|
Obecny czas: 27 Kwi 2018, 05:35
|
Okienko w bloku, co dalej
Autor |
Wiadomość |
gooffy
Rejestracja: 23 Wrz 2011, 12:45 Posty: 44 Miejscowość: Warszawa
|
Więc jednak nie szczęścia, a odpowiedniego strojenia oraz użytkowania 
_________________ "Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."
ssgarage.pl
|
27 Gru 2016, 14:24 |
|
 |
Pavko
Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07 Posty: 626
Auto: Evo IX
|
Transfer i korby mozna ubic na stock mapie przy malej predkosci i bez zadneggo doladownia wiec to mozna nazwac loteria i szczesciem. Na mapowanym to kwestia strojenia i urzytkowania. Najwazniejsze zeby robic logi co jakis czas i wiedziec co tam piszczy i jezdzic na dobrym paliwie. Glupota jest zawsze obwiniac tunera jak auto wybuchnie. Niestety ale on juz nie ma kontroli nad naszym autem po skonczeniu mapy wiec warto zawsze robic logi okresowe i patrzyc na kr,afr,boost itd. Wiekszosc ludzi jednak tego nie robi niestety i konczy z "oknem"
|
27 Gru 2016, 14:58 |
|
 |
Salamander
Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45 Posty: 269 Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS RED BK
|
Co do niutków i tunera mogę potwierdzić. Robiłem mape na cobba u tunera z US i właśnie na niskich obrotach mam moment nieco niższy niż seria a maksymalny zaczyna się od ok 4tys obrotów. Myśle że to ma jak najbardziej sens jeśli chodzi o żywotność gratów 
_________________ Mazda 3 MPS BK [RED] torque steer by FREEKTUNE <<<Kraków / Austria>>>
|
27 Gru 2016, 19:51 |
|
 |
Pavko
Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07 Posty: 626
Auto: Evo IX
|
Dokladnie, seria ma za duzo Nm na niskich obrotach dlatego zrywa korby. Moment powinien byc przeniesiony nieco wyzej ze wzgledu ze stock korby tyle nie "udzwigna". Pisalem o tym juz pare lat temu ale nie kazdemu mozna bylo to przetlumaczyc. Bylo pewne ze pare silnikow poleci do tej pory.Nie myslilem sie. Na stock mapie nie powinno sie wciskac do pelna w podloge ponizej 3.2k-3.5k rpm. Napewno motor pozyje dluzej. Druga sprawa to taka ze stock turbo jest skrecone w mapie przy ok 5.5k rpm takze zabawy nie wiele juz zostaje. Niestety prawda jest taka ze zeby cieszyc sie fajna moca w tym aucie to trzeba wywalic duzo pieniadzy zeby to mialo rece i nogi. Jak by mi motor polecial to bym napewno tego juz nie naprawial. Dlatego zakulem ok 2 lata temu i mam spokoj. Niutonow mam od samego spodu a turbo dmucha do samego konca do 7.2k rpm. Jeszcze jak jezdzilem na stock korbach to nigdy nie walilem w podloge ponizej 3.5k rpm od 4tego biegu. Moze dlatego motor przezyl 
|
27 Gru 2016, 21:47 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 949 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
no.. ale to logiczne, że od 4 biegu nie wciska się poniżej 3,5.. zresztą już na 3biegu ja dopiero od 3 tyś cisnąłem. Jednak w 6 chyba swoje też dokłada napęd. Nawet na 1 czy 2 biegu.. bo startując z 3-4 tyś obr, żeby nie było zmulenia i mps szedł jak pocisk, to siłą rzeczy waga 1600kg+ i strzał daje się we znaki.. może nie jest to takie obciążenie jak na 6b i 2,5k obr ale... 
_________________ Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm
|
28 Gru 2016, 11:03 |
|
 |
deejay89
Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52 Posty: 323 Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
|
wciskanie od 3-4k jest dla cieniasów  1500, 4-5tka i ogień na tłoki 
_________________ była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl jest : szuka się
|
28 Gru 2016, 16:21 |
|
 |
ŁUKI
Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02 Posty: 200 Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
|
zoom-boom
|
28 Gru 2016, 17:18 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|