Obecny czas: 21 Wrz 2018, 10:35



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Okienko w bloku, co dalej 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 12:45
Posty: 47
Miejscowość: Warszawa
Więc jednak nie szczęścia, a odpowiedniego strojenia oraz użytkowania ;)

_________________
"Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."

ssgarage.pl


27 Gru 2016, 14:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Transfer i korby mozna ubic na stock mapie przy malej predkosci i bez zadneggo doladownia wiec to mozna nazwac loteria i szczesciem.
Na mapowanym to kwestia strojenia i urzytkowania.
Najwazniejsze zeby robic logi co jakis czas i wiedziec co tam piszczy i jezdzic na dobrym paliwie. Glupota jest zawsze obwiniac tunera jak auto wybuchnie. Niestety ale on juz nie ma kontroli nad naszym autem po skonczeniu mapy wiec warto zawsze robic logi okresowe i patrzyc na kr,afr,boost itd. Wiekszosc ludzi jednak tego nie robi niestety i konczy z "oknem"


27 Gru 2016, 14:58
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Co do niutków i tunera mogę potwierdzić. Robiłem mape na cobba u tunera z US i właśnie na niskich obrotach mam moment nieco niższy niż seria a maksymalny zaczyna się od ok 4tys obrotów.
Myśle że to ma jak najbardziej sens jeśli chodzi o żywotność gratów :)

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


27 Gru 2016, 19:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Dokladnie, seria ma za duzo Nm na niskich obrotach dlatego zrywa korby. Moment powinien byc przeniesiony nieco wyzej ze wzgledu ze stock korby tyle nie "udzwigna".
Pisalem o tym juz pare lat temu ale nie kazdemu mozna bylo to przetlumaczyc. Bylo pewne ze pare silnikow poleci do tej pory.Nie myslilem sie. Na stock mapie nie powinno sie wciskac do pelna w podloge ponizej 3.2k-3.5k rpm. Napewno motor pozyje dluzej. Druga sprawa to taka ze stock turbo jest skrecone w mapie przy ok 5.5k rpm takze zabawy nie wiele juz zostaje. Niestety prawda jest taka ze zeby cieszyc sie fajna moca w tym aucie to trzeba wywalic duzo pieniadzy zeby to mialo rece i nogi. Jak by mi motor polecial to bym napewno tego juz nie naprawial. Dlatego zakulem ok 2 lata temu i mam spokoj. Niutonow mam od samego spodu a turbo dmucha do samego konca do 7.2k rpm. Jeszcze jak jezdzilem na stock korbach to nigdy nie walilem w podloge ponizej 3.5k rpm od 4tego biegu. Moze dlatego motor przezyl <lol>


27 Gru 2016, 21:47
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1047
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
no.. ale to logiczne, że od 4 biegu nie wciska się poniżej 3,5.. zresztą już na 3biegu ja dopiero od 3 tyś cisnąłem. Jednak w 6 chyba swoje też dokłada napęd. Nawet na 1 czy 2 biegu.. bo startując z 3-4 tyś obr, żeby nie było zmulenia i mps szedł jak pocisk, to siłą rzeczy waga 1600kg+ i strzał daje się we znaki.. może nie jest to takie obciążenie jak na 6b i 2,5k obr ale... ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


28 Gru 2016, 11:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
wciskanie od 3-4k jest dla cieniasów :D 1500, 4-5tka i ogień na tłoki :D

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


28 Gru 2016, 16:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
zoom-boom


28 Gru 2016, 17:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.