Obecny czas: 20 Sie 2018, 16:22



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 3 MPS BL pełny wydech SSG 291KM 405Nm 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2764
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Image

_________________
DISItune


18 Maj 2015, 18:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
sam wydech? Dolot nie zmieniony przy okazji? I czy znany jest koszt takowego wydechu ;)?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


18 Maj 2015, 20:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2764
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
sam wydech? Dolot nie zmieniony przy okazji? I czy znany jest koszt takowego wydechu ;)?


samiuteńki wydech z DP z metalowym katem, w drugim wątku masz po remapie ;)

po koszty wydechu dzwoń do SSG

_________________
DISItune


18 Maj 2015, 21:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Misiek, zakładam że do takiej zabawy to trzeba już mieć nową HPFP?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Maj 2015, 08:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2764
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
Misiek, zakładam że do takiej zabawy to trzeba już mieć nową HPFP?


podobno tak <zlosnik> ta nie ma i właściciel nie za bardzo chce o tym słyszeć ;) Ciśnienie ani razu nie spadło poniżej 11MPa więc ksążkowo.

_________________
DISItune


19 Maj 2015, 08:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
fajna opcja :)
Jest gdzieś ten wydech do posłuchania? Ew. jakieś Twoje odczucia z akustyki ;)? Głośny jak tornado czy ujdzie w tłumie?

Druga sprawa - kwestia przeglądów... rozumiem, że trzeba mieć zaprzyjaźnionego "przeglądziste", czy to przechodzi badania na legalu?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Maj 2015, 11:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2764
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
fajna opcja :)
Jest gdzieś ten wydech do posłuchania? Ew. jakieś Twoje odczucia z akustyki ;)? Głośny jak tornado czy ujdzie w tłumie?


w BLu 3 calowy wydech jest cichszy niż w BK 2,75 ;) tam z tyłu jest gigantyczny tłumik, właściciel stwierdził że właśnie jedyne co mu trochę w tym wydechu przeszkadza to to, że jest... za cichy <co jest> <faja> i on faktycznie jest cichy <spoko>

qgp napisał(a):
Druga sprawa - kwestia przeglądów... rozumiem, że trzeba mieć zaprzyjaźnionego "przeglądziste", czy to przechodzi badania na legalu?


jak weźmiesz opcję z katem tak jak w tym przypadku to przechodzi na legalu

_________________
DISItune


19 Maj 2015, 11:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
zajarałem się jak dziecko ;)
jeszcze na FB SSG wyczytałem że ponoć ten wydech mogą nawet wysłać pod adres. I nawet check engine nie wywala. To chyba pora poszukać miejsca na montaż no i świnkę skarbonkę rozbić... (żona mogłaby wyjechać na dłużej :P) Tak czy inaczej poźniej wycieczka do disiTUNE byłaby nieunikniona ;) dzięki misiek za odpowiedzi!

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Maj 2015, 15:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Paź 2014, 14:39
Posty: 71
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BL
qgp napisał(a):
zajarałem się jak dziecko ;)


Mam to samo :) , do tego skoro nie gada zbyt głośno to się wziąłem i wysłałem zapytanie do SSG o wycenę ;)


20 Maj 2015, 06:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
w to fajnie ;) daj znać co ci odpiszą. Może się spotkamy na montażu :D?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


20 Maj 2015, 08:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.