Obecny czas: 22 Lut 2019, 23:59



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Okienko w bloku, co dalej 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 27 Gru 2016, 01:54
Posty: 2
Auto: 6 MPS
Witam wszystkich, jestem nowy na forum ale swoją Madzią poruszam się już chwilę;)

Niestety przygoda z autem skończyła się obróconą panewką, w efekcie up..rwaną korbą i oknem wentylacyjnym w bloku;(
Ponieważ jestem na etapie decyzji co z nią zrobić, pytanko do użytkowników:
Czy istnieje wgl sens kupowania uzywanego silnika do MPS? Jak taki motor sprawdzić, żeby po 2k km historia się nie powtórzyła? Jeśli już kupię słupek, wymiana panewek na solidniejsze + szlif wału pomoże zapobiec takiej akcji?

Nie wiem teraz czy szukać silnika czy wystawić ją na alledrogo w takim stanie i zwrócić uwagę na coś innego. Fakt, że opinia o silniku nie najlepsza ale banan na twarzy w trakcie jazdy kusi mocno żeby dać drugą szansę;)


27 Gru 2016, 02:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Mirek z Krakowa ma blok z nowymi tulejami mocniejszymi na sprzedaż w dobrej cenie. Kup[ kute graty i będziesz miał spokój.
miałeś jakieś mody?
no i co ile zmieniałeś olej, lub poprzednik.. bo w mps to sie go zmienia co 7-9tyś km. <spoko>

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


27 Gru 2016, 09:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Smajl napisał(a):
Witam wszystkich, jestem nowy na forum ale swoją Madzią poruszam się już chwilę;)

Niestety przygoda z autem skończyła się obróconą panewką, w efekcie up..rwaną korbą i oknem wentylacyjnym w bloku;(
Ponieważ jestem na etapie decyzji co z nią zrobić, pytanko do użytkowników:
Czy istnieje wgl sens kupowania uzywanego silnika do MPS? Jak taki motor sprawdzić, żeby po 2k km historia się nie powtórzyła? Jeśli już kupię słupek, wymiana panewek na solidniejsze + szlif wału pomoże zapobiec takiej akcji?

Nie wiem teraz czy szukać silnika czy wystawić ją na alledrogo w takim stanie i zwrócić uwagę na coś innego. Fakt, że opinia o silniku nie najlepsza ale banan na twarzy w trakcie jazdy kusi mocno żeby dać drugą szansę;)

Pozbyj sie tego i poszukaj cos innego. W 6 MPS problemy sie nie koncza na samym silniku. Jeszcze zostaje transfer i dyfer ktore tez nie sa tanie chyba ze zrobisz wszystko zanim sie uwali.
Jesli kujesz to chyba po to zeby wyciagnac max z tego silnika a wtedy trzeba dolozyc jeszcze troche grosza.
Jak nie myslisz o konkretnej mocy to wstaw urzywany silnik i sprzedaj to albo rozbieraj na czesci.


27 Gru 2016, 10:37
Profil

Rejestracja: 27 Gru 2016, 01:54
Posty: 2
Auto: 6 MPS
To miał być "dupowóz", auto którym spokojnie zawieziesz żonę do mamusi;D ale nie ukrywam że mam ciężką nogę i doceniam radość, jaką daje szybkie wybieranie zakrętów.

Modów nie miałem, zoptymalizowaliśmy trochę program, wypluł 265 KM, w planach był BOV, może FMIC, ale tak żeby nie przeszarżować;) Pracuję w branży "turbociardzierów", więc pewnie z czasem wylądowałby tam twin scroll albo coś większego.
Olej wymieniałem tylko dwa razy, po zakupie i po 8 tys, poprzedni właściciel jeździł na 5w50 i taki został.
Teraz serce podpowiada mpsa (moja 4 mazda), ale rozum i szybki przegląd rynku używanych silników nie nastraja pozytywnie;(

Do kolegów z zakutym środkiem: zostawialiście seryjny wał? Nie spotkałem się z zakutym nawet za wielką wodą.


27 Gru 2016, 11:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Pavko, bez przesady.. transfer czy skrzynia, raczej nie padają tak szybko jak silnik po modach.
dyfer z tyłu, to kwestia wymiany mocowania i też ciężko go zajebać, chyba że jeździsz bez zmian oleju, albo w ogóle bez niego.

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


27 Gru 2016, 11:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Transfer to takie same gowno jak i silnik w tym aucie.Kwestia niutonow i tez sie sypie. Chyba ze go uzbroisz.
Mocowanie dyfra jest smieszne. Slabe poduszki potrafia pozrywac gwinty i porozrywac obudowe dyfra. Wtedy tylko nowy dyfer zostaje. Dlatego takie rzeczy najpierw sie robi zanim sie uwala bo zmniejsza to koszta i to duzo.
Nie wspomne o turbinie czy VVT. Skrzynia jedynie jest najmocniejsza w tym aucie.

Smajl walu nie musisz dotykac do ok 550 koni.


27 Gru 2016, 11:30
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hm.. no wydaje mi się że do 400KM z transferem nie ma problemów.. chyba że non stop upalasz spod świateł i bokami latasz.. ;)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


27 Gru 2016, 11:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Loteria tak naprawde z tym jest ... Jednym wybucha nawet przy stock mapie ale przy 400+ to juz trzeba go zrobic bo koszta nie sa tak duze jak caly transfer. Ogolnie cala operacja zbrojenia transfera nie jest trudna. Warto to zrobic przy np wymianie sprzegla bo i tak trzeba to zrzucic albo przy ponownym usczelnianiu go bo wiadomo ze to lubi puszczac olej.
Niestety transfer tez podobnie konczy do bloku silnika
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20121028/avy2ubub.jpg


27 Gru 2016, 12:17
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 12:45
Posty: 47
Miejscowość: Warszawa
Jeździ kilka mocnych 6mpsów (400+) od nas i jeszcze żaden transferu nie zabił.
Może to kwestia odpowiedniego traktowania sprzętu... może szczęścia <rotfl>

Wracając do tematu silnika to:
- jeśli chcesz moc podnosić do ok 300 - kup silnik, zrób porządny jego przegląd i będzie ok.
- jeśli chcesz więcej mocy kup słupek i buduj.

_________________
"Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."

ssgarage.pl


27 Gru 2016, 12:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Raczej szczescia ...
300 km to lekko ten silnik wezmie byle tylko niutony bylo odpowiednio przeniesione na wyzsze obroty a nie z samego spodu. To nie konie tylko niutony zabijaja korby. W stanach jest kilka osob z 500 koniami pod maska ale niutony sa duzo duzo nizsze i przenisione na wyzsze obroty. Odwazni sa <lol> <glupek2>
Tam jest wiecej speedow wiec zdazyli juz pocwiczyc zanim to wybuchnie <lol>


27 Gru 2016, 14:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.