|
Obecny czas: 21 Lut 2019, 12:23
|
stabilizator tylny / Rear Sway Bar / czy można kupić w PL?
Autor |
Wiadomość |
lodooowa
Rejestracja: 30 Maj 2014, 05:28 Posty: 88 Miejscowość: Łódź
Auto: brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8 black 3 mps BL 2010
|
u siebie mam eibacha i z tylu B8. Potwierdzam, że z wysokością tragedii nie ma, ale trzeba uważać na krawężniki przy parkowaniu przodem - jest na szcęście proste obejście - parkować tyłem  Progi zwalniające, torowiska, cóż... każda fabia, seicento i inne demony prędkości pokonują je 2x szybciej ode mnie...
_________________black 3 mps BL 2010brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8
|
07 Sty 2016, 12:51 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1210 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
lodooowa napisał(a): u siebie mam eibacha i z tylu B8. Potwierdzam, że z wysokością tragedii nie ma, ale trzeba uważać na krawężniki przy parkowaniu przodem - jest na szcęście proste obejście - parkować tyłem  Progi zwalniające, torowiska, cóż... każda fabia, seicento i inne demony prędkości pokonują je 2x szybciej ode mnie... no spoko, przejeżdżanie przez progi to nie problem. Na codzień nie mam też do czynienia z krawężnikami przy parkowaniu. Jakoś to przejdzie. Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt  ?
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
07 Sty 2016, 14:18 |
|
 |
misiekwaw
Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23 Posty: 2772 Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
|
Mi się nigdy nie zdarzyło a potrafiłem w 3 osoby z pełnym bagażnikiem pojechać do Chorwacji  Za to Beemką przywaliłem już tyle razy że przestałem liczyć 
_________________DISItune
|
07 Sty 2016, 14:36 |
|
 |
Salamander
Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45 Posty: 289 Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS RED BK
|
qgp napisał(a): no spoko, przejeżdżanie przez progi to nie problem. Na codzień nie mam też do czynienia z krawężnikami przy parkowaniu. Jakoś to przejdzie. Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt  ? Mi się nie zdarzyło nigdy na zwykłej drodze  Raz tylko przytarłem plastikową osłoną pod silnikiem dojeżdżając na światłach w bardzo głębokiej koleinie jak na zdjęciu https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... oleiny.jpg
_________________ Mazda 3 MPS BK [RED] torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm] COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/ Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/ BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2
|
07 Sty 2016, 14:39 |
|
 |
lodooowa
Rejestracja: 30 Maj 2014, 05:28 Posty: 88 Miejscowość: Łódź
Auto: brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8 black 3 mps BL 2010
|
qgp napisał(a): Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt  ? brzuchem zdarzyło mi się zaszurać 3 razy przez 14 miesiecy: dość stromy wjazd do garażu pod górkę, hardcorowy próg zwalniający, polna droga (4 pasazerow i lekki bagaż). Inna kwestia to dobicia amorka na dziurach, tego nie liczę... 
_________________black 3 mps BL 2010brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8
|
07 Sty 2016, 14:43 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1210 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
Po diagnozie już jestem. Wszystko jest ok poza jednym tylnym łącznikiem stabilizatora. Wychodzi na to że to amortyzatory na większym mrozie tak piszczą. W związku z tym, chyba pora na RSB 
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
08 Sty 2016, 18:08 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1210 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
hej. ktoś może się podzielić info nt. ustawienia RSB? Z reguły są 2 lub 3 dziury na ustawienie sztywności. Wybrałem sztywniejszą (whiteline ma 2 opcje). Pytanie czy słusznie 
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
02 Lut 2016, 13:14 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 792 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Najlepiej pojeździć i sprawdzić. Jak nie będzie odpowiadało to chyba z przestawieniem nie ma dużego problemu  Założyłeś już ten RSB?
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
02 Lut 2016, 17:36 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1210 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
Mam założony, ustawiony na sztywniejsze. W sumie nie widzę powodu żeby przestawiać, ale za szybko dzisiaj nie potestowałem, bo mokro jak cholera a moje zimówki nie mają tyle trakcji. Jest sztywniej i przyjemniej - to pewnie też za sprawą wymiany łączników bilsteina. Po dzisiejszym w miarę delikatnym sprawdzaniu podejrzewam, że przy wyższych prędkościach i przesadzeniu w zakręcie będzie mocniej wyjeżdżał tył, to tyle z minusów. Dodatkowo ustawienie na sztywniejsze wymagało ponoć trochę gimnastyki od mechaników, ale możliwe że to wina ich słabych kompetencji 
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
02 Lut 2016, 20:23 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1210 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
Odkopuję temat. Niestety łączniki bilsteina (ściśle jeden) nie wytrzymały na najsztywniejszym ustawieniu.
Macie jakieś sugestie na jakie łączniki to wymienić żeby było raz a dobrze?
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
31 Maj 2016, 14:24 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|