Obecny czas: 25 Lut 2018, 00:44



Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Uszkodzony silnik. Naprawa, wymiana czy sprzedaż auta? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Benzyna Shell v power racing czy ta druga?
Dexelia ma kiepską opinię. Jak często zmieniany olej?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


03 Sty 2018, 20:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Gru 2017, 14:07
Posty: 6
Auto: Mazda 3 MPS 2008
Benzyne lalem 95, v power od czasu do czasu. Olej zmienialem co 8tys, ale tym razem po 10tys.


03 Sty 2018, 20:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2724
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
adi23269 napisał(a):
Benzyne lalem 95


temat do zamknięcia <glupek2>

_________________
DISItune


03 Sty 2018, 20:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
adi23269 napisał(a):
Benzyne lalem 95, v power od czasu do czasu. Olej zmienialem co 8tys, ale tym razem po 10tys.

Tak myślałem żeby dopytać o tą benzynę...

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


03 Sty 2018, 21:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Gru 2017, 14:07
Posty: 6
Auto: Mazda 3 MPS 2008
Czyli przyczyna juz znana. Czasami niewiedza sporo kosztuje... Teraz pozostaje czekac na diagnoze po rozkreceniu silnika. Jak sie juz dowiem co uleglo uszkodzeniu dam znac. Dzieki za info bo w baku nadal jest ze 3/4 95Pb, a nie chcialbym, aby po naprawie sytuacja sie powtorzyla.


03 Sty 2018, 22:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2017, 09:32
Posty: 7
Auto: Mazda 6 MPS
łoo Panie, po opisie, każdy z nas wie co było przyczyną, mechanik Ci zbędny :)


03 Sty 2018, 22:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 899
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Panie... Ciesz się że korba bokiem nie wyszła.. przy 95 i stokowej mapie to tak tak musiało stukowe napi*****ać, że że hoho. Na 99% masz zgiętą korbę, i pewnie tuleje cylindra załatwiona.
Zakuć silnik, wymienić tuleje cylindrów na grubsze i heja. Problem załatwiony. 14-16k zł (albo u Mirka w KrK, albo w wawie w Jaksie) i będzie jezdzic.
I zmienić olej najlepiej na Valvoline lub eneosa. I paliwo albo 98 albo 100+ z Shella.
KuroSamuri, trochę już było takich przypadków na forum, to ludzie w dużej mierze wiedzą jak nie traktować tego auta, oraz co pewne rzeczy powoduje, oraz jak sobie z nimi poradzić. Czasami też lepiej poczytać forum niż słuchać byle jakiego mechanika ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


03 Sty 2018, 23:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 54
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Skoro już zapewne jesteśmy przy meritum problemu...checka nie wywala jeśli pojawia się spalanie stukowe?

_________________
329/457


04 Sty 2018, 05:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2724
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
niestety nie

_________________
DISItune


04 Sty 2018, 08:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 899
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Heh.. check mi nie wyskoczył, nawet jak korba bokiem wyszła <rotfl> <rotfl> <rotfl> tylko lampka ciśnienia oleju <wow>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


04 Sty 2018, 10:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.