Obecny czas: 24 Lut 2019, 01:02



Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Na co zwrócić uwagę kupując używanego MPSa 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 19 Wrz 2017, 12:25
Posty: 12
Auto: Opel Insignia 2.0T
jaki jest koszt zmiany HPFP ?


20 Wrz 2017, 12:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
350$ + wysyłka + ewentualnie cło i podatek + ewentualnie koszt montażu (ok 200pln)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


20 Wrz 2017, 12:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Wrz 2017, 12:25
Posty: 12
Auto: Opel Insignia 2.0T
czyli reasumując po kupnie należy w MPS-ie zrobić :

a) wymienić rozrząd ? czy tylko sprawdzić jego stan ? ok 2 tys.
b) banjo bolt ? ok. 200 zl ?
c) Wkład wysoko ciśnieniowy HPFP AutoTech ? ok. 2tys.

czy coś jeszcze by cieszyć się bezawaryjną jazdą z spokojną głową ?


24 Paź 2017, 07:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
tmx89 napisał(a):
czyli reasumując po kupnie należy w MPS-ie zrobić :

a) wymienić rozrząd ? czy tylko sprawdzić jego stan ? ok 2 tys.
b) banjo bolt ? ok. 200 zl ?
c) Wkład wysoko ciśnieniowy HPFP AutoTech ? ok. 2tys.

czy coś jeszcze by cieszyć się bezawaryjną jazdą z spokojną głową ?



Kupić inne auto ;-)

Ja zrobiłem tylko (c) ze względu na zabawy z AccessPortem. Wymiana oleju co 7.5kkm i przez 55kkm nic się nie działo. Chociaż różnie mówią. Z nowym RS jest to samo, dużo zależy od konkretnej sztuki.

_________________
Głowix


24 Paź 2017, 07:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 103
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza, wymiana HPFP w seryjnym aucie nie wydaje się priorytetem, zacząłbym od hamowni, weryfikacji przebiegu mocy i momentu, ewentualnie logów, jeśli nic nie będzie budziło wątpliwości dajmy pompie spokój i skupmy się na podzespołach eksploatacyjnych :)

_________________
401/466


24 Paź 2017, 07:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 26 Sty 2018, 10:17
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław
Auto: Mazda CRV
W najbliższym czasie mam w planach taki zakup. Dzieki za ten wątek.


26 Sty 2018, 10:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Wrz 2014, 19:41
Posty: 36
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BK 2007
Ford Probe 2.5 V6 1996
Nissan 300ZX TT 1995
Panowie, mam pytanko. Od dłuższego czasu szukam 6-ki MPS. Upatrzyłem sobie jedną pod Warszawą, bardzo ładny stan nie bita (pomierzone miernikiem), pompa HPFP trzyma ciśnienie pod obciążeniem ale z pomiarów kompresji wyszło 12,5-10,5-9,3-10 czyli ogólnie chyba lipa?

Warto sobie zawracać głowę egzemplarzem z takim silnikiem czy odpuścić?


17 Lut 2019, 18:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 25 Sty 2019, 22:12
Posty: 36
Auto: Mazda Mps Bl 2013
hondaj napisał(a):
Panowie, mam pytanko. Od dłuższego czasu szukam 6-ki MPS. Upatrzyłem sobie jedną pod Warszawą, bardzo ładny stan nie bita (pomierzone miernikiem), pompa HPFP trzyma ciśnienie pod obciążeniem ale z pomiarów kompresji wyszło 12,5-10,5-9,3-10 czyli ogólnie chyba lipa?

Warto sobie zawracać głowę egzemplarzem z takim
silnikiem czy odpuścić?



Ja bym sobie dał spokój silnik do remontu. Chyba że masz ochotę wydać z 15k na remont


17 Lut 2019, 19:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 103
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Zależy jaka wartość auta, taki wynik pomiaru kompresji to argument dla mocnego zbicia ceny.

Pytanie czy w ogóle kupujący ma ochotę na kompleksowy remont...z drugiej strony kogo to nie czeka w autach, które konstrukcyjnie mają wiele na sumieniu, a ząb czasu nie był znacznej większości obojętny.

_________________
401/466


17 Lut 2019, 19:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Wrz 2014, 19:41
Posty: 36
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BK 2007
Ford Probe 2.5 V6 1996
Nissan 300ZX TT 1995
Nie mało bo chciał 34tyś ale po pierwszej wizycie zszedł do 32tyś, auto nie jest bite co uważam za duży plus, zwarte, sztywne, wnętrze tez bardzo ok.
Prawie go kupiłem, ale ponieważ to był pierwszy 6MPS którym jechałem, jakoś tak słabo szedł w stosunku do mojej 3MPS, wiem że różnica masy plus 4x4 ale mimo wszystko jakoś mułowato, namówiłem sprzedawcę na test manometrem i po przekręceniu korbą załamka..
Auto niby ma niecałe 140tyś przelatane (potwierdzone wydrukami z ASO) a kompresję ma gorszą od mojej 3MPS (13-12,5-12-12,5) która ma znacznie więcej na liczniku.

Z tego co widzę w serwisówce różnica pomiędzy garami nie powinna być większa ca. 2 Bary tutaj jest niestety znacznie więcej

Remont z zakuciem to jest minimum 15tys z tego co czytam w innych wątkach ale wiadomo wtedy się pojeździ jak zdrowa buda.
Ile tak rozsądnie mu można zaproponować?


17 Lut 2019, 19:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.