|
Obecny czas: 23 Lut 2019, 23:55
|
Autor |
Wiadomość |
adist
Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11 Posty: 271 Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS
|
nie moge sie skupic na niczym innym wiec pisze.. auto od wczoraj jest w SSG powód: jakieś 1,5 miesiąca temu zaobserwowałem dość znaczne ubytki oleju po przyjrzeniu się zobaczyłem że jest mokro w dolnej części silnika na prawo od rozrządu, pocił się także czujnik obok wlewu oleju (OCV) i chlapał na korek wlewu lub korek też się pocił, dolałem oleju, zaprzyjaźniony prosty (ale z kilkudzisięcioletnim stażem) mechanik umył silnik (nic mi za bardzo nie powiedział bo też za bardzo nie kazałem mu grzebać chodziło głownie o umycie) i zacząłem obserwować, w między czasie wyszła robota hamulców którą miałem zaplanowaną i auto stało 2 tygodnie (zaciski sie przejechały na regeneracje). Po pewnym czasie zrobiło sie mokro znowu na dole olej dalej znikał więc umówiłem się do SSG (w Rzeszowie nie bardzo jest komu powierzyć takie auto). Na wizyte musiałem poczekać 2 tygodnie a w między czasie autem jeździłem, ale zacząłem je oszczędzać ponieważ pojawił się smród spalenizny przy wyższych obrotach (stwierdziłem cieknie to i śmierdzi). wczoraj przejechałem się do Wawy i zostawiłem auto jak miałem w planie na kilka dni (to tylko wycieki..niech to ogarną) dzisiaj dostalem telefon od Michała z SSG i jestem w szoku miałem syf w dolocie co im się nie spodobało ( to mi mówił już wczoraj na miejscu - myśląc że może odme przytkało) i sprawdzili kompresje wyszlo 12 na 1szym cylindrze i kolo 9 na pozostalych.. (z tego szoku juz nawet dokladnie nie pamietam) mysle ja pierdole jak to mozliwe 4 miesiące temu byłem u nich i kompresja była w porządku (robiłem przelot 3" wymiane dolotu na 3" hybryde turbo swiece zimniejsze NGK i strojenie) przed tymi modyfikacjami nic nie cieklo i oleju nie znikalo tak duzo (od tego momentu zrobilem jakies 4k km i dolalem z 3 litry oleju myslac ze to pewnie glownie przez wyciek) jutro ściągają głowice żeby zobaczyć co się dzieje.. powiedzcie ze nie zbankrutuje bo nie mam kasy 
_________________ 400 KM 500 NM
|
20 Gru 2016, 22:53 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 792 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Nieciekawa sytuacja... Ustalili w końcu skąd dokładnie ten wyciek? Zrobili próbę olejową, żeby potwierdzić, że przyczyną niskiej kompresji są pierścienie a nie np. Zawory? To by wiele powiedziało. Nie chcę Cię martwić ale remont silnika tym bardziej w MPSie to nie są małe koszty...
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
20 Gru 2016, 23:24 |
|
 |
adist
Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11 Posty: 271 Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS
|
zrobili i to nie pierscienie..
_________________ 400 KM 500 NM
|
21 Gru 2016, 00:27 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 1136 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
nie wykluczone ze tuleje cylindra.. chociaż jak próba olejowa przeszła ok.. to raczej nie. hm.. ale jak już będziesz miał wsjo na wierzchu, to pomyśl o zakuciu 
_________________ Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
|
21 Gru 2016, 09:58 |
|
 |
olrzyn
Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49 Posty: 243 Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
|
wspolczuje, przezylem to w sierpniu/wrzesniu.
|
21 Gru 2016, 10:13 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 792 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Mogła też np głowica pęknąć....
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
21 Gru 2016, 12:28 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 1136 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
mogła.. ale wtedy nie wykluczone że na którymś cylindrze było by 0, albo 2-3 bary.
_________________ Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
|
21 Gru 2016, 14:53 |
|
 |
adist
Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11 Posty: 271 Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS
|
i chuj pekniete tloki.. jakis kurwa zart
_________________ 400 KM 500 NM
|
21 Gru 2016, 15:46 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 1136 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
woow.. to Ty się chłopie ciesz że Ci dziury w bloku nie zrobiło.. no to kujesz silnik, i mocy przybywaj. Będzie dobrze.
_________________ Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
|
21 Gru 2016, 15:57 |
|
 |
adist
Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11 Posty: 271 Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS
|
czyli jednak zbankrutuje..
twierdza ze wina prawdopodobnie lezy po stronie wtryskow - to mozliwe?
i ze musialem jakies chujowe paliwo zalac - tankuje tylko Ultimate 98 na BP na tej samej stacji od dawna (to nie jest moje 1sze auto) i nigdy nie miałem żadnych problemów
jest opcja że mogło być źle zestrojone? albo co wogóle jeszcze mogło być przyczyną?..
auto nie było nadmiernie katowane, służyło mi głównie na codzień + od czasu do czasu jakaś mocniejsza jazda
aż takie gówno pakują do tej mazdy czy co..
_________________ 400 KM 500 NM
|
21 Gru 2016, 16:04 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|