Obecny czas: 25 Maj 2018, 17:35



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Okienko w bloku, co dalej 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 27 Gru 2016, 01:54
Posty: 2
Auto: 6 MPS
Witam wszystkich, jestem nowy na forum ale swoją Madzią poruszam się już chwilę;)

Niestety przygoda z autem skończyła się obróconą panewką, w efekcie up..rwaną korbą i oknem wentylacyjnym w bloku;(
Ponieważ jestem na etapie decyzji co z nią zrobić, pytanko do użytkowników:
Czy istnieje wgl sens kupowania uzywanego silnika do MPS? Jak taki motor sprawdzić, żeby po 2k km historia się nie powtórzyła? Jeśli już kupię słupek, wymiana panewek na solidniejsze + szlif wału pomoże zapobiec takiej akcji?

Nie wiem teraz czy szukać silnika czy wystawić ją na alledrogo w takim stanie i zwrócić uwagę na coś innego. Fakt, że opinia o silniku nie najlepsza ale banan na twarzy w trakcie jazdy kusi mocno żeby dać drugą szansę;)


27 Gru 2016, 02:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Mirek z Krakowa ma blok z nowymi tulejami mocniejszymi na sprzedaż w dobrej cenie. Kup[ kute graty i będziesz miał spokój.
miałeś jakieś mody?
no i co ile zmieniałeś olej, lub poprzednik.. bo w mps to sie go zmienia co 7-9tyś km. <spoko>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


27 Gru 2016, 09:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Smajl napisał(a):
Witam wszystkich, jestem nowy na forum ale swoją Madzią poruszam się już chwilę;)

Niestety przygoda z autem skończyła się obróconą panewką, w efekcie up..rwaną korbą i oknem wentylacyjnym w bloku;(
Ponieważ jestem na etapie decyzji co z nią zrobić, pytanko do użytkowników:
Czy istnieje wgl sens kupowania uzywanego silnika do MPS? Jak taki motor sprawdzić, żeby po 2k km historia się nie powtórzyła? Jeśli już kupię słupek, wymiana panewek na solidniejsze + szlif wału pomoże zapobiec takiej akcji?

Nie wiem teraz czy szukać silnika czy wystawić ją na alledrogo w takim stanie i zwrócić uwagę na coś innego. Fakt, że opinia o silniku nie najlepsza ale banan na twarzy w trakcie jazdy kusi mocno żeby dać drugą szansę;)

Pozbyj sie tego i poszukaj cos innego. W 6 MPS problemy sie nie koncza na samym silniku. Jeszcze zostaje transfer i dyfer ktore tez nie sa tanie chyba ze zrobisz wszystko zanim sie uwali.
Jesli kujesz to chyba po to zeby wyciagnac max z tego silnika a wtedy trzeba dolozyc jeszcze troche grosza.
Jak nie myslisz o konkretnej mocy to wstaw urzywany silnik i sprzedaj to albo rozbieraj na czesci.


27 Gru 2016, 10:37
Profil

Rejestracja: 27 Gru 2016, 01:54
Posty: 2
Auto: 6 MPS
To miał być "dupowóz", auto którym spokojnie zawieziesz żonę do mamusi;D ale nie ukrywam że mam ciężką nogę i doceniam radość, jaką daje szybkie wybieranie zakrętów.

Modów nie miałem, zoptymalizowaliśmy trochę program, wypluł 265 KM, w planach był BOV, może FMIC, ale tak żeby nie przeszarżować;) Pracuję w branży "turbociardzierów", więc pewnie z czasem wylądowałby tam twin scroll albo coś większego.
Olej wymieniałem tylko dwa razy, po zakupie i po 8 tys, poprzedni właściciel jeździł na 5w50 i taki został.
Teraz serce podpowiada mpsa (moja 4 mazda), ale rozum i szybki przegląd rynku używanych silników nie nastraja pozytywnie;(

Do kolegów z zakutym środkiem: zostawialiście seryjny wał? Nie spotkałem się z zakutym nawet za wielką wodą.


27 Gru 2016, 11:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Pavko, bez przesady.. transfer czy skrzynia, raczej nie padają tak szybko jak silnik po modach.
dyfer z tyłu, to kwestia wymiany mocowania i też ciężko go zajebać, chyba że jeździsz bez zmian oleju, albo w ogóle bez niego.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


27 Gru 2016, 11:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Transfer to takie same gowno jak i silnik w tym aucie.Kwestia niutonow i tez sie sypie. Chyba ze go uzbroisz.
Mocowanie dyfra jest smieszne. Slabe poduszki potrafia pozrywac gwinty i porozrywac obudowe dyfra. Wtedy tylko nowy dyfer zostaje. Dlatego takie rzeczy najpierw sie robi zanim sie uwala bo zmniejsza to koszta i to duzo.
Nie wspomne o turbinie czy VVT. Skrzynia jedynie jest najmocniejsza w tym aucie.

Smajl walu nie musisz dotykac do ok 550 koni.


27 Gru 2016, 11:30
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hm.. no wydaje mi się że do 400KM z transferem nie ma problemów.. chyba że non stop upalasz spod świateł i bokami latasz.. ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


27 Gru 2016, 11:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Loteria tak naprawde z tym jest ... Jednym wybucha nawet przy stock mapie ale przy 400+ to juz trzeba go zrobic bo koszta nie sa tak duze jak caly transfer. Ogolnie cala operacja zbrojenia transfera nie jest trudna. Warto to zrobic przy np wymianie sprzegla bo i tak trzeba to zrzucic albo przy ponownym usczelnianiu go bo wiadomo ze to lubi puszczac olej.
Niestety transfer tez podobnie konczy do bloku silnika
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20121028/avy2ubub.jpg


27 Gru 2016, 12:17
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 12:45
Posty: 44
Miejscowość: Warszawa
Jeździ kilka mocnych 6mpsów (400+) od nas i jeszcze żaden transferu nie zabił.
Może to kwestia odpowiedniego traktowania sprzętu... może szczęścia <rotfl>

Wracając do tematu silnika to:
- jeśli chcesz moc podnosić do ok 300 - kup silnik, zrób porządny jego przegląd i będzie ok.
- jeśli chcesz więcej mocy kup słupek i buduj.

_________________
"Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."

ssgarage.pl


27 Gru 2016, 12:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Raczej szczescia ...
300 km to lekko ten silnik wezmie byle tylko niutony bylo odpowiednio przeniesione na wyzsze obroty a nie z samego spodu. To nie konie tylko niutony zabijaja korby. W stanach jest kilka osob z 500 koniami pod maska ale niutony sa duzo duzo nizsze i przenisione na wyzsze obroty. Odwazni sa <lol> <glupek2>
Tam jest wiecej speedow wiec zdazyli juz pocwiczyc zanim to wybuchnie <lol>


27 Gru 2016, 14:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.