Obecny czas: 22 Lip 2018, 00:26



Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 stabilizator tylny / Rear Sway Bar / czy można kupić w PL? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2014, 05:28
Posty: 88
Miejscowość: Łódź
Auto: brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8
black 3 mps BL 2010
u siebie mam eibacha i z tylu B8.
Potwierdzam, że z wysokością tragedii nie ma, ale trzeba uważać na krawężniki przy parkowaniu przodem - jest na szcęście proste obejście - parkować tyłem :)
Progi zwalniające, torowiska, cóż... każda fabia, seicento i inne demony prędkości pokonują je 2x szybciej ode mnie...

_________________
black 3 mps BL 2010
brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8


07 Sty 2016, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
lodooowa napisał(a):
u siebie mam eibacha i z tylu B8.
Potwierdzam, że z wysokością tragedii nie ma, ale trzeba uważać na krawężniki przy parkowaniu przodem - jest na szcęście proste obejście - parkować tyłem :)
Progi zwalniające, torowiska, cóż... każda fabia, seicento i inne demony prędkości pokonują je 2x szybciej ode mnie...

no spoko, przejeżdżanie przez progi to nie problem. Na codzień nie mam też do czynienia z krawężnikami przy parkowaniu. Jakoś to przejdzie. Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt :D ?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


07 Sty 2016, 14:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2761
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
Mi się nigdy nie zdarzyło a potrafiłem w 3 osoby z pełnym bagażnikiem pojechać do Chorwacji :)

Za to Beemką przywaliłem już tyle razy że przestałem liczyć <panic>

_________________
DISItune


07 Sty 2016, 14:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
qgp napisał(a):
no spoko, przejeżdżanie przez progi to nie problem. Na codzień nie mam też do czynienia z krawężnikami przy parkowaniu. Jakoś to przejdzie. Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt :D ?

Mi się nie zdarzyło nigdy na zwykłej drodze :) Raz tylko przytarłem plastikową osłoną pod silnikiem dojeżdżając na światłach w bardzo głębokiej koleinie jak na zdjęciu
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... oleiny.jpg

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


07 Sty 2016, 14:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2014, 05:28
Posty: 88
Miejscowość: Łódź
Auto: brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8
black 3 mps BL 2010
qgp napisał(a):
Bardziej się zastanawiam, czy na nazwijmy to pofalowanej nawierzchni, łatwiej przywalić dołem auta w asfalt :D ?

brzuchem zdarzyło mi się zaszurać 3 razy przez 14 miesiecy: dość stromy wjazd do garażu pod górkę, hardcorowy próg zwalniający, polna droga (4 pasazerow i lekki bagaż).
Inna kwestia to dobicia amorka na dziurach, tego nie liczę... <niewiem>

_________________
black 3 mps BL 2010
brakes front: DBA street T2 + hawk HPS, rear: ATE Standard; HPFP internals; rear bilstein B8


07 Sty 2016, 14:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Po diagnozie już jestem. Wszystko jest ok poza jednym tylnym łącznikiem stabilizatora. Wychodzi na to że to amortyzatory na większym mrozie tak piszczą.
W związku z tym, chyba pora na RSB :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


08 Sty 2016, 18:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
hej.
ktoś może się podzielić info nt. ustawienia RSB? Z reguły są 2 lub 3 dziury na ustawienie sztywności. Wybrałem sztywniejszą (whiteline ma 2 opcje). Pytanie czy słusznie ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


02 Lut 2016, 13:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Najlepiej pojeździć i sprawdzić. Jak nie będzie odpowiadało to chyba z przestawieniem nie ma dużego problemu :) Założyłeś już ten RSB?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


02 Lut 2016, 17:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Mam założony, ustawiony na sztywniejsze. W sumie nie widzę powodu żeby przestawiać, ale za szybko dzisiaj nie potestowałem, bo mokro jak cholera a moje zimówki nie mają tyle trakcji. Jest sztywniej i przyjemniej - to pewnie też za sprawą wymiany łączników bilsteina.
Po dzisiejszym w miarę delikatnym sprawdzaniu podejrzewam, że przy wyższych prędkościach i przesadzeniu w zakręcie będzie mocniej wyjeżdżał tył, to tyle z minusów.
Dodatkowo ustawienie na sztywniejsze wymagało ponoć trochę gimnastyki od mechaników, ale możliwe że to wina ich słabych kompetencji :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


02 Lut 2016, 20:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Odkopuję temat. Niestety łączniki bilsteina (ściśle jeden) nie wytrzymały na najsztywniejszym ustawieniu.

Macie jakieś sugestie na jakie łączniki to wymienić żeby było raz a dobrze?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


31 Maj 2016, 14:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.