Obecny czas: 14 Gru 2018, 03:00



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Na co zwrócić uwagę kupując używanego MPSa 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 19 Wrz 2017, 12:25
Posty: 12
Auto: Opel Insignia 2.0T
jaki jest koszt zmiany HPFP ?


20 Wrz 2017, 12:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
350$ + wysyłka + ewentualnie cło i podatek + ewentualnie koszt montażu (ok 200pln)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


20 Wrz 2017, 12:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Wrz 2017, 12:25
Posty: 12
Auto: Opel Insignia 2.0T
czyli reasumując po kupnie należy w MPS-ie zrobić :

a) wymienić rozrząd ? czy tylko sprawdzić jego stan ? ok 2 tys.
b) banjo bolt ? ok. 200 zl ?
c) Wkład wysoko ciśnieniowy HPFP AutoTech ? ok. 2tys.

czy coś jeszcze by cieszyć się bezawaryjną jazdą z spokojną głową ?


24 Paź 2017, 07:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
tmx89 napisał(a):
czyli reasumując po kupnie należy w MPS-ie zrobić :

a) wymienić rozrząd ? czy tylko sprawdzić jego stan ? ok 2 tys.
b) banjo bolt ? ok. 200 zl ?
c) Wkład wysoko ciśnieniowy HPFP AutoTech ? ok. 2tys.

czy coś jeszcze by cieszyć się bezawaryjną jazdą z spokojną głową ?



Kupić inne auto ;-)

Ja zrobiłem tylko (c) ze względu na zabawy z AccessPortem. Wymiana oleju co 7.5kkm i przez 55kkm nic się nie działo. Chociaż różnie mówią. Z nowym RS jest to samo, dużo zależy od konkretnej sztuki.

_________________
Głowix


24 Paź 2017, 07:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 85
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza, wymiana HPFP w seryjnym aucie nie wydaje się priorytetem, zacząłbym od hamowni, weryfikacji przebiegu mocy i momentu, ewentualnie logów, jeśli nic nie będzie budziło wątpliwości dajmy pompie spokój i skupmy się na podzespołach eksploatacyjnych :)

_________________
329/457


24 Paź 2017, 07:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 26 Sty 2018, 10:17
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław
Auto: Mazda CRV
W najbliższym czasie mam w planach taki zakup. Dzieki za ten wątek.


26 Sty 2018, 10:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.