Obecny czas: 09 Gru 2018, 22:11



Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 Moja kompresja... 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 247
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
nie moge sie skupic na niczym innym wiec pisze..

auto od wczoraj jest w SSG

powód: jakieś 1,5 miesiąca temu zaobserwowałem dość znaczne ubytki oleju po przyjrzeniu się zobaczyłem że jest mokro w dolnej części silnika na prawo od rozrządu, pocił się także czujnik
obok wlewu oleju (OCV) i chlapał na korek wlewu lub korek też się pocił, dolałem oleju, zaprzyjaźniony prosty (ale z kilkudzisięcioletnim stażem) mechanik umył silnik (nic mi za bardzo
nie powiedział bo też za bardzo nie kazałem mu grzebać chodziło głownie o umycie) i zacząłem obserwować, w między czasie wyszła robota hamulców którą miałem zaplanowaną i auto stało
2 tygodnie (zaciski sie przejechały na regeneracje). Po pewnym czasie zrobiło sie mokro znowu na dole olej dalej znikał więc umówiłem się do SSG (w Rzeszowie nie bardzo jest komu powierzyć
takie auto). Na wizyte musiałem poczekać 2 tygodnie a w między czasie autem jeździłem, ale zacząłem je oszczędzać ponieważ pojawił się smród spalenizny przy wyższych obrotach
(stwierdziłem cieknie to i śmierdzi).

wczoraj przejechałem się do Wawy i zostawiłem auto jak miałem w planie na kilka dni (to tylko wycieki..niech to ogarną)

dzisiaj dostalem telefon od Michała z SSG i jestem w szoku

miałem syf w dolocie co im się nie spodobało ( to mi mówił już wczoraj na miejscu - myśląc że może odme przytkało) i sprawdzili kompresje
wyszlo 12 na 1szym cylindrze i kolo 9 na pozostalych.. (z tego szoku juz nawet dokladnie nie pamietam)

mysle ja pierdole jak to mozliwe 4 miesiące temu byłem u nich i kompresja była w porządku (robiłem przelot 3" wymiane dolotu na 3" hybryde turbo swiece zimniejsze NGK i strojenie)
przed tymi modyfikacjami nic nie cieklo i oleju nie znikalo tak duzo (od tego momentu zrobilem jakies 4k km i dolalem z 3 litry oleju myslac ze to pewnie glownie przez wyciek)

jutro ściągają głowice żeby zobaczyć co się dzieje..


powiedzcie ze nie zbankrutuje bo nie mam kasy :(

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


20 Gru 2016, 22:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Nieciekawa sytuacja... Ustalili w końcu skąd dokładnie ten wyciek? Zrobili próbę olejową, żeby potwierdzić, że przyczyną niskiej kompresji są pierścienie a nie np. Zawory? To by wiele powiedziało.
Nie chcę Cię martwić ale remont silnika tym bardziej w MPSie to nie są małe koszty...

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


20 Gru 2016, 23:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 247
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
zrobili i to nie pierscienie..

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


21 Gru 2016, 00:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1085
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
nie wykluczone ze tuleje cylindra.. chociaż jak próba olejowa przeszła ok.. to raczej nie. hm..
ale jak już będziesz miał wsjo na wierzchu, to pomyśl o zakuciu ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


21 Gru 2016, 09:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
wspolczuje, przezylem to w sierpniu/wrzesniu.


21 Gru 2016, 10:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Mogła też np głowica pęknąć....

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


21 Gru 2016, 12:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1085
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
mogła.. ale wtedy nie wykluczone że na którymś cylindrze było by 0, albo 2-3 bary.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


21 Gru 2016, 14:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 247
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
i chuj pekniete tloki.. jakis kurwa zart

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


21 Gru 2016, 15:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1085
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
woow..
to Ty się chłopie ciesz że Ci dziury w bloku nie zrobiło..
no to kujesz silnik, i mocy przybywaj.
Będzie dobrze.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


21 Gru 2016, 15:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 247
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
czyli jednak zbankrutuje..


twierdza ze wina prawdopodobnie lezy po stronie wtryskow - to mozliwe?

i ze musialem jakies chujowe paliwo zalac - tankuje tylko Ultimate 98 na BP na tej samej stacji od dawna (to nie jest moje 1sze auto) i nigdy nie miałem żadnych problemów

jest opcja że mogło być źle zestrojone? albo co wogóle jeszcze mogło być przyczyną?..

auto nie było nadmiernie katowane, służyło mi głównie na codzień + od czasu do czasu jakaś mocniejsza jazda

aż takie gówno pakują do tej mazdy czy co..

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


21 Gru 2016, 16:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.