Obecny czas: 22 Paź 2018, 19:08



Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Blacharz/ Lakiernik itp 
Autor Wiadomość
moja szkoda była prawie identyczna i nissan oddysey (jagielońska55)sobie poradził w 3 tygodnie w ramach bezgotówkowej naprawy


31 Sty 2011, 14:32
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
Tutaj mija 6 tygodni i dojdzie pewnie kolejny..:/


31 Sty 2011, 14:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Ej, Gucior, jak już masz tak ładnie światło stuningowane to weź obczaj czy da radę zamienić tą srebrną zaślepkę jakąś żarówką ?


31 Sty 2011, 17:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
gucior napisał(a):
Tutaj mija 6 tygodni i dojdzie pewnie kolejny..:/


Jaka masz z nimi umowe? Wplacales cos? Moze zabierz fure i koniec...

_________________
Głowix


01 Lut 2011, 07:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
Wczoraj bylem w okolicy i ich odwiedzilem bo mialem obiekcje czy cokolwiek sie wydarzylo z autem
stoi gotowy - brakuje mocowania dyszy spryskiwacza w zderzaku oraz mocowania przeciwmgielnego.
Twierdza, ze jutro badz pojutrze maja te czesci byc..

Najlepsza jest kwota naprawy ktora wczoraj uslyszalem <wow> - Bielsons, ile kosztowala Twoja naprawa w ASO? Moze byc PW.


01 Lut 2011, 11:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Na ch... żeś se taki drogi samochód kupił ? Było brać Tico to byś se sam wyklepał :D
Warsztaty chyba sugerują się wartością/klasą samochodu przy wycenianiu usługi.
Ja dzisiaj zapłaciłem 300 za naprawienie wiązki (przy alternatorze) i skasowanie błędu (który pojawił się z powrotem po wyjeździe z warsztatu) w Focusie ST170, a za wymianę przewodu wspomagania w Hyundaiu H200 zapłaciłem 200 - w tym samym warsztacie <rotfl>
"Skąd ta różnica" - zapytałem naiwnie licząc na zniżkę
"Lepsze auto to jest drożej" - padła odpowiedź
I tyle mnie tam widzieli .....


01 Lut 2011, 12:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
nie jest to tajemnica , jestem w domu nie mam faktury, ale musiałem ok 2000 vatu dac w gotówce w zeszłym roku......głowne części to zderzak , nadkole , lampa...
u mnie tez jakis mocowań zabrakło......jutro sprawdze dokładnie


01 Lut 2011, 13:30
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
To nie jest drogie auto, od tego zacznijmy.
nie bulwersuje sie cena tylko czasem w jakim naprawa sie odbywa.
Zdziwila mnie informacja, ze takie uszkodzenie jak moje ktore zamiescilem w tym watku tyle kosztuje - nie pisze ile bo chce najpierw uslyszec ile wyszla naprawa Bielsonsa podobnych uszkodzen w ASO.
Amen ;)

edit: jesli placiles 2k vatu to netto bylo ponizej 10k - u mnie jest 15k netto na teraz czyli duzo za kilka plastikow <dupa>


01 Lut 2011, 14:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
ponad 10 ok 11 tys miałem tam potracenia na zderzaku podobno był klejony....to pamietam dokładnie ze 750 musiałem dopłacic(50% wartości) + ok 2000 vat bo z tego co pamietam wypłacałem z bankomatu 2800 żeby im zapłacic. <dupa>


01 Lut 2011, 15:09
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, 19:30
Posty: 432
Miejscowość: wuwua
Auto: MPS 6 --> EVO 6--> CLA 45
Dziś obrałem auto <czarodziej> <czarodziej> <czarodziej>

naprawione idealnie, wszystko wymienione jak trza, spasowane - generalnie robota na 5+ <jupi> <czarodziej> <peace>

Praca wykonana idealnie, jakość obsługi i efekt finalny jest świetny i godny polecenia!


Jeśli idzie o czas trwania całej procedury zamawiania części, domawiania kolejnych części, naprawy itd niestety więcej dodać nie mogę - nie uważam, żebym gdziekolwiek napisał coś niezgodnego z prawdą co próbowano mi dziś sugerować przy odbiorze auta (bo BLS śledzi nasze forum <spoko> ).

nie uważam również, żeby forma moich wypowiedzi była formą "obsamarowania" bądz "szkalowania".
Zgłoszenie i lista części została spisana w połowie grudnia a odebrałem auto dziś tj. 04.02.11.

Wątek ten ma służyć wyrażaniu opinii o pracy warsztatów blacharskich - w tym również o ich terminach.
Stąd moja ocena warsztatu po tej konkretnej prostej naprawie to:

PRACA - 5+
TERMINY - 2+ lub 3 -

Pozdrawiam
t.


Ostatnio edytowany przez gucior, 25 Sty 2012, 12:34, edytowano w sumie 1 raz



04 Lut 2011, 13:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.