Obecny czas: 16 Lis 2018, 17:46



Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Mazda 3 bl mps seria 227 Km 296 Nm 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
W aucie wycięty jeden kat puki co reszta seria. Cały czas zalewane shell 100 a przebieg to 155 tys.

Szukam problemu czy hamownia czy autko bo kumplowi też wyszło prawie 30 km i 50 niutów mniej.


Załączniki:
CAM00507 - Kopia.jpg
CAM00507 - Kopia.jpg [ 142.72 KiB | Obejrzany 2134 razy ]
07 Kwi 2016, 20:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Po tym przebiegu sie nie dziwie.


07 Kwi 2016, 20:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
turbo nie kopci? bo nie jest wstanie zbudować momentu i od razu spada..
chyba że to hamownia inercyjna, to też by wiele wyjaśniało..

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


08 Kwi 2016, 09:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
wujekbob1103 zdaje się, że jesteś z Wrocławia, więc pojedź na dobrą hamownie Maha i zweryfikuj ten wynik. Hamowałeś MPSa razem z Darkiem a jemu też wyszedł gówniany wynik (przypadek?). Masz na opolskiej Jetronika i z tego co widzę oni mają porządną hamownię Maha

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Kwi 2016, 10:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
Trochę kopci i właśnie c-tronik ma chyba inercyjną. Gdy zmienili obciążenie wyniki większy o 10 kuni i 30 niutów ale to tak bardziej pod klienta zrobili żebym był zadowolony trochę. Wymienie świecę przy okazji zrobię kompresje i oblukam turbo i wtedy pojadę na hamownie,


08 Kwi 2016, 15:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 289
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Miałem tak samo z moim pomiarem na hamowni inercyjnej. Tylko obciążeniowa bo szkoda kasy

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


11 Kwi 2016, 21:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
Ogarnę parę mini gratów pozaślepiam EGR i grzanie przepustnicy i pojadę wtedy.


12 Kwi 2016, 09:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
czy zaślepienie EGR faktycznie coś daje? czy to tylko operacja dla lepszego samopoczucia? ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


12 Kwi 2016, 09:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 531
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
"Zawór EGR zaślepiamy, aby spaliny nie były wprowadzane do kolektora dolotowego, co ma spowodować przyrost mocy, a właściwie powrót do parametrów spalania sprzed awarii."

Czyli zdrowemu układowi nic nie da.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


12 Kwi 2016, 09:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2014, 20:12
Posty: 76
Miejscowość: Poznań
Auto: 6MPS
w DI daje to, że dolot (i cała ścieżka do silnika) jest czystszy, w DI tego typu osady potrafią mocno się osadzać i po jakimś czasie psuć okolice zaworów. Chyba, że ktoś leje metanolem to się wtedy samo czyści :)


12 Kwi 2016, 10:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.