Obecny czas: 14 Lis 2018, 05:16



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Kupię Mazdę 3 MPS BL 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 25 Sie 2018, 10:57
Posty: 2
Witam serdecznie. Na wstępie chciałbym się ze wszystkimi przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na forum i równocześnie mam nadzieje, że nie będzie on ostatnim. Tak naprawdę wszystko zależy od tego czy uda mi się spełnić moje pragnienie posiadania nietuzinkowego pojazdu jakim jest Mazda 3 MPS BL.
Zatem podchodząc do tematu bardzo poważnie, jestem zdecydowany na zakup MPSa. Oczywiście nie chodzi o pierwszy lepszy egzemplarz, poszukuję samochodu bez modyfikacji, albo przynajmniej z jak najmniejsza ich liczbą. Chciałbym, żeby przebieg nie przekraczał 100 tyś. km, a jego historia była w pełni udokumentowana. Najlepiej, żeby pojazd pochodził z Polskiego salonu.
Mam nadzieję, że będziecie mi w stanie pomóc.
Pozdrawiam.


25 Sie 2018, 11:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
masz przed sobą trudne zadanie, bo z polskich salonów wyjechało "kilka" sztuk BL (w trójmieście słownie 3szt się sprzedały - w tym mój, drugi michasia bodajże).
Co do unikania modyfikacji - imho to auto jest w stocku nieatrakcyjne. Wcale nie jest mniej awaryjne niż po modyfikacjach (jasne, zależy jakich) a przy okazji wolniejsze ;)
Mój egzemplarz będąc stock, wypluł korbę (wymiana silnika) i padło fabryczne turbo :D

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


25 Sie 2018, 16:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 25 Sie 2018, 10:57
Posty: 2
Wiem, że wymagania spore, ale może się uda. Również zdaję sobie sprawę z faktu niewielkiej ilości modeli pochodzenia polskiego i z tego względu jestem otwarty na propozycje samochodów sprowadzonych. W aspekcie modyfikacji to przyznam szczerze, że mam zamiar traktować mazdę jako samochód do jazdy codziennej i zmiany zawieszenia czy układu wydechowego niespecjalnie mi się widzą. Ale tak jak mówiłem rozważę każdą sensowną propozycję, zatem proszę pisać, dawać znać w wiadomości prywatnej lub na maila (jacek@emstudio.eu).


26 Sie 2018, 11:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2017, 22:09
Posty: 28
Auto: 3 MPS BL
Siema.

Ja swojego MPS-a być może będę sprzedawał, ale raczej tak na wiosnę. Teraz dopiero co zrobiłem badanie techniczne, serwis olejowy i zapłaciłem ubezpieczenie na cały rok, więc bez sensu by było pozbywać się auta w tym momencie. U mnie modyfikacje raczej skromne - wydech plus mapa - wydech nie męczy, profesjonalna robota od SSG...

Tanio nie będzie raczej, ale ciśnienia miał nie będę - jeśli ktoś będzie gotów mi zapłacić dobre pieniądze za auto w perfekcyjnym stanie, które jest jednym z ostatnich, o ile nie ostatnim MPS-em z polskiego salonu z tak niskim przebiegiem, 100% bezwypadkowy i z udokumentowaną historią serwisową, to po prostu sprzedam, a jak nie, to dalej będę sobie nim czasami pomykał.

Wątek o moim aucie znajdziesz tutaj: http://www.mazdamps.pl/viewtopic.php?f=8&t=1311
Pozdrawiam


26 Sie 2018, 12:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Mam zbliżone podejście do Ciebie Walderman. Moje też z polskiego salonu i od początku cała dokumentacja serwisowa prowadzona. Modów trochę więcej zrobiłem ale dalej uważam że jako daily driver się nadaje. Jaki masz teraz przebieg?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


26 Sie 2018, 17:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2017, 22:09
Posty: 28
Auto: 3 MPS BL
U mnie na dziś 64200km i bardzo powoli rośnie - jest to moje drugie autko, takie typowo do czerpania przyjemności z jazdy i na jakieś weekendowe wypady do znajomych. Dodatkowo, z racji wykonywanej pracy, w domu bywam rzadko - pod moją nieobecność MPS stoi w garażu i na mnie czeka, nikt inny nie ma prawa go dotykać :D


26 Sie 2018, 18:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
U mnie też jako drugie auto ale w trasy zawsze biorę mazdę. Więc przebieg rośnie szybciej ;-) obecnie 145 k km

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


27 Sie 2018, 07:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.