Obecny czas: 18 Cze 2018, 14:33



Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
 Cofnięty zapłon 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
No i wybrałem się dziś do Miśka co by trochę podłubał w moim mpsie.
Wszystko szło pięknie do czasu... pierwszego hamowania :D
Pierwsze pytanie od niego po wyjściu z auta: "zatankowałeś 95 oktanów???"
Ja w szoku bo non stop tankuję ( a raczej tankowałem do wczoraj) Vervę na Orlenie i to non stop na tej samej stacji.
Co się okazało przy WOT zapłon cofa się o prawie 6 stopni :| Stuka praktycznie w całym zakresie.
Miałem jeszcze prawie pół baku tego gówna z Orlenu ale zdecydowaliśmy się dać sobie drugą szansę. Szybka wyprawa do Shella po v-power Nitro Racing.
Kolejne podejście na hamowni i od razu pewna poprawa - zapłon już "tylko" -3 st na stockowej mapie. Jednak po podmianie mapy na lepsiejszą (Miśkową) znów zapłon -6 st. :/
Daliśmy sobie spokój bo nie było sensu w tej sytuacji dalej grzebać.
A teraz najlepsze: Na orlenowym bełcie i fabrycznej mapie hamownia wypluła 272KM i coś ok 400Nm
Na V-Powerze wyszło już prawie 282KM i 411Nm bez jakiejkolwiek zmiany w sofcie.
Najgorsze, że patrząc na wykres po wstępnej mapie Miśka, wypluło prawie 300 kucy i 445Nm <ściana>
I powiedzcie o co k.... kaman bo obaj zgłupieliśmy? ECU cofa zapłon a moc lepsza niż książkowa...
Co może być przyczyną? Gówniane paliwo? Knock sensor wariuje (np błędnie odczytując wibracje, które produkuje nowa poducha CP-E) A może coś z rozrządem....
Zalecenie od Miśka wyjeździć to co mam, zalać jeszcze raz pod korek V-Powera, zrobić kilka razy WOT i sprawdzać logi.
Michał popraw mnie jeżeli coś poplątałem.
Swoją drogą szacun za cierpliwość do mojego "stukota" <spoko>

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


23 Cze 2015, 21:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Od zakupu leje tylko to. ( raz wlałem 95 za 50 pln, bo na "bliskiej" nie było nic innego <panic> )


Załączniki:
vp.jpg
vp.jpg [ 120.37 KiB | Obejrzany 2982 razy ]

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm
24 Cze 2015, 06:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Jaki byl KR ?
Ja kiedys logowalem rozne paliwa do porownania i na zwyklym KR stukal 6 <nielubie>
Na Nitro V-Power 0.35
Paliwo ma duzy wplyw na KR.
Wyjezdzij to paliwo co masz na spokojnie bez Wot-a i zalej V-Powera.
Jak bedziesz mial staly KR powyzej 2.0 to wtedy zacznij szukac przyczyny.
Czasem moze to byc zwykla srubka nie dokrecona i robie zamieszanie.
Na razie zacznij od wachy.
Masz cos do monitorowania ECU ?


24 Cze 2015, 09:32
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Nie wiem dokładnie jaki był KR bo sam jeszcze nie logowałem.
Misiek zapewne powiedziałby więcej na ten temat.
Mam Torqe Pro z wtyczką Knock Detector. Dzisiaj kupię chyba jeszcze Plugin Mazdaspeed3 do Torqa chociaż chujostwo aż 45 zł kosztuje.
Jedno jest pewne - nigdy więcej tego gówna z Orlenu....

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


24 Cze 2015, 10:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Nie tylko paliwo ma wplywa na KR to tak swoja droga.
Jednak paliwo, paliwu nie jest rowne i logi moga byc szokujace.
Jak nie zalatwisz sprawy z KR to radze Ci nie jezdzic na wot.
Reszta niech sie zajmie Twoj tuner <zeby> .


24 Cze 2015, 11:17
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Pavko napisał(a):
Nie tylko paliwo ma wplywa na KR to tak swoja droga.


Możesz trochę jaśniej? Właśnie próbuję dojść co może mieć jeszcze na to wpływ.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


24 Cze 2015, 11:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 760
Auto: 6 MPS
piterus87 napisał(a):
No i wybrałem się dziś do Miśka co by trochę podłubał w moim mpsie.
Wszystko szło pięknie do czasu... pierwszego hamowania :D
Pierwsze pytanie od niego po wyjściu z auta: "zatankowałeś 95 oktanów???"
Ja w szoku bo non stop tankuję ( a raczej tankowałem do wczoraj) Vervę na Orlenie i to non stop na tej samej stacji.
Co się okazało przy WOT zapłon cofa się o prawie 6 stopni :| Stuka praktycznie w całym zakresie.
Miałem jeszcze prawie pół baku tego gówna z Orlenu ale zdecydowaliśmy się dać sobie drugą szansę. Szybka wyprawa do Shella po v-power Nitro Racing.
Kolejne podejście na hamowni i od razu pewna poprawa - zapłon już "tylko" -3 st na stockowej mapie. Jednak po podmianie mapy na lepsiejszą (Miśkową) znów zapłon -6 st. :/
Daliśmy sobie spokój bo nie było sensu w tej sytuacji dalej grzebać.
A teraz najlepsze: Na orlenowym bełcie i fabrycznej mapie hamownia wypluła 272KM i coś ok 400Nm
Na V-Powerze wyszło już prawie 282KM i 411Nm bez jakiejkolwiek zmiany w sofcie.
Najgorsze, że patrząc na wykres po wstępnej mapie Miśka, wypluło prawie 300 kucy i 445Nm <ściana>
I powiedzcie o co k.... kaman bo obaj zgłupieliśmy? ECU cofa zapłon a moc lepsza niż książkowa...
Co może być przyczyną? Gówniane paliwo? Knock sensor wariuje (np błędnie odczytując wibracje, które produkuje nowa poducha CP-E) A może coś z rozrządem....
Zalecenie od Miśka wyjeździć to co mam, zalać jeszcze raz pod korek V-Powera, zrobić kilka razy WOT i sprawdzać logi.
Michał popraw mnie jeżeli coś poplątałem.
Swoją drogą szacun za cierpliwość do mojego "stukota" <spoko>


Daj loga, zerknę


25 Cze 2015, 21:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Logi z hamowni ma Misiek. Ja zacznę logować jak wypalę resztę baku i zaleję V-Powera czyli zapewne jutro wieczorem

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


25 Cze 2015, 22:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 760
Auto: 6 MPS
Moim zdaniem, nie potrzebnie zadawałeś to pytanie. Logi ma Michał, więc ja powinienem poprosić o udostępnienie logów Michała aby coś Ci podpowiedzieć ? To co Ty zlogujesz przy seryjnym doładowaniu może okazać się książkowe.


27 Cze 2015, 22:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Sęk w tym, że stuki były na 100% serii. Dzisiaj zrobiłem WOT na 3 biegu ale nie ustawiłem częstotliwości zapisu i logowało mi domyślnie co sekundę <ściana>
Nawet przy tej prędkości zapisu loga, stuki się pojawiały. Najwyższy zanotowany KR wynosił 1.7, Timing Adv: -3. Loga nie będę podawał bo jest mało precyzyjny.
Jutro zloguję na najwyższej możliwej prędkości zapisu.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


27 Cze 2015, 23:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.