwukrotnie.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


09 Kwi 2015, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
niestety zgadzam sie z Featem odnosnie hamowni v-techu i parametrów na wykresie. Jakie były warunki przy pomiarze? Jaka temperatura na hali? Jak duże wiatraki, jak długo chłodzili przed pomiarem?

_________________
DISItune


09 Kwi 2015, 13:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 20:09
Posty: 578
Miejscowość: Wrocław
Auto: quattro
Pomiar turbo i n/a to zupełnie inna bajka, przy tym drugim masz o wiele mniej czynników, które wpływają na ostateczny kształt wykresu. Jak dla mnie na podstawie tego pomiaru można wywnioskować jedynie to, że auto najprawdopodobniej jest zdrowe, kreska momentu jak na serię wygląda ok, przebieg mocy też. Wartościami bym się nie kierował.

_________________
Image


09 Kwi 2015, 13:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
misiekwaw temperaturę otoczenia i ciśnienie masz podane. Przed autem był jeden duży nadmuch. Nie wiem jaki był jego ciąg. Pomiędzy pomiarami turbina była chłodzona co najmniej minutę. Co do momentu to moje subiektywne odczucia podczas jazdy mniej więcej pokrywają się z tym co jest na wykresie czyli to, że auto dostaje kopa mniej więcej przy tych 3200- 3300 obr/min. Z wykresów innych użytkowników wynika, że najwyższy moment osiągany jest mniej więcej przy 3000 tys. Dlatego nie wiem skąd wynika to przesunięcie w górę w tym przypadku. Szkoda, że w pobliżu nie mam żadnej alternatywy co do hamowni. Chyba będę musiał wybrać się do Trójmiasta lub do Stolicy....

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


09 Kwi 2015, 13:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
piterus87 napisał(a):
misiekwaw temperaturę otoczenia i ciśnienie masz podane. Przed autem był jeden duży nadmuch. Nie wiem jaki był jego ciąg. Pomiędzy pomiarami turbina była chłodzona co najmniej minutę. Co do momentu to moje subiektywne odczucia podczas jazdy mniej więcej pokrywają się z tym co jest na wykresie czyli to, że auto dostaje kopa mniej więcej przy tych 3200- 3300 obr/min. Z wykresów innych użytkowników wynika, że najwyższy moment osiągany jest mniej więcej przy 3000 tys. Dlatego nie wiem skąd wynika to przesunięcie w górę w tym przypadku. Szkoda, że w pobliżu nie mam żadnej alternatywy co do hamowni. Chyba będę musiał wybrać się do Trójmiasta lub do Stolicy....


No mam, co slepemu po oczach <glupek2> Auta osiagaja moment jak piszesz, dół się zgadza, nie wiem skad taka dobra góra.

_________________
DISItune


09 Kwi 2015, 13:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
No właśnie też się zastanawiam skąd taka dobra góra. Sprzedawca nie jest w stanie mi powiedzieć czy w przeszłości było coś grzebane w aucie bo ściągnął je niedawno i wymienił tylko rozrząd z kołem zmiennych faz... Jeżeli nic się nie zmieni to w sobotę dopinam transakcję i wtedy pomyślę nad inną hamownią :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


09 Kwi 2015, 14:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08
Posty: 395
Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Byłem w olsztynie w v tech. Mało wiarygodne są ich pomiary. Z resztą większość z hwm to potwierdzi.

_________________
Image Piszę poprawnie po polsku


09 Kwi 2015, 14:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.