Obecny czas: 23 Lut 2019, 17:35



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 FMIC+Dolot+HPFP+soft 6MPS 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 230
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
Cholera wszyscy coś robią i moja 6 też by chciała ;) Ale pytanie wstępne ile max trzeba by liczyć za FMIC+Dolot+HPFP+soft czyli strojenie mapy. Wydech mam dedykowany Magnaflow reszta seria. Rozumiem, że to podstawa i zasadniczo wystarczy? By bezpiecznie użytkować? Po wykresach Miśka jakie widziałem, potrafi to wypluć wtedy ok 325KM 478Nm. Pytanie czy bezpieczne... no i jakie koszty takiej zabawy?


11 Mar 2018, 18:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 413
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
7-8 tys. Mój miał trochę więcej porobione, 385 koni i 515 momentu, jeździł tak z 2,3 miesiące bez kucia. Nic mu się nie działo. W BK miałem 320 i również bez zakucia i żadnych problemów.


11 Mar 2018, 22:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Jeśli nie ściągasz dedykowanego zestawu z ebay, to za IC i orurowanie zapłacisz 1000zł, dolicz do tego BOV (najtańszy properfekt dedykowany 350zł). HPFP to koszt chyba coś koło 1500zł z przesyłką. Dolicz do tego strojenie około 1500zł + plus jakieś pierdoły typu obejmy itp. Jeśli sam to zrobisz to zamkniesz się w kwocie 4500-5000zł. (chyba że jeszcze dolot ze stożkiem weźmiesz. ale to najtańsze są po 170$ Cobba, lub Corksporta).
Z tą mocą to nie licz, że konkretnie tyle będziesz miał, bo równie dobrze z tymi modami możesz mieć 290, lub 300KM. Wszystko kwestia tego w jakiej kondycji jest obecnie silnik :) :)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


12 Mar 2018, 09:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 230
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
Dzięki PeeS, dzięki Torek. Sam bym nie robił bo tylko bym coś spier... ;) Temat do przemyśleń, ale kwota 7-8k to już dość zaporowo jak dla mnie. Niemniej dzięki za odp :) btw znacie kogoś we Wrocku/Poznaniu kto by ogarnął temat kompleksowo? Odstawiam-odbieram-śmigam? :)


13 Mar 2018, 18:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 413
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
No mi tyle właśnie mniej więcej zawołało SSG za to co byś chciał zrobić ;)


13 Mar 2018, 19:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 103
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Dolot, który nie będzie wąskim gardłem i Internalsy przy aktualnie optymistycznym kursie $ około 3000 zł. Doliczyłbym VAT i mamy ponad 3500 zł. Z montażem 4000 zł. pęka od razu. Strojenie + hamowania to 2000-2500 zł. z paliwem. Wynik na niecałe 7k bez frontowego IC wychodzi.

Po drodze może wywalić z droższych fantów podkładki wtryskiwaczy i turbosprężarkę. Wtedy od strzała mamy kolejne przebite 4k.

Czy bezpiecznie? Wszystko zależy od kierowcy i kaprysu materiałów, uciecha po modyfikacjach jest spora, ale używanie auta z głową to mało powiedziane.

To w ogromnym skrócie, niestety zakładając modyfikacje na bezpieczne 300+ można się obić o grubo ponad 10k bez ruszania słupka, nie będziemy czarować, koszty modyfikacji są upiorne.

_________________
401/466


13 Mar 2018, 20:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 337
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
Ambush - Wpadaj na angielską grupę "Mazda MPS sales PX mods", kupisz wszystko używane za połowę ceny i też będziesz zadowolny, bo ceny za dedykowane części, np. icek airtec czy cpe lub dp cpe to już gruba przesada.. Osobiście nie kutej 6tki bym nie modził, za dużo stresu.

@Billiejoe - podkładki stykną do 350km, jeśli chcesz po prostu je wymienić, to podkładki z toyoty d4d podchodzą, kosztują koło 20zł, a są 100x trwalsze niż oem mps.

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


14 Mar 2018, 00:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 103
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
Wiesz, moje się wysypały przy niespełna 330KM, mieszanie oleju z paliwem jest nagminne i chyba jak z HPFP, przy modyfikacjach należy dokonać poprawy fabryki :)

A dlaczego o podkładkach? Napisałem celowo, żeby zwrócić uwagę na osprzęt, którego wymiana nie doda nam cyfr i nie wzniesie krzywych na wykresie, a uszczupli portfel :-(

_________________
401/466


14 Mar 2018, 06:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Strojenie trochę taniej wychodzi.. tak jak pisałem 1500zł. dolot corksporta kupisz za 170$ plus internalsy coś około 150$- to masz 1120 z przesłką niech będzie kosztowało to 1500. (do tego przedłużasz go jedną rurą alu i łącznikiem silikonowym i masz dolot zrobiony). Icek z orurowanie to tak jak pisze deejay89 - około 1200zł. Kwestia komu to oddasz do zrobienia. Więc billiejoe, trochę dramatyzujesz. Obecnie robię FMIC i wiem co ile kosztuje.. <spoko>

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


14 Mar 2018, 10:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
No niestety pompa to podstawa. Ja miałem fmica robić ale zobaczę jak sprawi się TMIC w BL dojdzie duży wlot i myslę że spokojnie styknie na 320-330, w 6 jest trochę zabudowany icek. Doloty w UK za 100 funtów już znajdziesz, a ktoś ma jakiś link do tych podkładek bo nie miałem w planach ale jak takie koszta to grzechem było by nie zrobić.

Usunięcie balance oraz klapek z kolektora też nie jest chyba jakimś wielkim kosztem a może trochę pomóc


15 Mar 2018, 17:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.