Obecny czas: 25 Lut 2018, 06:18



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 265
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
MODEL AUTA: 3 BK MPS 2007
RODZAJ SILNIKA: 2.3T
MODYFIKACJE: brak
RODZAJ HAMOWNI: V-Tech... / GCS Tuning
TUNER: -

Załącznik:
Komentarz do pliku: Mazda 3 MPS BK
MAZDA3MPS.jpg
MAZDA3MPS.jpg [ 117.35 KiB | Obejrzany 1362 razy ]


Co sądzicie o tym wyniku/kreskach <co?>

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE
<<<Kraków / Austria>>>


14 Maj 2015, 18:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 759
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Robili Ci tylko jeden test? Ja jak hamowałem auto w V-TECHu w Olsztynie to robili dwa testy dla porównania. Drugi zawsze wychodził nieco lepiej bo silnik był dobrze rozgrzany. Ale jak na serię to i tak wydaje mi się, że jest <spoko>

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


15 Maj 2015, 09:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 265
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Robił chyba 3 podejścia i przy każdym zmieniał coś w programie. Moment katalogowy ale zastanawia mnie skąd ta różnica w mocy <co?> Wieczorem sprawdzę ten wykres wg wzoru :D jak na laborkach z silników spalinowych :P

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE
<<<Kraków / Austria>>>


15 Maj 2015, 09:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 759
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
9 czy 10 KM to żadna różnica. Wystarczy, że masz delikatnie zabrudzony filtr powietrza i już moc może być niższa

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


15 Maj 2015, 12:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 265
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Podejrzewam że chłodzenie intercoolera miało na to wpływ. Nie zwróciłem uwagi gdzie dmuchał podczas testów ale po wszystkim okazało się że nie wiedział że jest on na silniku <glupek2>

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE
<<<Kraków / Austria>>>


15 Maj 2015, 16:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.